Oorspronkelijk geplaatst door Spyker
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Powercar meeting 30/12/2006
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenLiever geen AWleden terplaatse omdat we teveel naar de wagens zouden durven kijken. Maar natuurlijk wel tientallen foto's hier komen posten.
Het ligt allicht aan de hoeveelheid alcohol in mijn lijf, maar ik snap het niet.
Maar no hard fleeing, no feelings at all.
Nu ni overdrijven ook ni he..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenHow zeg...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichtencompleet met foute afterparty
Comment
-
De wereld is om zeep, er gebeuren rare dingen rondom mij
Helemaal om zeep en het laatste oordeel kan niet ver meer zijn
(urbanus)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenHow zeg...
Comment
-
achteraf is het altijd makkelijk om te staan roepen "dju toch, had ik dat geweten, was ik zeker gekomen" ... zwoemba heeft veel tijd en werk gestoken in deze meeting en uiteraard kan hij ook al eens iemand over het hoofd zien, ik vind niet dat je daarvoor zo rancuneus moet reageren
volgende keer beter ...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten1 gevulde frigo gewonnen!
Volgende keer MOET ik er bij zijn gewoon ... welliswaar zonder powercar maar wel met cameramateriaal!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenVan wie was die M3 met dtm-uitlaatjes?
Dat ding klonk GOED
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten+ Vanni: sorry dat ik u niet gezien had in mijne spiegel, zo'n lancerevo neemt blijkbaar vlotter bochten dan een 26 jaar oude bmw
Ja Pol, 't eerste moment had ik ook zoiets van F*CK maar gelukkig nie gepanikeerd & 't gas er dan maar vol op & alles veilig verlopen .
@Zwoemba: schonen try-out. Er mag zeker een vervolg op komen. Ik heb genoten , vooral op de N49 toen ik zat te spelen met de Sub van Suby555
@Smetspeed : spijtig dadde mee waart met de Sub. Khad u liever gezien met 1 der uwe M3's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenJa Pol, 't eerste moment had ik ook zoiets van F*CK maar gelukkig nie gepanikeerd & 't gas er dan maar vol op & alles veilig verlopen .1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenHaja, kwas kik rustig een lijntje aan het rijden en ineens duikt uw wit spel daar in mijn achteruitkijkspiegel op ... als je met powercars op baan bent best elke seconde in je spiegel kijken want die zijn rap véél dichterbij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichtenen jij rijdt dan ng met een 3.5 6 in lijn, best dat zowat alle bolides over de nodige power beschikten...
met mijn Golf rijd ik gek genoeg een stuk sneller dan met de bmw ...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenachteraf is het altijd makkelijk om te staan roepen "dju toch, had ik dat geweten, was ik zeker gekomen" ... zwoemba heeft veel tijd en werk gestoken in deze meeting en uiteraard kan hij ook al eens iemand over het hoofd zien, ik vind niet dat je daarvoor zo rancuneus moet reageren
volgende keer beter ...
Hopelijk hebben jullie ervan genoten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenje ging goed vooruit, wat je niet van die cayman voor je kon zeggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenDaarna zijn we nog heel even wat gaan driften met select gezelschap en dan was het richting Aalter
Anyway !
Thx 2 everybody, schitterende foto's so far !
ME LIKEZZZZZZZZZZZ
Het was echt zalig. Die 6 is echt zot lekker! Voor herhaling vatbaar!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrie Bekijk Berichtenheeft er iemand een filmpje van de rode licht spurtjes?
We stonden met de m6 op het 2e vak aan de lichten naast een snelheidsmoto. Voor we het beseften was het groen en hadden we door dat er een moto naast ons zat. We hebben zot zitten planken en de moto lekker afgekuist. Samen met de 360 Mondena achter ons. Door de 240 gedaan Hmmm
Ook eens geraced met de cayman aan de lichten maar die had moeite met het schakelen denk ik...
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenen het tempo, soms ging het wel erg snel porker kon goed volgen!!!
ik dacht al , iemand wilde toch meerijden??
Was echt ziek!
VOOR HERHALING VATBAAR ZWOEMBA!!!!!
Comment
Comment