Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Powercar meeting 30/12/2006
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten't groeit allemaal vanzelf, niks halen.
frankie , kheb al veel leute gehad met u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten2'th that Maarja, wij zijn toch "te min" hé Gewoon werkvolk word op dit forum toch scheef bekeken (en dat mag gerust gezegd worden), dat weten we al langer dan vandaag... Maja bon, mooie foto's daar!
Het is toch niet omdat je actief bent op een autoforum dat je daarom verplicht bent om alles wat je organiseert open te stellen voor het forum, voor mensen die je niet kent, je mag toch nog altijd zelf beslissen wie er op je "event" komt, neen?
Als ik nu toevallig goeie banden heb U2, en die mensen komen voor mijn verjaardag in mijn tuin optreden, ben ik dan opeens verplicht om heel de buurt op mijn verjaardagsfeest uit te nodigen omdat die U2 geweldig vinden. Banènk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenMa enfin ik begrijp het niet.
Het is toch niet omdat je actief bent op een autoforum dat je daarom verplicht bent om alles wat je organiseert open te stellen voor het forum, voor mensen die je niet kent, je mag toch nog altijd zelf beslissen wie er op je "event" komt, neen?
Als ik nu toevallig goeie banden heb U2, en die mensen komen voor mijn verjaardag in mijn tuin optreden, ben ik dan opeens verplicht om heel de buurt op mijn verjaardagsfeest uit te nodigen omdat die U2 geweldig vinden. Banènk!
Niemand is verplicht tot iets hé... Het feit dat er al meerdere mensen gereageert hebben om m'n reply ( via pm, msn...) zegt me genoeg en voor mij is de kous hierbij af
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk voel dat het tijd is om Dégieoke nog is boven te halen!
"gij solliciteerd zeker vo ne kopper??"
Ordinair moest eigenlijk tussen aanhalingstekens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten2'th that Maarja, wij zijn toch "te min" hé Gewoon werkvolk word op dit forum toch scheef bekeken (en dat mag gerust gezegd worden), dat weten we al langer dan vandaag... Maja bon, mooie foto's daar!
Oorspronkelijk geplaatst door jeanbosco Bekijk Berichtenik was ook aanwezig op deze zeker geslaagde meeting.
samen met olivierooo reed ik mee met de m6.
was suppertof is zeker voor herhaling vatbaar.
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenMa enfin ik begrijp het niet.
porker
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivieroooTis erg hoor...
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenGelieve commentaar/opmerkingen in een PM aan mijn adres af te leveren, aangezien IK de boel georganiseerd heb. Ik zal proberen om een zo sluitend mogelijk antwoord te geven
Mooie meeting, mooie foto's, mooie auto's...
de B en de Gallardo
Comment
-
Mijn persoonlijke mening over dit topic en meeting:
Ik vind het prachtig dat er zo een meetings georganiseerd worden. Maar, ik zou er toch al een topic over geopend hebben voor de meeting plaatsvond. Want deze reactie's kun je verwachten wanneer het zo gedaan wordt.
ps: ik had een uitnodiging gekregen dus was op de hoogte, voordat de "jung" weer komen met negatieve commentaar op mijn reply, zoals enkele pagina's terug bij anderen gedaan wordt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenOm het niet erger te maken:
Mooie meeting, mooie foto's, mooie auto's...
de B en de Gallardo
Inderdaad laten we het daar op houden,there will always be a next time
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenIk vind het prachtig dat er zo een meetings georganiseerd worden. Maar, ik zou er toch al een topic over geopend hebben voor de meeting plaatsvond. Want deze reactie's kun je verwachten wanneer het zo gedaan wordt.
edit: http://www.vtm.be/auto/forum/showpos...&postcount=456Last edited by 911turbo; 02/01/2007, 01:09.A Twist of the Wrist
Comment
-
Kom kom. Heeft iedereen nu zijn zegje kunnen doen? Laten we het dan hierbij houden. Ieder heeft zijn/haar standpunt kunnen duidelijk maken.
Ik zou hier ook nog met slijk kunnen gooien naar bepaalde mensen die de discussie hier te actief houden, maar laat mijn stilzwijgen ff een voorbeeld zijn. Ik denk dat de organisatoren nu weten dat de rest eigenlijk ook 'n uitnodiging leuk zou vinden en dat de mensen die er niet bij zijn ook moeten durven accepteren dat er dingen gebeuren waar zij niet altijd zullen op aanwezig zijn.
