Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Powercar meeting 30/12/2006

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
    Echt hilarisch om te zien En nog hilarischer dat Atenza dat heeft kunnen vastleggen op film.
    Ik heb het ook nog met een welgemeende 'LOSERS ' op de achtergrond

ff uploaden

Comment

• Ik zal maar eens beginnen aan mijn dank-u-post:

- ZWOEMBOE voor de organisatie en de invitatie, echt super van hem!
      - BT. voor zijn prachtige achterbank!
      - ALLE DRIVERS voor het aanschouwen van hun prachtmobielen
      - ALLE FOTOGRAFEN voor het vastleggen van al het moois dat ik het laatste uur heb kunnen bekijken.

Het was echt zalig om al die superbakken bijeen te zien, er te mogen gaan inzitten, mee te kunnen gaan in die indrukwekkende kolonne op de baan. Ik kom zeker nog af!

Enkele fragmentjes:
      De driftjes van Porker, het geluid van de Gallardo, Timo eindelijk in't echt, de stoere verhalen van Olivier, de 4 die verloren reden, Stichel na een rit in de Gallardo, Dennis en de Elise, dakloze Atenza, Suby555 die er achteraf bijkwam, ...

Opmerkingen: - zalig om onze ZX tussen een 360 en MGB te zien staan
      - grappig (maar ook jammer) dat bepaalde wagens soms niet mee konden
      - jammer da'k zo vroeg weg moest (nogmaals bedankt Bt!) , 't was blijkbaar nog geestig ook achteraf.

Comment

• mooie meeting Jeroen!

Mss kom ik volgende keer wel af met een maat (en met wat geluk heb ik tegen dan 2 leuke speeltjes bij )
        allé als jij dan tenminste iets enthousiaster bent als ik wil komen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
          Ik zou eerder zeggen dat hij de moederkloekfunctie van mij heeft overgenomen , na het zien van al die filmpjes waar jullie achter hem aanrennen .
          vond ik ook hilarisch op dat filmpje, Atenza heeft dat goed opgemerkt ... boys and other boy's toys ...

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
            Porker en zijn driftje.
            Oei das inderdaad maar magertjes
            Jammer, better next time

Oorspronkelijk geplaatst door newadrie Bekijk Berichten
            dat driftje komt op filmpje zo zielig over, nochtans er zijn er paar driftjes geweest dat ik dacht, daar gaaat ie!!!!!!

Ja, spijtig dat net dit opgenomen was, er waren er stevigere
            (op weg naar de Mcdo bijvoorbeeld )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
              Van wie was die: 'HAAAaaaaa!!!' ?

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
              sorry

haha hemmek ok is goe mee gelachen

wel schoon filmpkes allemaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten

Idd, als we op die expresweg reden hebben we een bepaald moment 250-240 gedaan als we tegen die moto aan het racen waren...
                ik heb niet gekeken hoe snel we gingen

Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                Toeme, Brecht zn mokke staater nie op...

Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten

Alex die weer den stoeren probeert af te hangen. Me zn grote bakkes..

J/K
                alex is zo sterk echt!!! wat een spieren
                Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                Amai zeg! Aan alle fototrekkers en -posters: merci, MOOI!!!

Aan de weinige geinteresseerden in de S60R: mooie kar; en zelfs Timo vond het leuk (volgens mij heeft hij iets anders met Jeroen gedaan in die kar)
                zeer mooie wagen echt, trekt ook wel zeer goed

jammer dat er geen tijd meer was om bij jou langs te komen

timong kon niet komen

Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                Btw, hebben jullie zitten trekken tegen de Modena?
                natuurlijk

Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
                ² that !!!!

Het selecte west-vlaamse clubje + eigenaars van exoten en niemand meer ...
                ben ik een west-vlaming

Comment

• 't was echt een super namiddag gisteren !!!!

Voor een eerste keer te zijn, is de meeting echt zeer goed verlopen. Bij deze wil ik dan ook de organisatie feliciteren.

