Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zou eerder zeggen dat hij de moederkloekfunctie van mij heeft overgenomen , na het zien van al die filmpjes waar jullie achter hem aanrennen .
Ik wist dat ze dat gingen doen, daarom dat ik terplaatse bleef filmen.
Ze hebben achteraf heel de inrit, was Rami stond, met de hogedrukreiniger kunnen afspuiten. Zoveel kwijl dat daar rond die wagen lag.
Schitterende meeting, met schitterende mensen een schitterendere wagens
Geilheid²²
Thx to Zwoembi per la organizazioni, en al de rest voor de aanwezigheid !
K'heb me zot geamuseerd in de kolonne, t'was me trouwens een voorrecht erin te mogen meerijden !
Nice to meet Wotr en GF, aangename mensen om m'n achterbank te bezetten
Spijtig dat ik zo op 1,2,3 wegmoest vanuit de taverne
Daarna zijn we nog heel even wat gaan driften met select gezelschap en dan was het richting Aalter
Anyway !
Thx 2 everybody, schitterende foto's so far !
ME LIKEZZZZZZZZZZZ
Ik zou zeggen: ge kwam ultrasympa over toen je zomaar voorstelde om mij op tijd terug te voeren, zodat ik mijn werk niet ging missen.
Enorm bedankt voor het gezelschap (en dat van Melanie), het vervoer, en uw bereidwilligheid om niet onder te doen voor de andere auto's RESTECP voor de 6!!! Die voiture verbaasde mij enorm! (ligt mss ook een beetje aan de driver )
Comment