Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gumball 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenGaan we samen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk BerichtenIk ga zeker ook, tis te zeggen ik ben er al! Dat moet je gewoon eens meemaken denk ik!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenEr zijn verschillende opties...
1) Eurotunnel met passage door Frankrijk & België
2) Ferry Ramsgate - Oostende (4h)
3) Harwich - Hoek van Holland (6h15)
4) Ferry Hull - Rotterdam (11h)
5) Newcastle - Amsterdam (16h)
Oostende zou echt wel vet zijn... Als het zo is zou da beter nog niet te vroeg bekend gemaakt worden want 'k kan me zo voorstellen da oostende stad/provincie W-vl/vlaamse-/federale regering wel nog moeilijk zou kunnen beginnen doen.
Mss kunnen we 1 doorrit in België bekijken en dan de start of finish in Londen... Zou wel fijn zijn kheb vorig jaar enkele forumers ontmoet (zonder te weten dat ze op het forum zaten) in Beloeil, Kheb nog geen enkele editie gemist die door België ging en deze wil ik ook voor geen geld van de wereld missen. Voor degen die nog nooit gaan zien zijn das echt wel nen aanrader...
Comment
-
Vorig jaar was idd de max daar in Calais, stonden we daar eerst met zovele aan da naftstation, niks te zien, gelukkig beetje verderop nog wat bolides gezien, en dan achter een bende forummers aan die richting Beloeil trokken. Ik had moeilijkheden om hun Bmw's te volgen met met peugeot'ke ze, nu zal het al iets makkelijker gaan . Ik herinner me bt nog, simoni, maxime dacht ik en alex ook, de rest weet ik al nimmer :$
Hopelijk komen ze door Belgie, anders moete we richting Nederland ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door carfreak007 Bekijk BerichtenVorig jaar was idd de max daar in Calais, stonden we daar eerst met zovele aan da naftstation, niks te zien, gelukkig beetje verderop nog wat bolides gezien, en dan achter een bende forummers aan die richting Beloeil trokken. Ik had moeilijkheden om hun Bmw's te volgen met met peugeot'ke ze, nu zal het al iets makkelijker gaan . Ik herinner me bt nog, simoni, maxime dacht ik en alex ook, de rest weet ik al nimmer :$
Aaah, nu weet ik wie gij zijt
In die 307, samen met nog ne kerel en een meisje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk ben ook van mening dat je dat ooit moet meemaken, maar dan toch wel als chauffeur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk BerichtenIk denk dat jij volk genoeg kent die een potentiële auto hebben om mee te doen, kan jij co piloot zijn
Maar eerst geld verdienen om het te kunnen betalen
Comment
-
Hopeijk volgens ze een beetej de lijnen van dit kaartje, want ik woon ongeveer bij het kruis in Nederland.
Rijden de Gumballers een route, of moeten ze gewoon van A naar B rijden? In het eerste geval zou ik gewoon langs de weg kunnen gaan staan. Iemand ervarig daarmee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door carfreak007 Bekijk BerichtenVorig jaar was idd de max daar in Calais, stonden we daar eerst met zovele aan da naftstation, niks te zien, gelukkig beetje verderop nog wat bolides gezien, en dan achter een bende forummers aan die richting Beloeil trokken. Ik had moeilijkheden om hun Bmw's te volgen met met peugeot'ke ze, nu zal het al iets makkelijker gaan . Ik herinner me bt nog, simoni, maxime dacht ik en alex ook, de rest weet ik al nimmer :$
Juist ! jij was daar samen met euh .. kristina zeker ?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenaaaaaaaaah, dat was jij
Juist ! jij was daar samen met euh .. kristina zeker ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door carfreak007 Bekijk BerichtenJaja inderdaad, kristina was het. Da weet gij nog goed, hoe zou da komen
een fotootje per pm mag altijd1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Tschijnt dat Lonman,( deze zot---> http://www.youtube.com/watch?v=Xxnyx...related&search= ) ga meedoen dit jaar in nen 997 GT2. Lijkt me onwaarschijnlijk mwa zou wel cool zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenik race ze ook dit jaar weer een paar kilometerkes achterna (met de nadruk op achter )was gewoon de max verleden jaar
Ik ga dat niet mogen van de mama
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichtenwie was jij carfreak?
ik stond bij alex en maxime & co....
Comment
Comment