Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gumball 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
    Le monde à l'envers ofzo?
    Waarom de weg afsluiten? Omdat er paar mensen veel teveel geld betaald hebben voor een georganiseerde roadtrip?
    Misschien een stad dan, zoals de GP's in de steden.Als je vind dat dit dan ook niet kan omdat er een aantal mensen teveel geld hebben is dat juist hetzelfste als de GP's hé.
    Dat is ook in principe privé hé.

Comment

• Twas te denken dat zoiets zou gebeuren he ooit.

Gelijk er bepaalde van die gasten rijden, onder andere de F430, die ik zag zaterdag, flahsen en gassen maar

We kennen inderdaad de feiten niet allemaal, maar ik kan me gerust inbeelden dat snel rijden, om niet te zeggen roekeloosheid, op (slechte) banen die je niet kent wel een van de oorzaken zal zijn.

En wat Maximillion Cooper betreft: het ventje zal wel de nodige clausules in het contract hebben laten opnemen door de beste advocaten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
        Denk je?
        De bijrijder is al vrijgelaten en de bestuurder riskeert maximum 1 jaar.
        Een mensenleven is precies niet veel meer waard.

wat denk je dat je in belgie krijgt als je het zelfde doet, diene bij rijder zit niet aan da stuur he
        en tegen 200km/u???? er ik heb er al ergere wagens uitgezien da maar tegen 100km/u ergens zijn op gereden en die zien er veel erger uit als dit ze. noway dat dit 200km/u was en ze leggen maar net in de berm meestal kan je de brokken bij een gaan rapen veel broken zijn er hier ni te zien he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
          Ik vrees dat er weinig deelnemers zijn bij de gumball die het morele normbesef kennen/accepteren zoals een doorsnee burger als jij en ik dat doen. De gumball is voor hen plezier en die dode of kapotte wagen is iets wat erbij hoort, misschien hebben ze zelfs het gevoel hiervoor betaald te hebben bij inschrijving op de Gumball...alsof het een stuk decor is dat ze hebben stuk gereden.
          Geloof jij dat echt?

Echt onzin wat je daar schrijft! OK, de deelnemers kicken wel op de snelheid, maar niet op doden en ongevallen! Ze willen immers allemaal de finish halen en ondertussen zich amuseren. Mooie wagens, mooie mensen en de sfeer. Daar gaat het allemaal om! Er zitten gewoon rotte appels bij die de naam van het event verpesten en ook de rest opjutten. De kat bij de melk zetten is nooit goed!

Het is verschrikkelijk jammer dit ongeval. En het is al jaren tijd dat er iets moet veranderd worden aan de Gumball. In de editie van 2004 hadden ze een enorm aantal ongevallen en véél te véél deelnemers. En toen hebben ze het deelnemeraantal beperkt. Ik vind dat Gumball moet terugkeren naar het event in de beginjaren. Een kleinere hechtere groep zonder zotten die hun wagens in Europa showen. Ze moeten deelnemers selecteren die hun verstand gebruiken wanneer het nodig is. Als je de zotsten laat meedoen, ja dan krijg je problemen...

Comment

• jammer genoeg hoeft er maar ene zot te zijn en je wordt terecht neergesabeld

ze zitten in de spotligths, omdat ze het willen, des te meer moesten zij voorzichtig zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              jammer genoeg hoeft er maar ene zot te zijn en je wordt terecht neergesabeld

ze zitten in de spotligths, omdat ze het willen, des te meer moesten zij voorzichtig zijn
              Hoge bomen van véél wind, zeker met enkele rotte appels in die boom...

Minder deelnemers, en de zotsten weren! En ze jutten elkaar op, en de toeschouwers ook. Jammer dan dat een onschuldige het moet bekopen...

Comment

• er zijn geen onschuldigen, heel de cirque vertrekt met verkeerde bedoelingen in feite, ook al volgen ze de regels

tis zowat als met vreemdelingen, die worden ook over dezelfde kam geschoren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                  Dit zegt voor mijn part genoeg over de verantwoordelijkheidszin van de deelnemers en de organisatie. Voor hen is 'n mensenleven 'n paar briefjes. Nadien gaan ze hun kegelspel vieren met champagne en caviaar.
                  Wat voor beweringen zijn dat nu?
                  Geen enkele deelnemer had dit gewild. Het vluchtmisdrijf is fout...maar mensen doen vreemde dingen wanneer ze in paniek zijn...

