Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Je snapt het niet of je wilt het niet snappen. Het gaat 'em om het element bestraffen, niet om het geld an sich. Toch niet zo moeilijk om te begrijpen.
Van sommige forumleden uit rijkere milieus heb ik toch echt de indruk dat ze zwaar in de verdediging gaan. Go figure why.
Omdat iedere Belg gelijk is voor de wet. Grondbeginsel.
Idd, ik wist het ook niet totdat ik het filmpje zag dat "forumlid met de nieuwe 330d coupé en het oranje onderschrift - sorry ik kom niet op je nick" postte: daarin is duidelijk te zien dat er 2 verschillende zijn met dezelfde bestickering
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Idd, ik wist het ook niet totdat ik het filmpje zag dat "forumlid met de nieuwe 330d coupé en het oranje onderschrift - sorry ik kom niet op je nick" postte: daarin is duidelijk te zien dat er 2 verschillende zijn met dezelfde bestickering
Volgens hun advokaten, zijn ze blijven wachten op de ambulance,hebben zede politie verwittigd. En dan zijn ze rap rap in een andere wagengestapt om zo vlug mogelijk het land uit te geraken, en hebben ze gewoon hun wagen in de gracht achtergelaten. Ne Tech Art Porsche is niet echt belangrijk .
De vrijdagavond was hij nog zodanig van zijn melk dat hij een privejet liet komen om weg te geraken. Wie dit geloofd is ook ver weg, heel ver weg.
Idd, en die moet voor iedereen gevoelsmatig en in verhouding even zwaar bestraft worden. In een perfecte wereld toch ...
Dat is het net, België is niet perfect...
De gevel achteraan staat open en er wordt véél in het zwart gedaan. Daarom kan je niet op inkomen beboeten, omdat je dat van velen niet kan vaststellen.
En trouwens, wil jij dat de overheid weet wat je allemaal hebt en niet hebt? Laat het maar zijn, want in the end moeten we allemaal meer betalen! En het modale gezin waarvan beide ouders braaf gaan werken zijn nog het ergst gekloot.
En wat gebeurd er met dat geld? Betere verkeersinfrastructuur? Neen, het geld gaan naar een werkloosheidsuitkering, domme subsidie, te duur overheidsgebouw of weet ik wat...
Trouwens, je weet toch dat hoe meer je verdient, je procentueel meer moet betalen. Dus een rijke wordt al beboet omdat hij gaat werken...
Volgens hun advokaten, zijn ze blijven wachten op de ambulance,hebben zede politie verwittigd. En dan zijn ze rap rap in een andere wagengestapt om zo vlug mogelijk het land uit te geraken, en hebben ze gewoon hun wagen in de gracht achtergelaten. Ne Tech Art Porsche is niet echt belangrijk .
De vrijdagavond was hij nog zodanig van zijn melk dat hij een privejet liet komen om weg te geraken. Wie dit geloofd is ook ver weg, heel ver weg.
Verantwoordelijkheid opnemen zit er niet in
Ik vraag écht af wat er nu écht gebeurd is, hoge snelheid kan praktisch niet waar zijn, gezien de schade, maar er moet een reden zijn dat ze zo wanhopig proberen vluchten
Ik vraag écht af wat er nu écht gebeurd is, hoge snelheid kan praktisch niet waar zijn, gezien de schade, maar er moet een reden zijn dat ze zo wanhopig proberen vluchten
Ik denk dat er op die fuifjes wel veel van de ghoststorys worden verteld, van lynchpartijen en dergelijke, en de gevangenissen in die landen. Ze maken hun kop zodaning zot en als ge dan wa voor hebt, tja dan snap je inmidden.
Schrik voor het onbekende doet vele mensen vluchten, Ik zelf zou ook gaan lopen zijn. eerlijk, kzou me na een tijdje wel aangegeven hebben.
Er komt zoveel op je af. In een vreemde wereld met mensen die je niet kent.
En dan komt de al oude gewoonte van de mensen boven, ze laten je vallen als een blok. Ieder voor zich en god voor vlaanderen of zoiets
Het is logisch dat iemand uit een gezin met een netto-inkomen van 12.000 € per maand grotere boetes krijg opgelegd dan iemand met een netto-gezinsinkomen van slechts 1500 €, niet?
Mja, das iets dat me altijd al aan de Gumball heeft dwars gezeten. Als je een week aan een stuk een hele dag in de auto zit om erna nog tot een gat in de nacht te feesten dan zou het me niet verbazen dat de helft van de deelnemers stijf staat van de coke.
Inderdaad ... een vreemde historie
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Mja, das iets dat me altijd al aan de Gumball heeft dwars gezeten. Als je een week aan een stuk een hele dag in de auto zit om erna nog tot een gat in de nacht te feesten dan zou het me niet verbazen dat de helft van de deelnemers stijf staat van de coke.
Klopt, dat is ook iets waarover ik mij serieuze vragen stel.
Comment