Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Powercar meeting 30/12/2006

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten
    coole meeting manne, spijt dat ik niet ben kunnen komen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
      Liever geen AWleden terplaatse omdat we teveel naar de wagens zouden durven kijken. Maar natuurlijk wel tientallen foto's hier komen posten.

Het ligt allicht aan de hoeveelheid alcohol in mijn lijf, maar ik snap het niet.
      Maar no hard fleeing, no feelings at all.
      How zeg...

Nu ni overdrijven ook ni he..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
        volgende keer bij ons in de buurt e, eighties meeting ofzo

Comment

• compleet met foute afterparty

Comment

How zeg...

Ik drijf nooit over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten
              compleet met foute afterparty
              Milk inc. laat weten aanwezig te zijn

Comment

• De wereld is om zeep, er gebeuren rare dingen rondom mij
                Helemaal om zeep en het laatste oordeel kan niet ver meer zijn

(urbanus)

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

How zeg...

Diep in je binnenste weet je dat hij gelijk heeft. Geef maar toe...

Comment

• achteraf is het altijd makkelijk om te staan roepen "dju toch, had ik dat geweten, was ik zeker gekomen" ... zwoemba heeft veel tijd en werk gestoken in deze meeting en uiteraard kan hij ook al eens iemand over het hoofd zien, ik vind niet dat je daarvoor zo rancuneus moet reageren
                    volgende keer beter ...
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                      1 gevulde frigo gewonnen!
                      De 001 nog altijd op de Boxster?

Volgende keer MOET ik er bij zijn gewoon ... welliswaar zonder powercar maar wel met cameramateriaal!

Comment

Van wie was die M3 met dtm-uitlaatjes?

Dat ding klonk GOED
                        Da was de M3 vd schoonbroer, niet-forummer btw. Ie heeft zich geweldig geamuseerd, vooral met de E500

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                        + Vanni: sorry dat ik u niet gezien had in mijne spiegel, zo'n lancerevo neemt blijkbaar vlotter bochten dan een 26 jaar oude bmw

Ja Pol, 't eerste moment had ik ook zoiets van F*CK maar gelukkig nie gepanikeerd & 't gas er dan maar vol op & alles veilig verlopen .

@Zwoemba: schonen try-out. Er mag zeker een vervolg op komen. Ik heb genoten , vooral op de N49 toen ik zat te spelen met de Sub van Suby555

@Smetspeed : spijtig dadde mee waart met de Sub. Khad u liever gezien met 1 der uwe M3's
                        R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                        Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                        Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                          Ja Pol, 't eerste moment had ik ook zoiets van F*CK maar gelukkig nie gepanikeerd & 't gas er dan maar vol op & alles veilig verlopen .
                          Haja, kwas kik rustig een lijntje aan het rijden en ineens duikt uw wit spel daar in mijn achteruitkijkspiegel op ... als je met powercars op baan bent best elke seconde in je spiegel kijken want die zijn rap véél dichterbij
                          1994 Mercedes SL320
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• hier nog 2 fotootjes

1994 Mercedes SL320
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                              Haja, kwas kik rustig een lijntje aan het rijden en ineens duikt uw wit spel daar in mijn achteruitkijkspiegel op ... als je met powercars op baan bent best elke seconde in je spiegel kijken want die zijn rap véél dichterbij
                              en jij rijdt dan ng met een 3.5 6 in lijn, best dat zowat alle bolides over de nodige power beschikten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                en jij rijdt dan ng met een 3.5 6 in lijn, best dat zowat alle bolides over de nodige power beschikten...
                                in het gezelschap vandaag was het toch maar een kleinigheid

met mijn Golf rijd ik gek genoeg een stuk sneller dan met de bmw ...
                                1994 Mercedes SL320
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                                  achteraf is het altijd makkelijk om te staan roepen "dju toch, had ik dat geweten, was ik zeker gekomen" ... zwoemba heeft veel tijd en werk gestoken in deze meeting en uiteraard kan hij ook al eens iemand over het hoofd zien, ik vind niet dat je daarvoor zo rancuneus moet reageren
                                  volgende keer beter ...
                                  1 post met de melding dat jullie iets hebben georganiseerd...

Hopelijk hebben jullie ervan genoten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                    je ging goed vooruit, wat je niet van die cayman voor je kon zeggen
                                    Die cayman eeft bijna in ons poep gezeten tijdens da remmaneuver...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                                      Daarna zijn we nog heel even wat gaan driften met select gezelschap en dan was het richting Aalter

Anyway !

Thx 2 everybody, schitterende foto's so far !

ME LIKEZZZZZZZZZZZ
                                      Merci eh Brecht dawe memochen tijdens de drift...
                                      Het was echt zalig. Die 6 is echt zot lekker! Voor herhaling vatbaar!

Comment

• ik ben al blij dat ik ni mocht komen

ik ben ni voor zo'n meetings waar het al mss eens te hard durft gaan

aan alle zeikerds
                                        het is aan jullie die bende uit te nodigen, mss komen ze wel eens

dankje voor die foto's van de karren tesamen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrie Bekijk Berichten
                                          heeft er iemand een filmpje van de rode licht spurtjes?
                                          Ik heb geen kunnen maken. Was effe te zwaar onder de indruk. Mar ik typ het effe uit.
                                          We stonden met de m6 op het 2e vak aan de lichten naast een snelheidsmoto. Voor we het beseften was het groen en hadden we door dat er een moto naast ons zat. We hebben zot zitten planken en de moto lekker afgekuist. Samen met de 360 Mondena achter ons. Door de 240 gedaan Hmmm

Ook eens geraced met de cayman aan de lichten maar die had moeite met het schakelen denk ik...
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                          en het tempo, soms ging het wel erg snel porker kon goed volgen!!!

ik dacht al , iemand wilde toch meerijden??
                                          Idd, als we op die expresweg reden hebben we een bepaald moment 250-240 gedaan als we tegen die moto aan het racen waren...

Was echt ziek!

VOOR HERHALING VATBAAR ZWOEMBA!!!!!

Comment

Working...
                                          X