Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind dit ook te duur. Mede omdat een abonnement op AG me niet interesseert en rijden op circuit ook niet.
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Mij ook niet, maar er zijn niet veel deze rondritten met een youngtimer doelpubliek (althans ik weet er toch niet van), en de prijs ja, dat nemen we er dan even bij. We zien wel of het de moeite is. Hou jullie op de hoogte.
Het was in feite wel nog plezant.
Ik schat dat we met een 100 wagens waren: M3 E30, Ferrari 328, 348, 400, 412, golf GTI, Alpine's, Maserati's, Mercedessen allerhande, Renault spider, Porschen in overvloed: 911, 924, 944, alfa spiders, SZ enz..
Rit was onderverdeeld in 3 trajecten. 1ste tussenstop peugeot training centrum met korte chronorit, vervolgens een jeneverproducent voor het aperitief en eindpunt Mettet voor een BBQ en de speed trophy. Rondrit was toch langs enkele leuke banen, hier en daar een centrum, maar over het algemeen goede locaties. Roadbook zonder fouten. Enkel Mettet was een wat triestige boel.
De MQP heeft zich perfect gedragen. Had enkel het gevoel dat hij traag geworden is, maar ik denk dat het vooral ligt aan het dagelijks gebruik van de M135. Als je hem in de toeren jaagt en houdt was de copiloot toch niet altijd op zijn gemak, wat een goed teken is
Eindconclusie: voor herhaling vatbaar.
Comment