Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gumball 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
    Je kunt nu opperen " mja dan moet je maar geen auot willen hebben ". Wel ik heb de auto zelf gekocht, en ben nog elk weekend aan het werk om die bak terug te betalen aan mijn eigen. Maar dat daar dan nog eens 200€ boeten in een maand an te pas komen si gewoonweg iets teveel van het goede, terwijl anderen van mijn leeftijd het inderdaad met een glimlach betalen als ze nog eens voor de rechtbank moeten komen ook.
    En er zijn ook studenten die moeten werken om hun kot, hun eten en hun kleren te kunnen betalen...

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
    Maar zoals Finland het toepast vind ik het nog niet eens zo slecht ...
    Ook een totaal ander land dan België...

Comment

• De site van GT3000.com is ook offline...

Zou dat ook door die hele historie komen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
        De site van GT3000.com is ook offline...

Zou dat ook door die hele historie komen?

Die hadden 1 dees dagen ook een rally gepland , "top run" ofzo..

Wrs ff niet teveel de aandacht op trekken

Comment

• Team Polizei heeft een fonds opgericht voor de slachtoffers van het dodelijke ongeval in Macedonië:

Oorspronkelijk geplaatst door Team Polizei
          Cepuljoski Family Memorial Fund Launch
          Published by Alex May 8th, 2007 in 2007 Rally. 4 Comments
          Team Polizei is pledging $10,000 toward the creation of a fund on behalf of Vladimir and Margarita Cepuljoski.

Other Gumballers have expressed interest in supporting the Cepuljoski family, including Team 53, who have started their own effort, and several drivers who wish to remain anonymous.

Any Gumballers interested in supporting our joint efforts may contact us at Cepuljoski Memorial Family Fund. (donate@polizei144.com)

Comment

• Chapeau voor Team Polizei dat ze er zo veel voor willen doen.
            Maar er een fonds voor oprichten vind ik mss ergens wel wat overdreven,
            Geld doet mss wel wat zorgen vergeten maar brengt de mensen niet terug en het is tenslotte niet hun foutook niet, dat die andere die het gedaan hebbe zich maar blauw betalen.
            Dat de gumball vanaf volgend jaar dan rijd voor het goede doel zoals de kom op tegen kanker ofzo.

Maar toch respect voor Team Polizei dat ze het doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten
              Dat de gumball vanaf volgend jaar dan rijd voor het goede doel zoals de kom op tegen kanker ofzo.
              Alé dat gaat toch niet...Zo een decadente 'illegale' stratenrace laten sponseren door kom op tegen kanker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten
                Chapeau voor Team Polizei dat ze er zo veel voor willen doen.
                Maar er een fonds voor oprichten vind ik mss ergens wel wat overdreven,
                Geld doet mss wel wat zorgen vergeten maar brengt de mensen niet terug en het is tenslotte niet hun foutook niet, dat die andere die het gedaan hebbe zich maar blauw betalen.

Maar toch respect voor Team Polizei dat ze het doen.
                Ik heb ook enorm veel respect voor wat Alex en ook Michael de voorbije dagen allemaal gedaan hebben... Velen zullen het hen misschien kwalijk nemen dat zij eigenlijk (een beetje) verantwoordelijk zijn voor het stopzetten van het evenement, dat zij openlijk (terechte) kritiek geuit hebben op de organisatie en dat zij tevens laten merken hebben dat ze de organisatie willen overnemen of erbij helpen... Voor sommigen lijkt het dan ook meer op lijkenpikkerij...

Toch zijn zij quasi de enigen die in dit evenement telkens de juiste beslissingen genomen hebben en telkens het goede voorbeeld gaven...

Ook nu geven zij weer het voorbeeld. Samen met Team 53 die ook een fonds wil oprichten, zijn zij een van de enige teams die iets willen ondernemen voor de slachtoffers van dit tragische ongeval. Dit terwijl de organisatie ook hier weer op zich laat wachten... Zij "moeten" inderdaad geen fonds opstarten noch doneren aangezien zij met het ongeval niets te maken hebben. Toch doen ze het, dit laat trouwens zien dat er nog zoiets bestaat wat vroeger de Gumball Spirit noemde en dat zij zich belangenloos inzetten voor de slachtoffers van een evenement waar ook zij aan deelnamen...

Ik neem dan ook mijn (figuurlijke) hoed af voor Alex en zijn team... Respect voor het feit dat zij dit willen doen en eens te meer weer het voorbeeld geven...

Ik hoop dan ook dat hun fonds een waar succes wordt en ondanks dat geld inderdaad beide levens niet kan terugbrengen laat het toch aan de familie van de slachtoffers zien dat men begaan is met wat er gebeurd is... Het kan tevens het leed verzachten en ervoor zorgen dat beide slachtoffers en mooie begrafenis krijgen en dat ook voor hun nageslacht gezorgd wordt...

Just my 2 cents...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
                  Alé dat gaat toch niet...Zo een decadente 'illegale' stratenrace laten sponseren door kom op tegen kanker.
                  Pablo,

Je wist het misschien niet maar Gumball3000 doet aan liefdadigheid... Het is iets wat weinig bekend is bij de "fans" van de Gumball doch Gumball zet zich op verschillende manieren in voor de minderbedeelden...

Het gebeurt dus eigenlijk al, al wordt er niet echt veel ruchtbaarheid aan gegeven...

