Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
achteraf is het altijd makkelijk om te staan roepen "dju toch, had ik dat geweten, was ik zeker gekomen" ... zwoemba heeft veel tijd en werk gestoken in deze meeting en uiteraard kan hij ook al eens iemand over het hoofd zien, ik vind niet dat je daarvoor zo rancuneus moet reageren
volgende keer beter ...
Ahja ja ...
Ik vind het gewoon serieus jammer wat ik daar op de foto zie staan ...
Ik werd als een van de eersten gevraagd, maar probleem: ik moest vervoer regelen, want Jeroen had liever dat ik niet met de alfa ten tonele kwam ( waar ik echt serieus kan inkomen, het doet namelijk afbreuk aan de gehele meeting ). Ik moest dus iemand zoeken om mee mee te gaan.
Nu toen ik niet mocht op mijn werk ( mits wat doordrammen kan ikaltijd wel iets verkrijgen ) had ik zo iets van mja soit, want ik moest toch nog vervoer zoeken.
Tis een knappe meeting, chapeau voor zwoembi dat ie t kan, maar waar ik niet tegenkan dat is dat er zo een 13 in een dozijn auto op die foto's staat ( dus duidelijk in t zicht ) terwijl dat een van de redenen was waarom ik paste ...
Ik vind het gewoon serieus jammer wat ik daar op de foto zie staan ...
Ik werd als een van de eersten gevraagd, maar probleem: ik moest vervoer regelen, want Jeroen had liever dat ik niet met de alfa ten tonele kwam ( waar ik echt serieus kan inkomen, het doet namelijk afbreuk aan de gehele meeting ). Ik moest dus iemand zoeken om mee mee te gaan.
Nu toen ik niet mocht op mijn werk ( mits wat doordrammen kan ikaltijd wel iets verkrijgen ) had ik zo iets van mja soit, want ik moest toch nog vervoer zoeken.
Tis een knappe meeting, chapeau voor zwoembi dat ie t kan, maar waar ik niet tegenkan dat is dat er zo een 13 in een dozijn auto op die foto's staat ( dus duidelijk in t zicht ) terwijl dat een van de redenen was waarom ik paste ...
Ik werd vriendelijk en begrijpelijk verzocht mijn auto daar niet tussen te zetten, laat staat ermee af te komen ,om het supercar gehalte niet naar beneden te halen ... tis al dak weet
En plots kan en mag alles
Tmoge duidelijk zijn dat het me vooral niet gaat om t feit dat het slechts een select clubje was, want zoals je misschien gezien hebt stond ik van bij het begin op Zwoembi zijn site als genodigde...
Schitterend idee om wat exclusieve wagens bij elkaar te brengen!Als je nog eens zoiets organiseert laat het mij zeker weten want ik kan wel voor een paar exclusieve bolides(F430,AM DB9,...) zorgen!
Ik hoop ook eens zo een meeting mee te maken. Spijtig dat ik niet kon komen met een degelijke wagen, anders was ik er zeker bij. Bedankt nog voor de uitnodiging
Eerst en vooral, knappe meeting. Een hoop geile bakken die daar staan.
Dan, wat verstaan jullie onder een powercar? Want volgens mij is een TT ni trager dan een MX5? No offense naar Atenza trouwens. Goe, tis mss ne janettenbak, maar de cijfers zijn er imo.
Comment