hou het tof!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Powercar meeting 30/12/2006
Collapse
X
-
Topic closed.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenTopic closed.
Het is spijtig dat 'n leuk bedoeld event voor zoveel wrevel zorgt.
Kiezen is verliezen, er is altijd iemand die niet tevreden zal zijn met 'n keuze.
Indien je zelf iets op poten zet, kan je ook zelf de beslissingen maken. In plaats van kritiek op 'n jonge kerel die dit uit de grond gestampt heeft, zou je beter opbouwende kritiek hebben, en eventueel voorstellen om 'n volgend event mee te helpen organiseren...
Deze topic is dus terecht op slot.----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenIk was net de posts van vandaag aan't doorlezen, en zie dat McClane al tientallen posts heeft moeten verwijderen.
Het is spijtig dat 'n leuk bedoeld event voor zoveel wrevel zorgt.
Kiezen is verliezen, er is altijd iemand die niet tevreden zal zijn met 'n keuze.
Indien je zelf iets op poten zet, kan je ook zelf de beslissingen maken. In plaats van kritiek op 'n jonge kerel die dit uit de grond gestampt heeft, zou je beter opbouwende kritiek hebben, en eventueel voorstellen om 'n volgend event mee te helpen organiseren...
Deze topic is dus terecht op slot.
Dat dacht ik toch ook.
Zwoemba heeft me nog gevraagd om topic even open te stellen wanneer Wutputt klaar is met het uploaden van de foto's wat dan ook zal gebeuren.Last edited by McClane; 02/01/2007, 23:57.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Ik open dit topic even zodat Wutputt de foto's van de meeting kan plaatsen. Ik hoop dat andere volwassen genoeg zullen zijn om off-topic commentaar achterwegen te laten.
Ik reken op jullie zin voor verantwoordelijkheid.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
Comment
Comment