Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gumball 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik probeer er bij te zijn, als ik die dag goed opgeschoten ben met de studies!

Comment

• Wanneer komen ze nu langs?
      (ik ben te lui om het topic te doorbladeren )
      The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Op 29 april.
        Ik ga zeker bij het tankstation gaan staan in Mannekensvere. Dat is het eerste station dat ze tegenkomen in België en het ligt tussen Veurne en Jabbeke. Dus het station in Jabbeke is al het tweede dan. Denk dat er nog enkelen van jullie naar daar gaan.

hier klikken voor de grote afbeelding

Comment

• ik heb precies meer goesting om naar antwerpen te gaan aangezien jabbeke nogal ver van bij mij ligt... weet iemand daar een ideaal spotpunt??
          Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
          ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
            Tis niet in jabbeke hé, tis op het stuk van jabbeke naar veurne, daar in het midden ongeveer.
            Soit ja we kunnen nog zien hé op de moment zelf waar we naartoe gaan.
            ah okékes !
            dan was ekik mis
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Dan zal ik daar ook maar is tot aan dat tankstation rijden denk ik, en calais ver rijden, ik kom van limburg, dus die 60 km zal het nie maken ongeveer
              Ik wil gewoon zo veel mogelijk zien hé, daar in Calais reden ze trager voorbij omwille van het volk hé, en vorig jaar hebben we idd pech gehad da ze een andere uitweg hadden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
                ik heb precies meer goesting om naar antwerpen te gaan aangezien jabbeke nogal ver van bij mij ligt... weet iemand daar een ideaal spotpunt??

de bruggen op de ring, in de zijberm vlak voor of na de kennedytunnel en als het iets verder op de linkerkant van de schelde mag zijn de brug in Waasmunster kan je parkeren en staan om foto's te trekken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PiTTbuLL003 Bekijk Berichten
                  de bruggen op de ring, in de zijberm vlak voor of na de kennedytunnel en als het iets verder op de linkerkant van de schelde mag zijn de brug in Waasmunster kan je parkeren en staan om foto's te trekken
                  Waar ga jij in de zijberm staan aan de Kennedy? Die plekken die jij daar voorstelt zijn levensgevaarlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                    Waar ga jij in de zijberm staan aan de Kennedy? Die plekken die jij daar voorstelt zijn levensgevaarlijk.
                    Parkeren op de zijbermen of zelfs de pechstroken van snelwegen is niet toegelaten Opletten dat je geen controle en een boete krijgt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                      Parkeren op de zijbermen of zelfs de pechstroken van snelwegen is niet toegelaten Opletten dat je geen controle en een boete krijgt...
                      Boete zou niet meer dan terecht zijn.

Comment

• Aan de Westvlamingen : ik doe mee met de nachtrit Nordschleife + overnachting aldaar, de nacht ervoor (zaterdag op zondag), maar kom dan ook naar één van die twee naftstations staan piepen. Spreken we af op 'n bepaald uur, ofzo?

Comment

• Kdenk dat de actie na 20.00 u. zal beginnen. Dus daar iets voor zijn zeker? Starten ze nu om 16.00u of om 18.00u.?

Comment

• Vermelde uren zijn Engelse tijd:

This is the correct schedule:

28th April 2007:

Registration
                            Launch Party

29th April 2007:

Car display (13:00) & Start (16:00) in Pall Mall, London
                            Cars drive to Amsterdam checkpoint
                            Cars drive through the night to the Frankfurt Checkpoint.

30th April 2007:

Cars and drivers loaded onto planes and flown to Istanbul
                            Arrive in Istanbul
                            Cars depart to Istanbul F1 circuit (time allowing)

1st May 2007:

Istanbul to Athens via Thessolaniki checkpoint

2nd May 2007:

Arrive in Tirana

3rd May 2007:

Cars drive through Dubrovnik check point to Bratislava

4th May 2007:

Continue through Eurospeed race circuit check point to Berlin

5th May 2007:

Cars drive through Oschersleben race circuit check point to end in London
                            Final Party, music concert in London
                            http://www.autoforum.be/showthread.php?t=45881

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Aan de Westvlamingen : ik doe mee met de nachtrit Nordschleife + overnachting aldaar, de nacht ervoor (zaterdag op zondag), maar kom dan ook naar één van die twee naftstations staan piepen. Spreken we af op 'n bepaald uur, ofzo?

Zoals dus al gezegd zouden we afspreken aan het tankstation op de E40 tussen jabbeke en veurne, in het station 'mannekensvere' (of zo). Dit is het eerste station in een honderdtal kilometers dus de kans is groot (ik zeg niet dat het 100% zeker is) dat een groot deel van de Gumballers er zal stoppen voor een korte pauze.
                              Aangezien dat voor mij maar op een steenworp van me thuis is ga ik er sowieso een kijkje nemen .. door de blok en de thesis kan ik het me niet permitteren van een halve 'tour de belgique' te doen maar dit lijkt me toch wel een gokje waard om eens te gaan afwachten ... you never know

Aangezien ze vertrekken om 16h in Londen schat ik dat ze er zeker niet voor 19h zullen passeren. Ik zou omstreeks dat uur naar ginder gaan ...

Aanwezigen tankstation 'mannekensvere' - E40 - 19h
                              • alex69alex
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Aanwezigen tankstation 'mannekensvere' - E40 - 19h
                                • alex69alex
                                • Stevy
                                • gTa
                                • Bt.
                                • Maxime Soete
                                • P.Stichelb
                                • Simoni
                                • etc etc

Comment

• Ja, zo hoort dat.

Reporting for duty !

Comment

• Aanwezigen tankstation 'mannekensvere' - E40 - 19h
                                    • alex69alex
                                    • Stevy
                                    • gTa
                                    • Bt.
                                    • Maxime Soete
                                    • P.Stichelb
                                    • Simoni
                                    • ICEFARMER
                                    • etc etc

Dat is het Texaco station hé.
                                    Al stoppen ze daar niet,hoewel ik het wel verwacht,dan wil ik daar nog langs de vangrail staan om een Veyron op (bijna)full speed te zien passeren.

Comment

• alex69alex
                                      • Stevy
                                      • gTa
                                      • Bt.
                                      • Maxime Soete
                                      • P.Stichelb
                                      • Simoni
                                      • ICEFARMER
                                      • Vanni
                                      • etc etc
                                      R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                                      Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                                      Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• 'k Ben precies de enige die naar Amsterdam gaat zeker?

Comment

• Ik ga het proberen halen tot in mannekensvere, maar ik kan niets beloven, ik heb die middag familiefeest in Antwerpen.
                                          Hoe lang zou dat ongeveer rijden zijn van aalter?

Comment

Working...
                                          X