Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gumball 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ni zagen he

Comment

• Vrienden,

Laten we het vooral rustig houden...
      Niemand heeft er baat bij dat er hier ruzie gemaakt wordt omtrent de Gumball3000...

Er zijn voor- en er zijn tegenstanders... Laten we anders eens rustig naar elkaars argumenten luisteren en ze nadien op een rijtje zetten...

Comment

• mijn argumenten zijn al geformuleerd, en ik denk dat ik deze op zo'n normaal mogelijke manier heb gedaan!

Comment

• Ik vind niet dat je moet gaan uitspreken over een ongeval waar je niets van afweet
          ik was er niet bij hoor toe het gebeurde.
          Die mannen zullen wel in fout zij aangezien dat ze zijn gaan vluchten.

En de mensen die zicht uit spreken van dat kan allemaal niet meer en ze moeten dat afschaffen, zijn meestal de eerste dien gaan zien naar de weg voor naar die mannen te komen kijken en ni zeggen dat het niet waar is want DE MEESTE mensen die daar niets van moeten weten doen niet mee aan zo'n forum.

Ik vind het ook erg wat er met dat kopel gebeurt is. die mannen zullen er wel voor op draaien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door crawling777 Bekijk Berichten
            Ik vind niet dat je moet gaan uitspreken over een ongeval waar je niets van afweet
            ik was er niet bij hoor toe het gebeurde.
            Die mannen zullen wel in fout zij aangezien dat ze zijn gaan vluchten.

En de mensen die zicht uit spreken van dat kan allemaal niet meer en ze moeten dat afschaffen, zijn meestal de eerste dien gaan zien naar de weg voor naar die mannen te komen kijken en ni zeggen dat het niet waar is want DE MEESTE mensen die daar niets van moeten weten doen niet mee aan zo'n forum.

Ik vind het ook erg wat er met dat kopel gebeurt is. die mannen zullen er wel voor op draaien.
            ik moet en moest er niets van weten... ben ik nu geen autoliefhebber niet meer??

ongeval lijkt me vrij duidelijk. Recht stuk weg, frontaal op de tegenligger...

Comment

• Daar gaat het niet om.

Het gaat er om dat opeens heel de wereld anti-Gumball is precies. Dat vind ik een spijtige zaak. Het Dakar-argument wordt direct van de tafel afgeveegd, maar dat is een verdomd sterk argument. Elk jaar vallen er doden bij de Dakar en het gaat gewoon door. Omdat het bij de Gumball toevallig om een groep gefortuneerde mensen gaat staat heel de media weer op zijn kop.

Comment

• om dan even op het dakar argument in te gaan...

het risico van dakar ligt hem bijna volledig bij de rijders zelf!!... ik denk niet dat ze middenin de woestijn opeens een tegenligger gaan tegenkomen.

bij de gumball daarintegen hebben de onschuldige weggebruikers een zeer hoog risico op een ongeval met een van die wegmonsters...

en bovendien zitten er in dakar ook een hele hoop rijke mensen hoor... maar dit evenement gaat niet gepaard met nachtelijke bachanalen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                  Omdat het bij de Gumball toevallig om een groep gefortuneerde mensen gaat staat heel de media weer op zijn kop.
                  Deelname aan dakar is ook verre van gratis, maar doordat je dat niet zo goed merkt (wie betaalt er nu zoveel geld om een beetje te gaan sukkelen in een woestijn.... ) worden daar blijkbaar geen vragen bij gesteld...

Comment

• filmpje ; http://jalopnik.com/cars/gumball-300...?autoplay=true

No way dat dat er aan 220 frontaal op was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
                      filmpje ; http://jalopnik.com/cars/gumball-300...?autoplay=true

die mens wordt er niet levender van....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
                        om dan even op het dakar argument in te gaan...

het risico van dakar ligt hem bijna volledig bij de rijders zelf!!... ik denk niet dat ze middenin de woestijn opeens een tegenligger gaan tegenkomen.

bij de gumball daarintegen hebben de onschuldige weggebruikers een zeer hoog risico op een ongeval met een van die wegmonsters...

en bovendien zitten er in dakar ook een hele hoop rijke mensen hoor... maar dit evenement gaat niet gepaard met nachtelijke bachanalen...
                        Er komen maar al teveel onschuldige bewoners in contact met de Dakar rally... Ooit een artikel er over gelezen, 'De race na de rally' ofzo was de titel. Het ging er om dat bvb de pers zelf ook zotte toeren moet uithalen om mee te kunnen, want ze moeten bij het vertrek aan de start staan en voor de finish al daar ter plaatse zijn.

