Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gumball 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tot straks jongens, ik ga naar Drongen. Ik verwacht ze daar binnen een hal uurtje

Comment

• De 2de wagen staat ter hoogte van het tankstation, maar of die stilstaat of aan het rijden is valt niet te zien wegens niet werkende tracking
      2009 Skoda Octavia 1.9 TDI

Comment

• 5-6 wagens zijn al duidelijk voorbij mannekesveere en lijken dus niet gestopt te zijn :s

Comment

• Juist een sms gehad van een vriendin dat "die gumball spullementen" constant voorbijkomen
          Die heeft daarstraks de start in Londen gezien dus haha die ligt voor op sommigen

Comment

• Momenteel staan er volgens de tracking een paar wagens stil aan mannekesveere

Comment

• Een Mercedes SLR, Carrera GT en range Rover gaan ook via de E17 ipv E40. terwijl de eerste België alweer uit zijn.
              De laatste deelnemers nemen nu de tunnel naar Frankrijk.

Comment

• Live from London

Het hele Gumball circus is net gepasseerd. Gelukkig had ik een pers pas waardoor ik in staat was om goede foto's te maken. Ik zal ze dinsdag posten als ik thuis ben.

Ik zag ondermeer:
                - Pagani Zonda F (2x)
                - Bugatti Veyron (3x) - slechts 1 aan de start
                - McLaren SLR
                - Spyker C8
                - Lamborghini Gallardo - Gallardo Spider en Murcielago & LP640
                - Ferrari Enzo, 360, 430 spider
                - Fiat 1000
                - Porsche Carrera GT (2x)
                - Jaguar XJ220
                - Nissan Skyline
                - BMW M5 (Polizei) en M6 (Gumball nummerplaat) (2x)
                - Ford GT (2x)
                - Bentley Continental GT cabrio en GT (Team Fuel)

Sprak ook kort met JK van Jamiroquai, Xzibit (leuk interview afgenomen, zal het later posten), ...

Kijk op http://www.GTspirit.com voor foto's (massa's foto's)
                Last edited by ; 29/04/2007, 22:59.

Comment

• Er staat een veyron en carrera GT te tanken in Mannekesveere volgens de tracking

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MikeVee Bekijk Berichten
                    Er staat een veyron en carrera GT te tanken in Mannekesveere volgens de tracking
                    waarom zo opgewonden? Jij ziet ze toch niet. En in Monaco staan er nu waarschijnlijk ook meerdere sportwagens te tanken ....

Comment

• Meeleven met de mensen die daar gaan staan hé en er foto's nemen.

Comment

• Terug!!

Het was zalig!!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Heb daarjuist ter hoogte van afrit beervelde een porsche turbo (997) zien staan bij een hoopje politie.. stonden ook te flitsen ter hoofte van destelbergen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Calli 2.0i Bekijk Berichten
                            Heb daarjuist ter hoogte van afrit beervelde een porsche turbo (997) zien staan bij een hoopje politie.. stonden ook te flitsen ter hoofte van destelbergen

Ajjj..

:p

Comment

• dit topic wordt gesloten, nabespreking en foto's in volgend topic
                              http://www.vtm.be/auto/forum/showthread.php?t=22938

Comment

• topic terug open
                                De gumball is nog niet gedaan en ze komen nog eens langs in B. dacht ik. De foto's betreffende deze gumball graag in het daartoe geopende fototopic.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                  en ze passeren nog een keer door België!

Zo zeker ben ik dat nog niet zé, nu ze op de terugweg Duitsland niet aandoen
                                  R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                                  Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                                  Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                                    Zo zeker ben ik dat nog niet zé, nu ze op de terugweg Duitsland niet aandoen
                                    Voor naar calais zullen ze wel via hier passeren denk ik,..

Comment

• Niet noodzakelijk gaan ze passeren in België om naar Calais te gaan.

Als ze vanuit Frankrijk komen gaan ze eerder de autosnelweg Rijsel-Duinkerke (pas heraangelegd als ik me niet vergis) nemen om in Calais aan te komen (zoals ze vorig jaar in de omgekeerde richting gedaan hebben )

Wss gaat er het een en ander te zien zijn aan de check-in van Eurotunnel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk Berichten
                                        Niet noodzakelijk gaan ze passeren in België om naar Calais te gaan.

Als ze vanuit Frankrijk komen gaan ze eerder de autosnelweg Rijsel-Duinkerke (pas heraangelegd als ik me niet vergis) nemen om in Calais aan te komen (zoals ze vorig jaar in de omgekeerde richting gedaan hebben )

Wss gaat er het een en ander te zien zijn aan de check-in van Eurotunnel

Dan verzameling voor die wil, in het slechtste geval, aan de Eurotunnel, ik zou wel durven tot daar rijden als het niet te laat is.

Comment

• Ik vrees dat je eerder naar London zal moeten gaan om zeker te zijn.

Frankrijk én duitsland zijn riskante landen, en direct ook 2 landen die je niet kan ontwijken, tenzij over water of door de lucht...

Comment

Working...
                                          X