Comment
-
dit vind ik nu weer echt iets belgisch...zoals de walen en de vlamingen...zijn er hier die van de vlaanders en de rest gaan we voor de onafhankelijkheid of staan we als één groep achter het forum....
en dan spreken we hier nog dezelfde taal ( een beetje toch ) en hebben we dezelfde hobby....
miljaar ..moest ik mod zijn ik had dat hier al lang gesloten...de laatste bladzijden staan toch maar vol shit...
tijd voor een nieuw hoofdstuk in een nieuw jaar....vrede gasten en trek er lessen uit.
amen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenBij deze ben ik dan ook verkocht aan Porsche
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krulle Bekijk Berichtenje hebt teveel achter die uitlaten gehangen jong ... ze noemen dat dat koolwaterstofintoxicatie
Nee echt, de 997 Turbo is gewoon een bloedgeile wagen
Comment
-
Sommigen zitten hier echt veel te zwaar te janken zenne imo.
Dat sommigen hier opperen dat het niet zo mooi is dat ze er niets van wisten, daar kan ik inkomen.
Het lijkt immers op pure selectie " W-vl" -only, maar geloof me het was geenszins zo. I know, tis gewoon een beetje " door omstandigheden " uitgelopen. Er waren nogal wat meer W-vl'n dan initieel bedoeld ... Ik ben niet echt duidelijk, enkel sommigen zullen begrijpen wat ik wil zeggen die ook aanwezig waren, of misschien willen begrijpen .
Het was initieel de bedoeling dat enkel wat aw'ers met een exclusieve auto aanwezig zouden geweest zijn. Simoni ook, als fotograaf zijnde.
De titel is imo wat verkeerd gekozen, want Atenza was er terecht ook, maar heeft WEL iets exclusiefs, en daar was het Zwoemba eerder om te doen.
Twas dus niet de bedoeling om een West-vlaamse kliek-meeting te houden, daar mag je 100% zeker van zijn.
Tevens ga ik echt akkoord met wat Porker schreef: tis niet omdat je op een forum zit dat je alles ermee moet gaan delen. Ik had het nooit gepost hier op aw.
Sommigen zitten hier imo ook zwaar te lullen over geld en stand en weet ik nog al wat. Hypocriet durf ik het noemen, want AW staat niets voor niets gekend naar de buitenwereld toe als " Het forum met de dikkenekken ", "Het forum met het geld", "Het snobForum", ...
Ikzeg wel duidelijk: IK ZEG DIT NIET, maar op andere fora, en gewoon de normale neutrale mens oppert men toch dergelijke reacties bij het even lezen op dit forum ...
Laat ons eerlijk zijn ... Er zitten er hier nu te babbelen over respect voor de gewone werkmens en dergelijke. Je moet het eens bekijken vanop een afstand.
Sommige mensen openen hier een topic over een best bescheiden auto en dat topic sterft een stille dood met amper 3 pagina's. Enkel over de allerdikste bakken worden hier boeken vol geschreven, dat vind ik soms wat betreurenswaardig, en daarom vind ik het serieus onterecht om nu te opperen dat Zwoemba hier geen aandacht meer heeft voor het gewone volk. Ik zou zeggen van sommigen: werp geen steen als je zelf niet vrij van zonden bent ...
Zwoemba wilde gewoon een stoere meet houden met wat kenissen van hem en eigenaars van wat zwaar geweld, that's all ...
Ik ga misschien misbegrepen worden hoor, maar tenminste heb ik een poging gedaan om te verwoorden dat het niet de bedoeling was een rijkemans-only meet te houden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenIk denk dat de organisatoren nu weten dat de rest eigenlijk ook 'n uitnodiging leuk zou vinden en dat de mensen die er niet bij zijn ook moeten durven accepteren dat er dingen gebeuren waar zij niet altijd zullen op aanwezig zijn.
Ikzelf was ook al van in het begin op de hoogte, omdat Zwoemba me een PM schreef waarin 'ie vroeg of ik kennissen en/of vrienden wou uitnodigen voor z'n meeting, omdat ik had laten vallen dat ze een of meerdere powercars hebben.
Toen was de opzet nog "enkel en alleen powercar", en dan vond ik de vraag aannemelijk. Ik heb 'm zelfs nog teruggePM'd met een lijstje auto's, deels om uit te vogelen wat 'ie met "powercar" bedoelde, en deels om uit te vogelen of enkele van de auto's die in de familie vertoeven, "voldoende" zouden zijn om met de rondrit mee te mogen doen. Zo bleek een BMW 2.5 CS bijvoorbeeld niet in aanmerking te komen. Logisch ook, het ding draait de helft van de tijd maar op 5 cilinders en zal z'n originele 150pk dus niet meer halen.
Omdat ik zelf dus niet mee kon, heb ik dan ook niet meer rondgevraagd aan kennissen met (echte) powercars, of ze mee wilden. 't Was trouwens ook 'n beetje kortbij, geen maand op voorhand.
