Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Powercar meeting 30/12/2006

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bruno Bekijk Berichten
    Zwoemba, bedankt voor de organisatie. Was leuk om al die zalige bakken bijeen te zien. Ik ben vroegtijdig weggereden van jullie, men Mg was een beetje te licht om al die Powercars te volgen. Wou hem niet opblazen.

Toch weer een paar gezichten op forumnamen kunnen plakken, altijd leuk.
    het viel echt heel goed mee qua tempo ze spijtig dat je zo vroeg weg was ... ik heb nog gehoord van het gevaarlijke remmanoeuvre aan het rondpunt op de torhoutsestw, wat was daar gebeurd zeg
    mijn pa had nog onze buurman opgebeld om ook met de MG te komen maar zijn beide benen zitten in het gips

De groep MTB'ers die nog kwamen kijken bij ons vertrek was ook onder commando van mijn vader vooral de 500E heeft met zijn geluid een ferme indruk nagelaten, schijnt het
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
      het viel echt heel goed mee qua tempo ze spijtig dat je zo vroeg weg was ... ik heb nog gehoord van het gevaarlijke remmanoeuvre aan het rondpunt op de torhoutsestw, wat was daar gebeurd zeg
      mijn pa had nog onze buurman opgebeld om ook met de MG te komen maar zijn beide benen zitten in het gips

De groep MTB'ers die nog kwamen kijken bij ons vertrek was ook onder commando van mijn vader vooral de 500E heeft met zijn geluid een ferme indruk nagelaten, schijnt het
      en het tempo, soms ging het wel erg snel porker kon goed volgen!!!

ik dacht al , iemand wilde toch meerijden??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
        Atenza, echt super bedankt voor de foto's, wat een hoop heb je er genomen zeg
        Das voor mijn maatstaven maar een magere vangst.

Wutputt heeft er nog een aantal genomen vanuit mijn wagen.
        Gelijk 2 gekken met de kap naar beneden (en dat op 30 december) en dan maar foto's nemen.
        Wat een voordelen zo'n roadster niet allemaal heeft hé.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• sjiek om u eens in t echt gezien te hebben ook alhoewel we niet echt direct veel gepraat hebben met mekaar ... de kleurcombinatie van jullie boxster is subliem !!!

er was nu eigenlijk al te veel volk om met iedereen een beetje gebabbeld te hebben ...
          volgende keer babbelen wel is wat meer, aangenaam u te leren kenne, en wat de combinatie van de boxster betreft, ik kijk al uit naar een zomer meeting.......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
            en het tempo, soms ging het wel erg snel porker kon goed volgen!!!
            ik vond dan weer dat het eigenlijk goed meeviel maar als je zelf rijdt ervaar je dat anders natuurlijk
            het ene stuk was wel sneller gereden dan het andere
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
              Same here ,dan is er eens iets te zien in de streek.Waarom zou je geen andere forumers als toeschouwer dulden,we zijn eigenlijk allemaal wel autogek?Ook al hebben we niet de mogelijkheden om zelf zo´n wagen te kopen,betekend nog niet dat we niet kunnen genieten van iemand anders voertuig.
              Jammer..,volgende keer misschien,no hard feelings!

@diegene die vind dat ik hier te fel reageer,nog es,we zijn allen autoliefhebbers.
              ´t Is absoluit niet als een verwijt naar Zwoemba bedoeld want ik geniet steeds van zijn posts.Enkel voor mij is dit vlak in de buurt.Ik ging gewoon eens komen piepen. .Dank u voor het rode bolleke

Comment

• Alle tzag er tof uit ( zacht uitgedrukt )

Kvind spijtig dak er niet bij was.

Raar dat er opt laatste moment dan wel gewone auto's bij mochten staan genre Mini, E30, ... En laat nu net het "vervoersprobleem" de reden zijn waarom ik niet ben blijven aandringen op mijn werk ...
                Last edited by ; 31/12/2006, 00:45.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                  Alle tzag er tof uit ( zacht uitgedrukt )

Kvind spijtig dak er niet bij was.

Raar dat er opt laatste moment dan wel gewone auto's bij mochten staan genre Mini, E30, ...
                  inderdaad, ik heb gehoord dat jij zeer goed west-vlaams kunt (waar Jeroen soms moeite mee heeft om het te verstaan )

Comment

• Da's schoon van jullie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                      inderdaad, ik heb gehoord dat jij zeer goed west-vlaams kunt (waar Jeroen soms moeite mee heeft om het te verstaan )
                      unk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                        Da's schoon van jullie...
                        Wij houden onze eigen meeting wel, met enkel knappe en verstaanbare mensen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                          Raar dat er opt laatste moment dan wel gewone auto's bij mochten staan genre Mini, E30, ... En laat nu net het "vervoersprobleem" de reden zijn waarom ik niet ben blijven aandringen op mijn werk ...
                          De mini reed niet mee hoor.
                          En het was oorspronkelijk niet mijn bedoeling van de E30 in die colonne te gooien, maar had ook geen zin om iemand met mijn welriekende gezelschap op te zadelen die daar niet om gevraagd had, dus reed ik zelf maar...
                          Ik heb m'n uiterste best gedaan om de achter mij rijdende Ferrari te entertainen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                            Same here ,dan is er eens iets te zien in de streek.Waarom zou je geen andere forumers als toeschouwer dulden,we zijn eigenlijk allemaal wel autogek?Ook al hebben we niet de mogelijkheden om zelf zo´n wagen te kopen,betekend nog niet dat we niet kunnen genieten van iemand anders voertuig.
                            Jammer..,volgende keer misschien,no hard feelings!
                            Liever geen AWleden terplaatse omdat we teveel naar de wagens zouden durven kijken. Maar natuurlijk wel tientallen foto's hier komen posten.

Het ligt allicht aan de hoeveelheid alcohol in mijn lijf, maar ik snap het niet.
                            Maar no hard fleeing, no feelings at all.

Comment

• Wat zijn we vandaag toch weer milieuvriendelijk geweest.
                              Zo weinig mazoutstoven dat er aanwezig waren.

Comment

• 's goed... wij organiseren ook wel eens ergens een geheime lowbudgetcars-meeting

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                  's goed... wij organiseren ook wel eens ergens een geheime lowbudgetcars-meeting

Jij mag altijd bij mijn oldtimer-rally meedoen. Eerste zondag van juni.

Comment

• Zozie, trug thuis, kga de rest van de foto's es in orde brengen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                                      Jij mag altijd bij mijn oldtimer-rally meedoen. Eerste zondag van juni.
                                      Kan ik daar al meer info over krijgen (pm)?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                        Kan ik daar al meer info over krijgen (pm)?
                                        www.classic-haspengouw.be
                                        Staat nog wel de info e.d. op van dit jaar, maar het concept is ongeveer hetzelfde.

Comment

• coole meeting manne, spijt dat ik niet ben kunnen komen

Comment

Working...
                                          X