Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gumball 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten

't Is van hetzelfde in Maleisië.
    Oh meen je het? Ik dacht echt dat zoiets alleen in China voorkwam!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
      Oh meen je het? Ik dacht echt dat zoiets alleen in China voorkwam!!
      Paar adresjes nodig?

Comment

Paar adresjes nodig?
        Voor de volgende Gumball, in azië. Ze gaan al naar den coiffeur gaan dan

Comment

• Misschien komt het inderdaad over als zwartmaken van Max en profiteren van de zaak. Maar vergeet niet dat Ales ook maar een deelnemer is en zelfs de enige deelnemer die zijn mond durft opendoen en heel die geheimdoenerij en doofpotaffaire toch publiek wil maken. Ik blijf het een mooi gebaar vinden van hem om dit te doen.

Comment

• Op www.man-oeuvre.be :

Adidas keert Gumball de rug toe. Ook andere sponsors willen nooit meer samenwerken met de Gumball 3000.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benoit001 Bekijk Berichten
              Op www.man-oeuvre.be :

Adidas keert Gumball de rug toe. Ook andere sponsors willen nooit meer samenwerken met de Gumball 3000.
              Welkom op het forum! En meteen een sublieme attempt om je site te promoten!

Volgende keer misschien iets korter op de bal spelen en niet 2 weken achter de feiten aanhollen?

Comment

• M'n boete van zondagavond is aangekomen

€50 voor ....

... een gecorrigeerde snelheid van 124km/u

Waarmee zijn ze bezig

Comment

• Pfff, wat een lamers zeg....

Comment

• Gisteren briefje Politie West-Vlaanderen in de bus

Onderweg van Mannekesvere tot Jabbeke, de befaamde driepekkel heeft me op de gevoelige plaat vastgelegd

133 geflitst --> marge --> 125 km/u --> 50 euro!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door carfreak007 Bekijk Berichten
                      Gisteren briefje Politie West-Vlaanderen in de bus

Onderweg van Mannekesvere tot Jabbeke, de befaamde driepekkel heeft me op de gevoelige plaat vastgelegd

133 geflitst --> marge --> 125 km/u --> 50 euro!
                      Toch om van omhoog te schijten he!!!

Comment

• Pijnboompit pijnboompit liggend kan je schijten maar 't is beter als je zit

Idd... om ziek van te worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
                          Pijnboompit pijnboompit liggend kan je schijten maar 't is beter als je zit

Idd... om ziek van te worden.

Hans?

Comment

• Tis idd belachelijk he, 5 km/u op de autosnelweg, ach ja, de staat is weer blij!
                            Ma omhoog schijten ga ik toch nie doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door carfreak007 Bekijk Berichten
                              Tis idd belachelijk he, 5 km/u op de autosnelweg, ach ja, de staat is weer blij!
                              Wel een beetje eerlijk blijven ook: 125 km na correctie en rekening houdend met de afwijking op de kilometerteller wil zeggen dat je op die kilometerteller minstens 140 aan het rijden was.
                              Dus volgens je eigen ogen was je méér dan 20 km/u te snel aan het rijden als je naar de kilometerteller kijkt.

Comment

Wel een beetje eerlijk blijven ook: 125 km na correctie en rekening houdend met de afwijking op de kilometerteller wil zeggen dat je op die kilometerteller minstens 140 aan het rijden was.
                                Dus volgens je eigen ogen was je méér dan 20 km/u te snel aan het rijden als je naar de kilometerteller kijkt.
                                Uit eigen ervaring komt die correctie gewoon overeen met je tellerafwijking, wat je dus voorgeschoteld krijgt is de snelheid die je op je gps ziet staan, wat +- bij mij zo was, op het moment van de flits had ik 125km/u op m'n gps staan, een 130km/u op teller dus..

Comment

Toen ik de flits zag was ik idd een klein 140 op teller aant rijden, en ik ben daar ook nie over gegaan. Ma 140 is nog nie hard vind ik hé, maja wetten zijn wetten en ik betaal men boetes gewoon. Ieder zijn verantwoordelijkheid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                    Uit eigen ervaring komt die correctie gewoon overeen met je tellerafwijking
                                    Sorry, maar dikke zever. De correctie wordt altijd toegepast. De flitsapparatuur voor snelwegen wordt afgesteld zodat deze begint te flitsen vanaf ten minste 126 km/u reële snelheid. Op elke kilometerteller zit dan nog eens een afwijking (tussen 5% en 7 à 8%). Als je op je teller 133-135 km/u rijdt, zal je nooit geflitst worden. Correctie: je wordt soms wel geflitst, maar er komt nooit een boete van omdat je na correctie niet boven de 120 km/u reële snelheid uitkomt.
                                    Ik spreek ook uit ervaring.

Comment

Sorry, maar dikke zever.
                                      met verkeerde janten of zo kun je wel dichter naar de afwijking toe gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        met verkeerde janten of zo kun je wel dichter naar de afwijking toe gaan
                                        Wordt het verschil dan niet nog groter?

Edit: ik sprak dan natuurlijk ook over normale mensen, die met normale wagens rijden.

Comment

• Hoe calibreren de mensen van de politie die flitsers eigenlijk? Of is dat puur gokwerk.... (hoogstwaarschijnlijk wel)

Want als die flitser foutief staat opgesteld, kan het goed zijn dat hij niet meer nauwkeurig werkt, toch?

Comment

Working...
                                          X