Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gumball 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• vorig jaar zijn wij terechtgekomen op een tankstation en ik moet eerlijk zeggen dat het onvoorstelbaar zalig was. Pas rond 1h 's nachts daar toegekomen met het gedacht van 'pff, we hebben bijna alles gemist', maar dat bleek nogal fout te zijn ! Ongeveer de helft van de auto's hebben we nog gezien, beetje kunnen praten met gumballers, o.a. de gasten van Mischief 3000 en Torquenstein (man van de Viper-crash) ...
    vriendin van Simoni heeft toen zelfs in de SLRs kunnen zitten !

moest zoiets dit jaar terug mogelijk zijn ga ik direct mee

smaakmakertje

wat verlang ik om terug te gaan
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Amsterdam, is dat een checkpoint of een overnachtingsplaats?

Want anders zouden wij over de E19 tussen de Gumballers gaan rijden en in Amsterdam die bakken eens "rustig" bekijken... maar als dat geen overnachtingsplaats is, is een tankstation naast de E19 beter wss...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Amsterdam, is dat een checkpoint of een overnachtingsplaats?

Want anders zouden wij over de E19 tussen de Gumballers gaan rijden en in Amsterdam die bakken eens "rustig" bekijken... maar als dat geen overnachtingsplaats is, is een tankstation naast de E19 beter wss...
        checkpoint, geen overnachting

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
          checkpoint, geen overnachting
          fuck.

dat gaat weer pokke-druk zijn wss he...
          En de weg van Nederlandse Grens tot Amsterdam is wss niet lang genoeg om alle wagens voorbij te zien flitsen.

Comment

• Deze veyron zou deelnemen aan de Gumball

bron: http://www.gtspirit.com/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              fuck.

dat gaat weer pokke-druk zijn wss he...
              En de weg van Nederlandse Grens tot Amsterdam is wss niet lang genoeg om alle wagens voorbij te zien flitsen.
              Probleem is dat men verschillende wegen kan nemen om vanuit Calais naar Amsterdam te geraken...

Enkele voorbeelden:

Calais -> Gent (E40)
              Gent -> Antwerpen (E17)
              Antwerpen -> Breda (E19)
              Breda -> Amsterdam (E312 / E311 / E25)

Andere optie:

Calais -> Gent (E40)
              Gent -> Brussel (E40)
              Brussel -> Antwerpen (E19 of A12)
              Antwerpen -> Breda (E19)
              Breda -> Amsterdam (E312 / E311 / E25)

De "korte" route:

Calais -> Brugge (E40)
              Brugge -> Terneuzen
              Terneuzen -> Goes (Westerscheldetunnel)
              Goes -> Rotterdam
              Rotterdam -> Amsterdam

En nog vele andere mogelijkheden

Comment

• Ma ze moeten allemaal minstens van Calais naar Brugge via E40 juist? Dan is da het stuk waar je mij zal kunnen vinden.

ps moesten ze allemaal via de Westerscheldetunnel gaan dan konden we nog aan die tolhuisjes gaan staan...

Comment

• Ik heb iets horen vallen dat ze toch niet door België gaan komen enkel door Nederland binnen 2 weken

Wie weet daar iets meer over? Zou wel spijtig zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk Berichten
                    Ik heb iets horen vallen dat ze toch niet door België gaan komen enkel door Nederland binnen 2 weken

Tenzij ze de ferry naar NL nemen (wat dacht ik minimaal 6h in beslag neemt) zit er geen andere mogelijkheid op om vanuit Calais in Amsterdam te geraken. Tenzij ze natuurlijk doorheen Frankrijk, Luxemburg en Duitsland naar Nederland rijden maar dit zou wel een hééééééééél lange omweg zijn niet?

