Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
porker zijn driften, echt wel te gek, de eerste keer dacht ik van, oei die gaat bijna dwars, dan die doet dat elke keer en toen dacht ik, die kerel is een beetje getikt!
porker zijn driften, echt wel te gek, de eerste keer dacht ik van, oei die gaat bijna dwars, dan die doet dat elke keer en toen dacht ik, die kerel is een beetje getikt!
sjiek om u eens in t echt gezien te hebben ook alhoewel we niet echt direct veel gepraat hebben met mekaar ... de kleurcombinatie van jullie boxster is subliem !!!
er was nu eigenlijk al te veel volk om met iedereen een beetje gebabbeld te hebben ...
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Waarom vond je papa m'n auto leuk?? Ik vond hem leuk..
kga het toch online zetten
hij zag uwen auto graag ... we hebben ook nog een E30 gehad thuis, indertijd ging de keuze tussen een alfa 75, een Merc 190E of zo'n E30 maar de jouwe vond ie schitterend, lekker laag, heerlijke zeteltjes .. hij vond dat de auto er zeer goed onderhouden uitzag, ik heb maar niks gezegd
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
kga het toch online zetten
hij zag uwen auto graag ... we hebben ook nog een E30 gehad thuis, indertijd ging de keuze tussen een alfa 75, een Merc 190E of zo'n E30 maar de jouwe vond ie schitterend, lekker laag, heerlijke zeteltjes .. hij vond dat de auto er zeer goed onderhouden uitzag, ik heb maar niks gezegd
Ik krijg al bijna spijt dat ik niet kon komen...
Ooit zal ik daar wel staan met mijn eigen bak.
115pk moet niet zo moeilijk zijn om bijeen te krijgen namelijk
Zwoemba, bedankt voor de organisatie. Was leuk om al die zalige bakken bijeen te zien. Ik ben vroegtijdig weggereden van jullie, men Mg was een beetje te licht om al die Powercars te volgen. Wou hem niet opblazen.
Toch weer een paar gezichten op forumnamen kunnen plakken, altijd leuk.
Comment