Maar 't initiatief vond ik wel schitterend ! Ik bood zelfs Babs aan als fotoshoot-auto (met de aparte achterruit open kan je schitterende rollings pics maken), maar 't was njet. Nu, regels zijn regels, dus no worries en ik plande m'n dag dan maar anders in
Een weekje later kreeg ik 'n PM met de vraag of Babs nog vrij was, jammer maar helaas.
Blijkt 't nu toch géén zuivere powercar meeting te zijn ... en alhoewel ik dat niet erg vind (ik zat die dag in Parijs, en ging heen en terug met een E39 M5, dus dat kon best tellen qua powercar-meeting voor mezelf) ... begrijp ik maar ál te goed de misnoegde opmerkingen van sommigen.
Het is niet meer dan normaal dat sommigen zich uitgesloten voelen, en ik kan dan ook begrijpen dat er vreemde reacties op komen. Mocht dit een zuivere powercar-meeting zijn geweest, dan moest niemand zitten melken : powercar komt erin, andere niet. Punt.
Maar nu ... de MINI, de 318is en de A3 2.0 TDI maken net de pil zo bitter voor velen hier die 1. tijd vrij hadden, 2. een auti hebben die dan ook zeker aan de blijkbaar naar beneden getrokken deelnemingsgrenzen voldeed, en 3. heel graag waren gekomen.
Ik begrijp het : niet alles kan voor iedereen zijn, maar ik vind 't, nu de uitkomst te zien is (de foto's, dus), inderdaad ook ongelukkig. Het initiatief is schitterend en ik moedig Zwoemba aan om nog zo'n dingen te doen, hoe meer hoe liever ... maar ik denk dat 't onderhand wel duidelijk is dat het teveel wrevel opwekt om een meeting eerst privé te houden, dan toch naar wens niet aan de regels voldoende auto's toe te laten, en nadien de uitkomst over het ganse forum te posten.
Iemand haalt hier het communautaire probleem aan als vergelijkingspunt, en ik vind dat deze een punt heeft : Vlaanderen is zo klein, dit forum werkt goed (ook de "meeting-community" is uitgebreid, divers, actief en gezellig), laat ons dan inspanningen doen om dit zo te houden. Als 't zo verder gaat hebben we binnenkort een Antwerpen&Limburg-meeting, en dan weer een Westvlaanderen-meeting ... en op den duur is 't hier oorlog.
Nogmaals : waren de toetredingsregels gelijk gebleven, dan had niemand een punt gehad. Maar het is op z'n zachtst gezegd begrijpelijk dat een aantal mensen zich op hun tenen getrapt voelen.
Ik hoop echt vurig dat dit geen slecht forumjaar inluidt. 2007 is nog jong, en ik zou graag nog véél leuke forummeetings doen, 'k heb er al veel op m'n palmares en ze waren allemaal de max. Privé-dingen niet meer zo privé houden en nadien te grabbel gooien op 't forum, vind ik persoonlijk 'n beetje jammer. 't Had subtieler, of eerlijker gekund.
En was er, op 't moment dat er werd beslist dat "gewone auto's" en "gewone forummers" ook aanwezig mochten zijn, nog snel een topic aangemaakt ... dan was er helemaal geen probleem geweest. Dan waren er waarschijnlijk nog meer leden geweest die zouden zijn afgekomen, en was de meeting nog leuker geweest. Had ik b.v. geweten dat de huidige aanwezigen er allemaal waren geweest (en had ik op voorhand geweten dat de koopjes waarnaar ik op jacht was in Parijs, zo pover zouden zijn), dan was ik waarschijnlijk mét de M5, en wie weet nog iemand extra met de 2.5 CS (of omgekeerd) afgezakt. De kans is groot dat ik Parijs had laten liggen en volgend weekend zou zijn gegaan.
't Was dus een prachtmeeting, maar naar mijn gevoel wel een beetje de meeting van de gemiste kansen. Zwoemba's initiatief verdient lof, en de aanwezigen zijn allen super-content, en ik moet niet zaniken want ik wás uitgenodigd ... maar het uitnodigingsprocédé mag nog wat finetuning gebruiken, vind ik.
Alleman een fantastisch 2007 gewenst !!!!
Comment
-
De A3 en de Mini staan domweg ongelukkig op de foto's want ze zijn niet meegereden tijdens de rondrit. 't Was gewoon het middel om naar de meetingplaats te komen, maar GEEN deel van de meeting op zich.
En ja, de 318 heeft meegereden, en ja, ikzelf vind dat ook een spijtige zaak. n/o Porker
Comment
Comment