Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gumball 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tege hoe laat zoude de manne in Calais arriveren ?
    kdacht da ze om 4 uur londense tijd gingen vertrekken...

Comment

• De M5 van Alexander Roy, Team Polizei144

R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
      Mitsubishi Lancer Evo6 RS
      Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• meer info op http://gumball144.com/CMS/

Comment

• Ik dacht dat Alex Roy met een nieuwe M5 ging meedoen?
          Senna, Driven To Perfection

Comment

• De organisator zijn vette XJ220:

R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
            Mitsubishi Lancer Evo6 RS
            Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
              De organisator zijn vette XJ220:

Wat is die zwarte troep op de grond thv de wielen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                Wat is die zwarte troep op de grond thv de wielen?
                Bandenzwart

Een soort "verf" om de banden te kleuren...

Comment

• Kans is groot dat ik samen met NC.001 ook afkom naar Mannekensvere, is toch maar op 5 minutjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
                    Kans is groot dat ik samen met NC.001 ook afkom naar Mannekensvere, is toch maar op 5 minutjes
                    't is u geraden !

Comment

• tegen hoe laat gaat het meeste volk naar Mannekensvere ?

Comment

• Tegen rond 20u zal het daar al redelijk goe bevolkt zijn denk ik.

Edit: Ik gooi morgen in de loop van de dag een kleine template online. Iedereen die wil kan die dan invullen en afdrukken. Zo weten we wie wie is. Was best wel handig vorig jaar

Comment

• rond hoelaat zoeken ze in Antwerpen voorbij te sjeezen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                            rond hoelaat zoeken ze in Antwerpen voorbij te sjeezen?
                            Ik wil je altyd laten weten wanneer ze ter hoogte van Mankesdinges of drongen zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
                              Ik wil je altyd laten weten wanneer ze ter hoogte van Mankesdinges of drongen zijn...

aah tof! Als het in de late namiddag of avond is, dan kan ik afkomen.
                              Ik laat je nog wel iets weten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                                Ik dacht dat Alex Roy met een nieuwe M5 ging meedoen?

Alex Roy zit nogal druk op het Gumball-forum,als we die eens overtuigen dat hij in Mannekesvere moet stoppen!!

Comment

• gaan we dit jaar ook weer een herkenningsteken aan onze wagens hangen? met de namen erop van de inzittenden?Want die van de vlaanders die ken ik niet allemaal

Comment

• ik ga de 535 nemen denk ik ..dan kan ik lekker zuinig de ballers proberen te volgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                      gaan we dit jaar ook weer een herkenningsteken aan onze wagens hangen? met de namen erop van de inzittenden?Want die van de vlaanders die ken ik niet allemaal

Ge moet er niet mee inzitten iedereen kent jou wel
                                      Ge komt toch ook naar Mannekesvere?

Comment

• Vers van de pers
                                        eerste gumballers worden rond 18u30-19 al in Calais verwacht

c ya at mannekensvere or drongen

sta al te popelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                                          Alex Roy zit nogal druk op het Gumball-forum,als we die eens overtuigen dat hij in Mannekesvere moet stoppen!!
                                          Dan weet direct heel de wereld dat er daar mss wa te zien zal zijn, en is de kans groter dat er daar veeel teveel volk is

Comment

Working...