Verder loopt de Dakar Rally niet enkel en alleen maar over kilometers zandduinen maar passeren ze genoeg kleine dorpen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
                          filmpje ; http://jalopnik.com/cars/gumball-300...?autoplay=true

Comment

• dan nog blijft het risico kleiner dan 100 percent openbare wegen op een van de meest dichtsbevolkte regio's ter wereld...

in elk geval het drukste wegennet...

Comment

• pff, ik wil niet schijnheilig doen, moest ik rijk genoeg zijn doe ik misschien wel zelf mee (hoewel er diep in mij toch iets is dat zegt dat je ook kunt gumballen zonder onschuldige derden in gevaar te brengen)

Comment

dan nog blijft het risico kleiner dan 100 percent openbare wegen op een van de meest dichtsbevolkte regio's ter wereld...
                                Denk je ?

Negertjes die nog nooit een auto (laat staan zo'n race-jeep) van dichtbij gezien hebben, en van achter elke struik of hut tevoorschijn springen...
                                Wees maar gerust dat er elk jaar 'per ongeluk' enkele afrikanen onder zo'n koerswagen terechtkomen, maar die dingen halen natuurlijk de media niet aangezien de moderne technologie daar nog één groot raadsel is.
                                Organisatie => Doofpot binnen, en gedaan ermee....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
                                  Denk je ?

Negertjes die nog nooit een auto (laat staan zo'n race-jeep) van dichtbij gezien hebben, en van achter elke struik of hut tevoorschijn springen...
                                  Wees maar gerust dat er elk jaar 'per ongeluk' enkele afrikanen onder zo'n koerswagen terechtkomen, maar die dingen halen natuurlijk de media niet aangezien de moderne technologie daar nog één groot raadsel is.
                                  Organisatie => Doofpot binnen, en gedaan ermee....
                                  zeg... die negers zijn geen mongolen he!!

Natuurlijk weten die wat zo'n ding is...

over het 2e deel kan ik me niet uitspreken aangezien ik daar niks van weet, ik kan alleen veronderstellen... en ik denk dat de groene beweging zoals greenpeace wel ferm aan de bel zou trekken moesten er van tijd tot tijd zo'n dingen gebeuren...

die mannen zouden niets liever willen dan heel die boel opdoeken... dus hun argusogen zullen ook wel aanwezig zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                                    pff, ik wil niet schijnheilig doen, moest ik rijk genoeg zijn doe ik misschien wel zelf mee (hoewel er diep in mij toch iets is dat zegt dat je ook kunt gumballen zonder onschuldige derden in gevaar te brengen)
                                    Het is volgens mij niemand zijn bedoeling om daar eens in het oostblok wat onschuldige mensen overhoop te gaan rijden hoor, maar het is natuurlijk zeer jammer dat er nu en dan een accident gebeurt. Dit keer met dodelijke afloop...

Kan bvb goed zijn dat die golf stond te wachten aan een zijstraat om de grote weg op te draaien, en 'in de verte' een wagen zag aankomen.
                                    Helaas reed die wagen 'in de verte' 200+ kmh en tegen dat de golf de weg opdraaide, kon de porsche niet meer stoppen waardoor hij in de flank werd geraakt.
                                    Aan de foto's van het ongeluk te zien is er weinig tot geen mogelijkheid dat ze frontaal gebotst zouden zijn...

Comment

zeg... die negers zijn geen mongolen he!!

Natuurlijk weten die wat zo'n ding is...
                                      Tuurlijk zijn het geen mongolen, maar toch...

Jaarlijks zie je beelden van kinderen die dolenthousiast rond die wagens hollen.
                                      Kan niet anders dan slecht aflopen, toch ?

Comment

Jaarlijks zie je beelden van kinderen die dolenthousiast rond die wagens hollen.
                                        ook als ze tegen 80 per uur voorbijstuiven?

een potentieel gewaarlijke situatie herkennen en gepast op reageren is iets wat in de mens gebakken zit sinds hij nog aap was...

maar toch... er zijn teveel mensen die maar al te graag dakar afgeschaft zien worden...

Comment

Ook in de Rally Paris- Dakar gebeuren ongelukken. Vandaar dat er ook mensen tegen zijn, met nog andere redenen in het achterhoofd, waar ik ook bij hoor.

Alleen is Paris Dakar wat legaler dan Gumball qua regeling.

Comment

Working...
                                          X