En sponsoring DOOR kom op tegen kanker (of gelijkaardige zaken) zie ik niet snel gebeuren... VOOR daarentegen wel, meer zelfs het gebeurt al (maar dan niet voor Kom op tegen kanker)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                    Pablo,

Je wist het misschien niet maar Gumball3000 doet aan liefdadigheid... Het is iets wat weinig bekend is bij de "fans" van de Gumball doch Gumball zet zich op verschillende manieren in voor de minderbedeelden...

Het gebeurt dus eigenlijk al, al wordt er niet echt veel ruchtbaarheid aan gegeven...

En sponsoring DOOR kom op tegen kanker (of gelijkaardige zaken) zie ik niet snel gebeuren... VOOR daarentegen wel, meer zelfs het gebeurt al (maar dan niet voor Kom op tegen kanker)
                    Bralo,

Neen dit wist ik niet, leuk om te weten !

Maar ik vind het voorbeeld van kom op tegen kanker wat ver gezocht.

Comment

• Neeje ik vind dit zeker niet vergezocht, wat ver gezocht zou zijn is het levenslijn kinderfonds ofzo dat zou pas sarcastisch zijn allé al die kinderen zijn aangereden door een wagen (als ik me niet vergis ).
                      Dan vind ik kom op tegen kanker zeker geen slecht voorbeeld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                        Tis misschien zever ja maar thoudt wel steek.

Als men ooit met dit idee op de proppen zou komen ben ik echt resoluut voor.

Boetes naar je inkomen.
                        Eigenlijk is heel het systeem van geldboetes slecht, variabel of niet. Een rijbewijs met punten is beter. Wie het te gortig maakt, die is dan maar gewoon zijn rijbewijs kwijt. En dat geldt dan voor iedereen. Mensen met veel geld mogen gerust de voordelen ervan hebben, maar het gaat toch iets te ver wanneer je de mogelijkheid kan kopen om de openbare weg onveilig te maken. Jammer genoeg is dit wel een beter idee voor de veiligheid, maar niet voor de staatskas.

Comment

Team Polizei heeft een fonds opgericht voor de slachtoffers van het dodelijke ongeval in Macedonië:

Op wat slaagt dat nu dat fonds ?

Ok, dat ze ondersteunen qua begrafenis enz...Maar als ze daar allemaal een 10.000$ in de pot gaan gooien voor die 1ne familie...

Volgend jaar gaan ze gewoon staan aanschuiven om zich voor een gumballer op de baan te zwieren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
                            niet laten sponsoren door

VOOR

Comment

• Ik heb ook veel respect voor Alex en Michael. Hiermee tonen ze echt waar het om gaat. Niet enkel om snel rijden.
                              Inderdaad Bralo, voor velen is Team Polizei een doorn in het Gumball oog maar dat zijn ze nu helemaal niet. Ze zijn voor een groot deel ook verantwoordlijk voor het Gumball succes.
                              En het zijn echt 2 toffe kerels, op de start nog even met hen staan babbelen en al meermaals contact met Alex gehad. Echt chapeau.

Comment

• er zijn wel meer toffe kerels die onverantwoordelijke toeren uithalen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
                                  Op wat slaagt dat nu dat fonds ?

Ok, dat ze ondersteunen qua begrafenis enz...Maar als ze daar allemaal een 10.000$ in de pot gaan gooien voor die 1ne familie...

Volgend jaar gaan ze gewoon staan aanschuiven om zich voor een gumballer op de baan te zwieren
                                  Daar gaat het helemaal niet om... Al doneren ze allemaal 1.000.000 USD... of 1 USD...

Het gaat voornamelijk om het gebaar dat men hier getoond heeft...
                                  Er is namelijk een slachtoffer gevallen door toedoen van de Gumball 3000...

Een van de deelnemers, meer specifiek Alex Roy van Team Polizei, vond dat er iets moest gedaan worden voor de familieleden van de slachtfoffers en starte zo een fonds op en doneerde zelf 10.000 USD...

Het is een mooi gebaar dat ze maken en hiermee laten ze zien dat ze een hart hebben en dat ze het zelf ook erg vinden...

Een goede beslissing lijkt me, zeker aangezien de organisatie zelf nog niet met iets op de proppen kwam...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    er zijn wel meer toffe kerels die onverantwoordelijke toeren uithalen
                                    Alex & Michael zijn toch net iets anders dan de rest... Ik ga zeker niet ontkennen dat ook zij wel eens fouten maken door te snel te rijden, maar hey, dat doet iedereen wel eens...

Zij spelen het "spel" net iets anders door de route vooraf te verkennen en alternatieve wegen op te zoeken zodat ze het rustiger aan kunnen doen en toch vrij snel hun bestemming kunnen bereiken...

Ik heb er respect voor...

Comment

Alex & Michael zijn toch net iets anders dan de rest... Ik ga zeker niet ontkennen dat ook zij wel eens fouten maken door te snel te rijden, maar hey, dat doet iedereen wel eens...

Zij spelen het "spel" net iets anders door de route vooraf te verkennen en alternatieve wegen op te zoeken zodat ze het rustiger aan kunnen doen en toch vrij snel hun bestemming kunnen bereiken...

Bralo, ik zou het niet beter kunnen verwoorden. Dit is nu 100% hezelfde als wat ik over hen denk.

Comment

...vooral de pro's doen dat wel eens

Comment

ik heb triljoen keer meer respect voor de brandweer en de vuilkar

Comment

Working...
                                          X