Oorspronkelijk geplaatst door xit2050
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gumball 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenOh meen je het? Ik dacht echt dat zoiets alleen in China voorkwam!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenPaar adresjes nodig?
Comment
-
Misschien komt het inderdaad over als zwartmaken van Max en profiteren van de zaak. Maar vergeet niet dat Ales ook maar een deelnemer is en zelfs de enige deelnemer die zijn mond durft opendoen en heel die geheimdoenerij en doofpotaffaire toch publiek wil maken. Ik blijf het een mooi gebaar vinden van hem om dit te doen.
Comment
-
Op www.man-oeuvre.be :
Adidas keert Gumball de rug toe. Ook andere sponsors willen nooit meer samenwerken met de Gumball 3000.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benoit001 Bekijk BerichtenOp www.man-oeuvre.be :
Adidas keert Gumball de rug toe. Ook andere sponsors willen nooit meer samenwerken met de Gumball 3000.
Volgende keer misschien iets korter op de bal spelen en niet 2 weken achter de feiten aanhollen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door carfreak007 Bekijk BerichtenGisteren briefje Politie West-Vlaanderen in de bus
Onderweg van Mannekesvere tot Jabbeke, de befaamde driepekkel heeft me op de gevoelige plaat vastgelegd
133 geflitst --> marge --> 125 km/u --> 50 euro!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenPijnboompit pijnboompit liggend kan je schijten maar 't is beter als je zit
Idd... om ziek van te worden.
Hans?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door carfreak007 Bekijk BerichtenTis idd belachelijk he, 5 km/u op de autosnelweg, ach ja, de staat is weer blij!
Dus volgens je eigen ogen was je méér dan 20 km/u te snel aan het rijden als je naar de kilometerteller kijkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenWel een beetje eerlijk blijven ook: 125 km na correctie en rekening houdend met de afwijking op de kilometerteller wil zeggen dat je op die kilometerteller minstens 140 aan het rijden was.
Dus volgens je eigen ogen was je méér dan 20 km/u te snel aan het rijden als je naar de kilometerteller kijkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenWel een beetje eerlijk blijven ook: 125 km na correctie en rekening houdend met de afwijking op de kilometerteller wil zeggen dat je op die kilometerteller minstens 140 aan het rijden was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenUit eigen ervaring komt die correctie gewoon overeen met je tellerafwijking
Ik spreek ook uit ervaring.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenSorry, maar dikke zever.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmet verkeerde janten of zo kun je wel dichter naar de afwijking toe gaan
Edit: ik sprak dan natuurlijk ook over normale mensen, die met normale wagens rijden.
Comment
Comment