Comment

Ik heb iets horen vallen dat ze toch niet door België gaan komen enkel door Nederland binnen 2 weken

wie heeft dit gezegd??? denk niet dat dit de bedoeling is. op de site stond toch wel dat ze door belgie zouden komen...
                      Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                      ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
                        wie heeft dit gezegd??? denk niet dat dit de bedoeling is. op de site stond toch wel dat ze door belgie zouden komen...
                        De eigenaar van TBM tuning had dit ergens gehoord
                        Heb de sms niet meer maar hij had dat horen vallen

Als daar iets van waar is dan zullen we dat deze dagen wel weten zeker?

Comment

• Hallo,

Ik zou graag een soort gedetailleerde route willen maken van het traject van de Gumball 2007 in België. Met o.a. de vooropgestelde aankomsttijd in bepaalde steden, mogelijke benzinestations die door de Gumballers worden aangedaan enz.

Achteraf wil ik de route hier posten en dat maakt het gemakkelijk en duidelijk voor de geïnteresseerden.

Uiteraard kan ik dit niet zonder jullie hulp. Ik heb wat gegevens nodig van enkele forumleden die vorig jaar de gumballers hebben opgezocht, dit om accurate info op te stellen.

Zelf heb ik nog nooit de gumball gezien maar sinds de TV serie e.d. wil ik de bolides wel eens van dichtbij bekijken!

Concreet: dit weekend (want nu moet er wat gestudeerd worden ) ga ik na welke gegevens ik allemaal nodig heb om de detailroute op te stellen. Ik post ze hier en wacht geduldig op enkele reply's. Achteraf de verwerking van de gegevens. Als laatste post ik het gedetailleerd traject.

Vinden jullie dit een goed idee of vind je het eerder nutteloos?

Alvast bedankt!

Comment

• Het is een zeer goed plan, alleen is het probleem dat je wel niet echt tijden kan vooropstellen.
                            De snelsten van de hoop (Alex Roy enzovoorts) zijn wss meer dan een uur voor de laatste in Amsterdam.

Comment

• Staat de route nu eigenlijk vast?

Comment

Staat de route nu eigenlijk vast?
                                Het is ieder voor zich hé. De meesten rijden wel in groep maar dan nog

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                                  Het is ieder voor zich hé. De meesten rijden wel in groep maar dan nog
                                  Ja idd maar het gerucht dat ze niet door België zouden komen is dan niet waar?

Comment

Ja idd maar het gerucht dat ze niet door België zouden komen is dan niet waar?
                                    Ik zal m'n licht eens opsteken Maar ik denk idd dat het niet waar is.

Geplande route: Calais naar Amsterdam via België

Omrijden is gewoon te gek hé

Comment

• Ik heb het al eens rap opgezocht voor degene die naar Calais zouden gaan.

Start @ 16u - Pall Mall
                                      Dan +/- 115 km tot aan den Eurotunnel waarvan +/- 85 km autostrade.
                                      Die mannen leggen dat wel op +/- 45 min af?

Treinen op zondag 29/04:
                                      16u50 / 17u20 / 17u50 / 18u20 / ...

Check-in sluit 30 min VOOR vertrek. Dus de trein van 17u20 sluit al om 16u50 dus enkel degene die eerst vertrekken of meest gas geven () zullen daarvoor op tijd zijn. Tenzij er aan vriendjespolitiek gedaan wordt voor de Gumball deelnemers.

35 min voor de overtocht.

Ik verwacht de eerste deelnemers dus tegen 18u00 van de trein te komen in Calais, maar aannemelijker zal rond 18u30 zijn.

Kan iemand met wat ervaring zich hier in vinden?

EDIT: daarna zal het wat ieder voor zich zijn en idd veel moeilijker worden om nog bepaalde tijden voorop te stellen wanneer/waar ze zouden passeren.
                                      Last edited by ; 18/04/2007, 22:55.

Comment

• meest waarschijnlijke route met beginuren voor het spectakel

Bijgevoegde Bestanden
                                        Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                                        ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
                                          meest waarschijnlijke route met beginuren voor het spectakel

De "knik" naast Oostende, is dat in Brugge ?
                                          1963 Land Rover Series IIa
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X