Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Powercar meeting 30/12/2006

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Il Cavalino Rampante

Prachtige interieur kleur!

De Cayman S en enkele fans

Comment

• Afscheid van Rami en de Gallardo

Comment

• Comment

• Voor meer moet je maar naar m'n gallery gaan...

Comment

• De filmpjes zijn aan het uploaden, ze komen er zo aan.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Porker en zijn driftje.

Comment

• Schitterende foto's, simonkey

Ik heb ook 2 filmpjes upgeload maar youtube werkt echt traag .. ze zijn al van gisteravond upgeload en staan nog altijd niet op de site
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Overzicht van het aanwezige geweld.

Comment

• dat driftje komt op filmpje zo zielig over, nochtans er zijn er paar driftjes geweest dat ik dacht, daar gaaat ie!!!!!!

Comment

• En dan de laatste...

Mix van drie Rami-filmpje in één.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrie Bekijk Berichten
                        dat driftje komt op filmpje zo zielig over, nochtans er zijn er paar driftjes geweest dat ik dacht, daar gaaat ie!!!!!!
                        Vandaar ook driftJE.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                          @Zwoemba: echt mooi vanje! Nog eens bedankt dat ik eens met de 997 Turbo me mocht eh... Prachtmachien!

En nog eens dank aan allen. Was een super toffe kennismaking...

Dank aan bt. voor den drift. En es naast zn mokke te mogen zitten in de piepende achetbank.

Dank aan stevy om ons na de drift met bt. terug naar huis te voeren...

Thx voor de talloze pics atenza!
                          Dat was - uiteraard - graag gedaan !!

Comment

• mooie karren , wel spijtig dat er niks van werd aangekondigd...niet persoonlijk, maar ik denk wel dat dat toch de groepsfeer niet ten goede komt, ten slotte zijn we allemaal autogek , en als er dan al eens iets te zien is kunnen we alleen maar naar de fotookes kijken .
                            gemengde gevoelens....

Comment

• Heeft dat niet een tijdje in Zwoembi zijn onderschrift gestaan?

Comment

• Echt prachtige foto's Simoni!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                  Kga kik ne keer wa zeggen over die meeting:

Newadrie heeft een heel schoon lief!

Verder was het bijzonder geestig!!!! Special thanks to:
                                  -Rami: voor de onvergetelijke rit in de Lambo!!!!!!
                                  -papa Olivieroooooooooo: die me heel de namiddag heeft meegenomen in de M6 en die niet bang is van eens stevig te planken!!!! Love that man!
                                  Is graag gedaan zegt de papa.

Comment

• Damn,dat ziet er zalig uit Jammer dat ik niet kon komen

Comment

• Gallardo vanuit de 997 Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                                        Is graag gedaan zegt de papa.
                                        U pa lijkt me nog een toffe vent. Zeker omdat 'ie een Defender of Golf III diesel voor je wil kopen

Btw, hebben jullie zitten trekken tegen de Modena?

Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
                                        Jammer dat ik niet kon komen
                                        Idd
                                        Last edited by zwoemba; 31/12/2006, 11:40.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                          mooie karren , wel spijtig dat er niks van werd aangekondigd...niet persoonlijk, maar ik denk wel dat dat toch de groepsfeer niet ten goede komt, ten slotte zijn we allemaal autogek , en als er dan al eens iets te zien is kunnen we alleen maar naar de fotookes kijken .
                                          gemengde gevoelens....
                                          ² that !!!!

Het selecte west-vlaamse clubje + eigenaars van exoten en niemand meer ...

Comment

Working...
                                          X