Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
ik denk dat ze een beetje bang waren van de dieselpower..enkele posts geleden stond er ergens spottend dat ze aan het milieu hadden gedacht....ik stel anders voor dat we eens koortjetrek doen volgende keer dat zou pas "power"meet zijn .torque rules!!!
nee nogmaals zeker allemaal knappe koetsen , en vanaf april regel ik er ook eentje
Ie had het over een feit dat hij in je gat hangde & opt moment dat hij de Merc voorbij wou, je op het linkervak bent gaan rijden.
Blijkbaar waren jullie erg verrast vd power vd M3, want jullie konden bijna niet geloven dat het "maar" de 3.0 is die onder kap ligt ( remember @ de boomkwekerij).
Anyway wie nu de snelste heeft maakt allemaal niet uit, 't feit dat we ons geamuseerd hebben ist voornaamste
Ie had het over een feit dat hij in je gat hangde & opt moment dat hij de Merc voorbij wou, je op het linkervak bent gaan rijden.
Blijkbaar waren jullie erg verrast vd power vd M3, want jullie konden bijna niet geloven dat het "maar" de 3.0 is die onder kap ligt ( remember @ de boomkwekerij).
Anyway wie nu de snelste heeft maakt allemaal niet uit, 't feit dat we ons geamuseerd hebben ist voornaamste
Aha, ik wist niet dat hij me voorbij wilde steken. Er kwam wat verkeer aan en ik ben toen idd links gaan rijden. Ik dacht dat ie wilde aangeven dat ik ook naar links moest...
Absoluut, ik was verrast van de power van die M3. Ik had echt niet gedacht dat ie standaard was omdat ik verwachtte dat ie me anders niet zo goed kon bijhouden.
Toch petje af voor die bak hoor, en zo'n lekker geluidje... :kwijl:
't was inderdaad zeer leuk en definately voor herhaling vatbaar.
ik zal een meeting organiseren voor 't gewone volk. in de voormiddag mogen ze de haag scheren, 't gras afrijden, de oprit keren en ontmossen en de bloemperkjes opharken.
ik zal een meeting organiseren voor 't gewone volk. in de voormiddag mogen ze de haag scheren, 't gras afrijden, de oprit keren en ontmossen en de bloemperkjes opharken.
Comment