Zij die er niet bij waren, en er blijkbaar een probleem van maken dat er niks openbaar is gemeld, wil ik graag vragen om toch het nodige begrip op te brengen.
                  Met het aantal aanwezigen gisteren, was volgens mij de limiet om alles in goede banen te houden bereikt. Naar volgende meetings toe kunnen natuurlijk de nodige aanpassingen worden gedaan (locatie, tijdstip, traject, ...) om het voor een groter publiek te kunnen laten verlopen, maar voor een 'test-editie' ging meer volk denk ik fataal geweest zijn.
                  En het laatste dat iedereen wil, is dat de aanwezigen van gisteren er een slechte ervaring aan overhouden, en volgende keer afhaken. Niet soms?!

Verder rest me nog mijn dank uit te brengen aan volgende personen :

- Zwoemba, voor het organiseren van alles. Echt knap dat je zoiets aandurft, en het tot een goed einde weet te brengen !

- Rami, voor de rondrit in de Gallardo. Als ik eraan terugdenk, betrapt men me nog steeds met een geweldige glimlach op m'n gezicht

- Alex en Frank voor het vervoer tijdens het vervolg van de rondrit. Knappe bakken jonges, zorg ervoor !

- Alle aanwezige eigenaars van 'super-cars' , om hun kostbare tijd en hun dure passie toch te delen met ons, liefhebbers...
                  Veel respect voor zij die in het bezit zijn van zo'n machine(s), en er toch zo nuchter en sociaal bij blijven !!!

Merci !!

Comment

• Comment

• was dat toen jullie naar elkaar aan het zwaaien waren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                        was dat toen jullie naar elkaar aan het zwaaien waren
                        wij stonden als eerste aan de lichten en Porker stond achter ons, hij zwaaide

+ de drift bij het oprijden van de N49 daar was véél beter gelukt !!!
                        1963 Land Rover Series IIa
                        1994 Mercedes SL320
                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                          was dat toen jullie naar elkaar aan het zwaaien waren
                          Yes it was!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                            U pa lijkt me nog een toffe vent. Zeker omdat 'ie een Defender of Golf III diesel voor je wil kopen

Btw, hebben jullie zitten trekken tegen de Modena?

Idd
                            Ja, mn pa wil een 'veilige auto' wagen voor me kopen...
                            En in de plaats van em om te klappen spreek je nog wat me. LuL

Neen, jammer want de 360 bleef altijd achter ons rijden en kwam nooit naast ons omdat hij de weg niet wist denk ik.

Comment

• Van wie waren die 360 en die 348? Forumleden?

Comment

• we konden niet naast je komen

en ik was ook aan het wachten op de turbo...

Comment

Neen, jammer want de 360 bleef altijd achter ons rijden en kwam nooit naast ons omdat hij de weg niet wist denk ik.
                                  Een Defender is toch supercool?

Ik zou een gat in de lucht springen! 't is nog een chicksmagnet ook

Comment

Het weer was niet meer echt ideaal om te trekken als we op de expressweg waren

Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                                    Van wie waren die 360 en die 348? Forumleden?
                                    Nope

Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                    en ik was ook aan het wachten op de turbo...?
                                    't Was zijn auto niet hé... En 'ie had al lichte schade gereden aan de turbo, dus het was op het gemak. Hij heeft gewoon een paar keer een gat laten vallen om dan planché te geven. Ik denk dat we toen ook Didier zijn voorbijgevlogen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                      Een Defender is toch supercool?

Ik zou een gat in de lucht springen! 't is nog een chicksmagnet ook
                                      Idd!

En ze zijn driftbaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                                        Van wie waren die 360 en die 348? Forumleden?
                                        348 van een 'ouder' koppel, wel sympa mensen, maar die hebben zich nooit laten opjutten om ook eens een toer uit te halen.

de 360 was van dezelfde eigenaar als de 997 turbo, een broer van een forumlid dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                                          de 360 was van dezelfde eigenaar als de 997 turbo, een broer van een forumlid dacht ik.
                                          Nope, de broer mocht met zijn Turbo rijden Beiden zitten niet op het forum

Comment

Working...
                                          X