Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
- ZWOEMBOE voor de organisatie en de invitatie, echt super van hem!
- BT. voor zijn prachtige achterbank!
- ALLE DRIVERS voor het aanschouwen van hun prachtmobielen
- ALLE FOTOGRAFEN voor het vastleggen van al het moois dat ik het laatste uur heb kunnen bekijken.
Het was echt zalig om al die superbakken bijeen te zien, er te mogen gaan inzitten, mee te kunnen gaan in die indrukwekkende kolonne op de baan. Ik kom zeker nog af!
Enkele fragmentjes:
De driftjes van Porker, het geluid van de Gallardo, Timo eindelijk in't echt, de stoere verhalen van Olivier, de 4 die verloren reden, Stichel na een rit in de Gallardo, Dennis en de Elise, dakloze Atenza, Suby555 die er achteraf bijkwam, ...
Opmerkingen: - zalig om onze ZX tussen een 360 en MGB te zien staan
- grappig (maar ook jammer) dat bepaalde wagens soms niet mee konden
- jammer da'k zo vroeg weg moest (nogmaals bedankt Bt!) , 't was blijkbaar nog geestig ook achteraf.
Voor een eerste keer te zijn, is de meeting echt zeer goed verlopen. Bij deze wil ik dan ook de organisatie feliciteren.
Zij die er niet bij waren, en er blijkbaar een probleem van maken dat er niks openbaar is gemeld, wil ik graag vragen om toch het nodige begrip op te brengen.
Met het aantal aanwezigen gisteren, was volgens mij de limiet om alles in goede banen te houden bereikt. Naar volgende meetings toe kunnen natuurlijk de nodige aanpassingen worden gedaan (locatie, tijdstip, traject, ...) om het voor een groter publiek te kunnen laten verlopen, maar voor een 'test-editie' ging meer volk denk ik fataal geweest zijn.
En het laatste dat iedereen wil, is dat de aanwezigen van gisteren er een slechte ervaring aan overhouden, en volgende keer afhaken. Niet soms?!
Verder rest me nog mijn dank uit te brengen aan volgende personen :
- Zwoemba, voor het organiseren van alles. Echt knap dat je zoiets aandurft, en het tot een goed einde weet te brengen !
- Rami, voor de rondrit in de Gallardo. Als ik eraan terugdenk, betrapt men me nog steeds met een geweldige glimlach op m'n gezicht
- Alex en Frank voor het vervoer tijdens het vervolg van de rondrit. Knappe bakken jonges, zorg ervoor !
- Alle aanwezige eigenaars van 'super-cars' , om hun kostbare tijd en hun dure passie toch te delen met ons, liefhebbers...
Veel respect voor zij die in het bezit zijn van zo'n machine(s), en er toch zo nuchter en sociaal bij blijven !!!
Comment