Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gumball 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door carfreak007 Bekijk Berichten
    Ik was diegene met een zwarte peugeot 307, men vriendin en men broer was bij me. Zijn van Calais richting Beloeil gereden, na af en toe onderweg te stoppe in de Vlaanders ergens, en zijn even na Beloeil aan een naftstation gaan staan. Er waren 2 5-series, een X5(bt), X3 en een Audi A3 (oud model) bij dacht ik..
    A3 oud model is simoni?
    X3 is alexmetdetoffenickname.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
      A3 oud model is simoni?
      X3 is alexmetdetoffenickname.
      Nee, Alex reed toen nog met zen Golfje ze, hij stond toen naast me geparkeerd. En de A3 was idd van simoni.

Comment

X3 was TheNxsys, en één 525d was Reedsh.

@ Zonda: wij hebben idd berichten uitgewisseld en gebeld omtrent de stand van zaken

Zou wel tof zijn moesten ze dit jaar weer redelijk dicht passeren. Altijd leuk om es de mensen van't forum in't echt te ontmoeten!

Comment

Van de website:

28th April 2007
          Registration
          Launch Party
          29th April 2007
          Car display & Start in Pall Mall, London
          Cars drive to Amsterdam checkpoint
          30th April 2007
          Cars drive through the night to the Frankfurt Checkpoint.
          Cars and drivers loaded onto planes and flown to Istanbul
          Arrive in Istanbul
          1st May 2007
          Istanbul to Athens via Thessolaniki checkpoint
          2nd May 2007
          Athens to Dubrovnik
          3rd May 2007
          Dubrovnik to Vienna
          4th May 2007
          Vienna to Berlin via Prague checkpoint
          5th May 2007
          Berlin to London
          Final Party, music concert in London

Comment

29 april dus in amsterdam...
            dat is op een zondag, kans is heel groot dat ik naar amsterdam rijd

Edith zegt dat dit het schema voor 29 april is:
            Sunday 29th of April
            - 2pm to 6pm Car Display on Pall Mall
            - 6pm the flag is dropped and the rally begins!
            - 11pm cars will start arriving at the Amsterdam checkpoint

Comment

Op 5u van Londen naar Amsterdam?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                Op 5u van Londen naar Amsterdam?
                GUMBALL BABY!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                  GUMBALL BABY!!!

Ik had 't eerder op dat ze 't kanaal toch gaan oversteken? Of gaan ze gewoon over 't water rijden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                    29 april dus in amsterdam...
                    dat is op een zondag, kans is heel groot dat ik naar amsterdam rijd

Edith zegt dat dit het schema voor 29 april is:
                    Sunday 29th of April
                    - 2pm to 6pm Car Display on Pall Mall
                    - 6pm the flag is dropped and the rally begins!
                    - 11pm cars will start arriving at the Amsterdam checkpoint
                    Vorig jaar was het ook start om 6PM en twas toch ook al tegen 11pm eer ze in Belaoil waren, nu gaan ze dus 300Km meer rijden op de zelfden tijd straf
                    Als je rekening houdt met die korte tijd dan kan het niet anders dan ze de tunnel nemen of den boot naar Oostende ---> Door België

@ RRD Het schijnt dat er die dag één of ander groot ding moet te doen zijn in Amsterdam (één of ander parade ofzo) en dat het daar nie normaal druk zal zijn (mss weten de Nederlanders hier iets meer van). Het is dus niet zo verstandig om naar Amsterdam af te zakken denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
                      Vorig jaar was het ook start om 6PM en twas toch ook al tegen 11pm eer ze in Belaoil waren, nu gaan ze dus 300Km meer rijden op de zelfden tijd straf
                      Als je rekening houdt met die korte tijd dan kan het niet anders dan ze de tunnel nemen of den boot naar Oostende ---> Door België

@ RRD Het schijnt dat er die dag één of ander groot ding moet te doen zijn in Amsterdam (één of ander parade ofzo) en dat het daar nie normaal druk zal zijn (mss weten de Nederlanders hier iets meer van). Het is dus niet zo verstandig om naar Amsterdam af te zakken denk ik.
                      Is het dan niet koninginnedag?

Lekker druk, lekker allemaal oranje.

Is wel ideaal, politie gaat dan niet staan te flitsen, aangezien ze het te druk hebben met de massa's op koninginnedag

Comment

Ja, dat was het denk ik. Ocharme die deelnemers... Ik zou het niet willen meemaken dat ik in m'n enzo door een oranje zatte massa de weg naar m'n hotel moet zien te vinden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
                          Ja, dat was het denk ik. Ocharme die deelnemers... Ik zou het niet willen meemaken dat ik in m'n enzo door een oranje zatte massa de weg naar m'n hotel moet zien te vinden.
                          Jij zal wss ook wel niet met je Enzo tegen 200+ over erbarmelijke oost-europese wegen razen...

Comment

Nee, das waar. Het leven is toch mooi als je met een Opel Corsa rijdt

Comment

Is het dan niet koninginnedag?

Lekker druk, lekker allemaal oranje.

Is wel ideaal, politie gaat dan niet staan te flitsen, aangezien ze het te druk hebben met de massa's op koninginnedag
                              Dat is 30 april. Maar misschien hebben ze in Amsterdam een dag ervoor iets, dat weet ik niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dimmadome Bekijk Berichten
                                Dat is 30 april. Maar misschien hebben ze in Amsterdam een dag ervoor iets, dat weet ik niet.
                                Ah, ik dacht dat, als de 29e of de 1e op een zondag valt dat het dan verschoof.

Comment

Ah, ik dacht dat, als de 29e of de 1e op een zondag valt dat het dan verschoof.
                                  Vorig jaar verschoof het na de 29e, omdat de 30e op een zondag viel. Maar genoeg off-topic wat dit betreft.

Wanneer worden de deelnemers/auto's bekend? Of zijn ze dat al?

Comment

mm voorlopig even in de agenda noteren, hup oranje hup

Comment

30 april is idd koninginnedag.

Daar trek ik mij niks van aan.
                                      Ik denk dat ik vanaf 22.00u in Amsterdam ben ofzo... en dan ga ik wachten bij het checkpoint

Comment

Worden er nu Gumball-afleveringen uitgezonden op Jim?

Kameraad van me kijkt elke week zegt hij, en bij hun programmatie staat het programma er niet tussen.
                                        1982 BMW E28 528i
                                        2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Ja, kheb zondag ook een aflevering gezien(de eerste waar ze in België aankwamen). Ik denk zelfs dat er vanavond weer één zal zijn op Jim...

Comment

Working...
                                          X