Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gumball 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dus als ik het goed begrijp: Calais-Duinkerke-VEURNE-Brugge-Gent-Antwerpen-...
    Kan er iemand deze route bevestigen?

Kzou graag aan een tankstation gaan staan, maar weet niet welk. Is er een tankstation waar ze altijd stoppen eens ze in Frankrijk zijn? En waar bevind zich dat?
    Last edited by ; 04/03/2007, 14:43.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilviaS12 Bekijk Berichten
      Dus als ik het goed begrijp: Calais-Duinkerke-VEURNE-Brugge-Gent-Antwerpen-...
      Kan er iemand deze route bevestigen?

Kzou graag aan een tankstation gaan staan, maar weet niet welk. Is er een tankstation waar ze altijd stoppen eens ze in Frankrijk zijn? En waar bevind zich dat?
      Die mannen tanken denk ik toch om de 200 a 300 km dus zouden we best staan aan een tankstation waar ervoor (of is het best erna?) een hele afstand geen tankstation geweest is.
      Ideaal zou zijn dat we weten waar de politie een wegversperring opzet (ze plukken elk jaar de gumballers van de autosnelweg om hun wagen te inspecteren). Daar zal het meest te zien zijn volgens mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
        Op 5u van Londen naar Amsterdam?
        2u Londen- Folkestone als je voluit kan gaan, dat lukt wel (ooit zelf op 3u van Hethel naar Folkestone gevlamd), dan half uur op de trein, Calais eruit, en vlammen tot in Amsterdam... Moet te doen zijn op 2.5 uur, als je niet gestopt wordt...

Daarom is't ook GumBall he, flat out racen, 's avonds feesten tot je "flat" gaat

Ooit zal de Tuscan daar ook in meedoen..

Comment

• Zijn er al mensen die naar Calais rijden en al iets meer wete voor wanneer en waar? Het is geen maand meer hé !!!

Comment

• Ik denk er toch ook sterk aan om eens een kijkje te gaan nemen, ik wil die Veyrons wel eens horen ronken...
            Het zal waarschijnlijk horen zijn, tegen de tijd dat ik met mijn ogen gepinkt heb zitten ze al in Amsterdam.

Zou Calais een goede plek zijn ?

Die terminal is vrij goed afgesloten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
              Ik denk er toch ook sterk aan om eens een kijkje te gaan nemen, ik wil die Veyrons wel eens horen ronken...
              Het zal waarschijnlijk horen zijn, tegen de tijd dat ik met mijn ogen gepinkt heb zitten ze al in Amsterdam.

Zou Calais een goede plek zijn ?

Die terminal is vrij goed afgesloten...

De benzinestations net voor calais lijken wel een beter idee

Mensen die vanuit de vloanders vertrekken, zoals verleden jaar?

Comment

• De 29ste is een zondag zeker...

Om welk uur zouden die aankomen in Calais ?

Comment

• Wil je weten wie er dit jaar meerijdt?

GTspirit.com geeft alvast een voorproefje weg van wat we allemaal mogen verwachten tijdens Gumball2007:

With just over 3 weeks to go for the the flag to drop at Pall Mall it's time to announce some of this years teams! Keep an eye on this site the next couple

Team Polizei is 'back with a vengeance' in hun vertrouwde BMW M5 welke momenteel verscheept wordt vanuit New York (bron en meer foto's klik hier)

De tuner Mansory pakt uit met maar liefst twee wagens, een Bentley Continental GT en een wel erg exclusieve Rolls Royce Phantom, voor de gelegenheid volledig aangepast van alle toeters en bellen.

Turkish Taxi daarentegen pakt het heel anders aan, in navolging van het bekende/beruchte Volkswagen busje (nee, niet dat van Spillie) rijden ze met een opgepept oud busje rond.

Uno Gomez, Gumball veteraan van het eerste uur, laat zijn Hamann Ferrari F430 thuis en opteert voor een Porsche Turbo, uiteraard getuned en deze keer wel door Speedart.

Team Carbonyt gooit het over een andere boeg en creeërt momenteel de snelste Ferrari limousine ever! Je moet het zien om het te geloven!

Ikzelf heb mijn hotel geboekt in Londen en zal het opnieuw vanaf de eerste rij meemaken. Later meer.

@ Bralo20, de wereld is klein , C U around!

W1ck3D

Comment

• ze snijden gewoon een Ferrari 360 in twee stukken om er een limo van te maken

Dit stinkt wel serieus naar Top Gear.....

Comment

• Hey Wicked,

Join the club mate Welkom trouwens

Comment

• ik zou oftewel naar omstreken gent of omstreken antwerpen willen gaan...
                        Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                        ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
                          ik zou oftewel naar omstreken gent of omstreken antwerpen willen gaan...
                          Da zou het gemakkelijkste zijn. Aan een tankstation of op een brug. Het probleem is da ge ze dan ofwel niet allemaal ziet ofwel dat ze allemaal voorbijflitsen. Ik denk dat er in Calais het meeste te beleven valt. Ik zou de eerste lading uit den trein laten rijden en dan op m'n gemak beginnen rijden en me laten inhalen door de tweede lading...

Comment

• of naar NL daar is er toch een checkpoint

Comment

• Idd, Amsterdam!

Comment

• Niet in Terneuzen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
                                  Niet in Terneuzen?
                                  moppetapper

Comment

Niet in Terneuzen?

haha, is een goeike!

Comment

• Flauwerikken

Soit, back on!

Komen ze in Rekkem over de grens?
                                      (vraag van Soete!)

Comment

Niet in Terneuzen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk Berichten
                                          GTspirit.com geeft alvast een voorproefje weg van wat we allemaal mogen verwachten tijdens Gumball2007:

With just over 3 weeks to go for the the flag to drop at Pall Mall it's time to announce some of this years teams! Keep an eye on this site the next couple

Team Polizei is 'back with a vengeance' in hun vertrouwde BMW M5 welke momenteel verscheept wordt vanuit New York (bron en meer foto's klik hier)

De tuner Mansory pakt uit met maar liefst twee wagens, een Bentley Continental GT en een wel erg exclusieve Rolls Royce Phantom, voor de gelegenheid volledig aangepast van alle toeters en bellen.

Turkish Taxi daarentegen pakt het heel anders aan, in navolging van het bekende/beruchte Volkswagen busje (nee, niet dat van Spillie) rijden ze met een opgepept oud busje rond.

Uno Gomez, Gumball veteraan van het eerste uur, laat zijn Hamann Ferrari F430 thuis en opteert voor een Porsche Turbo, uiteraard getuned en deze keer wel door Speedart.

Team Carbonyt gooit het over een andere boeg en creeërt momenteel de snelste Ferrari limousine ever! Je moet het zien om het te geloven!

Ikzelf heb mijn hotel geboekt in Londen en zal het opnieuw vanaf de eerste rij meemaken. Later meer.

@ Bralo20, de wereld is klein , C U around!

W1ck3D
                                          Heb jij iets te zien met die site? Ik ben anders fan en member van het eerste uur... Echt prachtig werk. (khoop vooral dat je zoals vorig jaar contact hebt met deelnemers van de Gumball en dat er veel updates uit de "race" mogen komen...)

Comment

Working...
                                          X