Terwijl jij lekker achter je pc'tje zit sterven er duizenden van de honger. Dat is nu éénmaal de wereld. Wij zijn in feite allemaal moordenaars omdat we onverschillig blijven. Denk daar maar eens over na!

Comment

• Staat dit hier al?

De Engelsmannen Matthew McConville en Nick Morley (Team 74) hebben met hun Porsche in Macedonië een oud koppel -in hun VW Golf- van de weg gemaaid.
                    De man is dood, de vrouw is kritiek.
                    We've been covering the Gumball 3000 up to this point with good cheer, and we'd hoped it would stay that way. Unfortunately, sometimes when you mix high-powered vehicles with the double dose of stupid — adrenalin and lack of sleep — bad things can happen. Like what appears to have happened with Nick Morley and…

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk Berichten

Comment

• wrs wel zeker daarmee dat gumball stil ligt/lag

Comment

• Kan iemand me eigenlijk zeggen wat Maximilian Cooper verkeerd gedaan heeft? Ik vind het nergens?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk Berichten
                            wrs wel zeker daarmee dat gumball stil ligt/lag
                            Kerel
                            Welcome to 4 mei

Comment

• samenscholing

die kan nix ten laste worden gelegd
                              alleen is die man zijn naam mss verbrand door een enorm hard te betreuren gebeuren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                Kerel
                                Welcome to 4 mei
                                Ik heb ook nog andere dingen te doen dan op dit forum te zitten ok

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  samenscholing

die kan nix ten laste worden gelegd
                                  alleen is die man zijn naam mss verbrand door een enorm hard te betreuren gebeuren
                                  Cooper kan er toch niks aan doen dat er twee onnozelaars een koppel doodrijden? Zijn naam kan er inderdaad wel onder lijden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                    sorry hoor maar hier heb ik even geen zin in om die post te lezen, is voor morgen

maar xit heeft precies altijd iets tegen rijke mensen, kijk nu naar Alex Roy ook een zeer rijk iemand maar hij doet niks fout (ja hij rijdt af en toe te snel maar niet zoals die andere). Lees het topic dan nog maar eens door en zul je het zien.

Ik vind van niet. Feit is dat de rijken zich met de Gumball meer permitteren dan een ander, zelfs illegale activiteiten. Zelf heb ik er niets op tegen dat sommige mensen 20 Ferrari's hebben.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                      't Feit is dat de Gumball dan veel van zijn glamour gaat verliezen. Gewoon op circuit gaan rijden kun ja altijd en overal...

't Valt absoluut niet goed te praten, wat er gebeurd is en iedereen wist dat het er ooit moest van komen. Maar dat gaat mijn visie op de gumball niet veranderen. Ik vind het nog altijd een schitterend evenement waarbij er inderdaad vaak dingen gedaan worden die zwaar over de schreef gaan, maar dat maakt de gumball nu eenmaal zo speciaal!

Stel de Gumball dan open voor iedereen.
                                      Dat is niet alleen onmogelijk, maar bovendien ten zeerste af te raden op vlak van verkeersveiligheid.
                                      In feite moet je straatraces goedkeuren als je de Gumball ook goedkeurt. Geef nu toe: dat kan niet.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                        Ik vind van niet. Feit is dat de rijken zich met de Gumball meer permitteren dan een ander, zelfs illegale activiteiten. Zelf heb ik er niets op tegen dat sommige mensen 20 Ferrari's hebben.
                                        Dat zijn 100 X 2 zotten...
                                        Onze aardebol kent een pak meer rijke bewoners, die zich toch kunnen gedragen.

Waarom veralgemenen jullie alles?
                                        En waarom zien jullie alles zwart of wit? Grijs is ook een mooie kleur, en heeft veel tinten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                          Dat zijn 100 X 2 zotten...
                                          Onze aardebol kent een pak meer rijke bewoners, die zich toch kunnen gedragen.

Waarom veralgemenen jullie alles?
                                          En waarom zien jullie alles zwart of wit? Grijs is ook een mooie kleur, en heeft veel tinten...

Waar zeg ik dat ik iets tegen rijken heb? Lees eens alles wat ik zeg. Ik zei dat het mij zelfs niet kan schelen dat iemand tientallen sportwagens heeft. Hij mag ze mijn part allemaal testen, maar dan wel in omstandigheden waarin dat te verantwoorden valt.

Of was dat tweede alineatje niet specifiek naar mij toe bedoeld?
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X