Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb jij iets te zien met die site (www.GTspirit.com)? Ik ben anders fan en member van het eerste uur... Echt prachtig werk. (khoop vooral dat je zoals vorig jaar contact hebt met deelnemers van de Gumball en dat er veel updates uit de "race" mogen komen...)
Hoi Zonda,
Eerst en vooral sorry voor de late reactie.
Ja ik heb wat met die site,'k ben er namelijk moderator van het forum
Ik reis zaterdag a.s. af naar Londen om er de GB3K in beeld te brengen.
'k zal het niet nalaten om de beste foto's ook hier te posten.
Hoop dat er weer een hoop supercars aan de start verschijnen. Tot op heden weet ik van o.a. Mercedes CLK DTM, Porsche CGT, Bugatti Veyron, etc.
Een Pagani Zonda of Koenigsegg zou wel leuk zijn om eens te zien.
Vorige week nog ben ik met Trackdays.DE naar de Nürburgring geweest. 'k reed daar met een Porsche GT3 RS achter een CLK DTM en een Porsche CGT, eerlijk is eerlijk die bevinden zich in een heel andere klasse. Benieuwd wat ze gaan doen in de Gumball. Mooi in het rijtje meerijden of de auto gebruiken waar ie voor gebouwd is!
En ja, ook dit jaar zullen we immens veel video materiaal op de site hebben, evenals foto's van elk checkpoint, alsook onderweg, etc.
Wat 'in groep' betreft, hoe is de sfeer eigenlijk in zo'n tankstation, want ik ken daar echt niemand. Als ik daar met niemand aan de babbel geraak in mannekesvere vind ik het nogal spijtig da'k diene afstand dan afgelegd heb. Daar het tankstation van Drongen als het ware in mijn achtertuin ligt.
Nouja. Ik ga zien, het wordt waarschijnlijk mannekesvere (vanwege jouw advies).
Als laatste: voor mijn gedetailleerde route heb ik eigenlijk 1 essentiële vraag:
Vorig jaar is de gumball ook rond 4 PM in London vertrokken. Wanneer ging de ongeveer grootste groep gumballers van de trein in Calais?
Dan kan ik van daaruit verder rekenen.
Thx
Je moet maar wat laten weten met welke auto je rijdt .. dan zien we mekaar ginder wel
Wanneer de grootste groep van de trein kwam durf ik niet zeggen. Wij hebben het peloton gezien tegen vrij laat op de avond. Ik ga even kijken op mijn foto's hoe laat dat was.
als je ze allemaal zult willen zien moet je er toch op rekenen dat je tot rond middernacht zult moeten blijven aan dat tankstation
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Net even de map van vorig jaar geopend ... die uren kloppen voor geen meter, wss omdat dat niet ingesteld is op mijn camera
ik schat dat het peloton rond 22h gepasseerd is in Calais.
Tegen 00h waren wij in een tankstation om en bij Beloeil en daar zijn we tot 03h gebleven om ze allemaal te zien
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment