Ik probeer er bij te zijn, als ik die dag goed opgeschoten ben met de studies!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gumball 2007
Collapse
X
-
Op 29 april.
Ik ga zeker bij het tankstation gaan staan in Mannekensvere. Dat is het eerste station dat ze tegenkomen in België en het ligt tussen Veurne en Jabbeke. Dus het station in Jabbeke is al het tweede dan. Denk dat er nog enkelen van jullie naar daar gaan.
hier klikken voor de grote afbeelding
Comment
-
ik heb precies meer goesting om naar antwerpen te gaan aangezien jabbeke nogal ver van bij mij ligt... weet iemand daar een ideaal spotpunt??Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenTis niet in jabbeke hé, tis op het stuk van jabbeke naar veurne, daar in het midden ongeveer.
Soit ja we kunnen nog zien hé op de moment zelf waar we naartoe gaan.
dan was ekik mis1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Dan zal ik daar ook maar is tot aan dat tankstation rijden denk ik, en calais ver rijden, ik kom van limburg, dus die 60 km zal het nie maken ongeveer
Ik wil gewoon zo veel mogelijk zien hé, daar in Calais reden ze trager voorbij omwille van het volk hé, en vorig jaar hebben we idd pech gehad da ze een andere uitweg hadden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichtenik heb precies meer goesting om naar antwerpen te gaan aangezien jabbeke nogal ver van bij mij ligt... weet iemand daar een ideaal spotpunt??
de bruggen op de ring, in de zijberm vlak voor of na de kennedytunnel en als het iets verder op de linkerkant van de schelde mag zijn de brug in Waasmunster kan je parkeren en staan om foto's te trekken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PiTTbuLL003 Bekijk Berichtende bruggen op de ring, in de zijberm vlak voor of na de kennedytunnel en als het iets verder op de linkerkant van de schelde mag zijn de brug in Waasmunster kan je parkeren en staan om foto's te trekken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenWaar ga jij in de zijberm staan aan de Kennedy? Die plekken die jij daar voorstelt zijn levensgevaarlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenParkeren op de zijbermen of zelfs de pechstroken van snelwegen is niet toegelaten Opletten dat je geen controle en een boete krijgt...
Comment
-
Vermelde uren zijn Engelse tijd:
This is the correct schedule:
28th April 2007:
Registration
Launch Party
29th April 2007:
Car display (13:00) & Start (16:00) in Pall Mall, London
Cars drive to Amsterdam checkpoint
Cars drive through the night to the Frankfurt Checkpoint.
30th April 2007:
Cars and drivers loaded onto planes and flown to Istanbul
Arrive in Istanbul
Cars depart to Istanbul F1 circuit (time allowing)
1st May 2007:
Istanbul to Athens via Thessolaniki checkpoint
2nd May 2007:
Arrive in Tirana
3rd May 2007:
Cars drive through Dubrovnik check point to Bratislava
4th May 2007:
Continue through Eurospeed race circuit check point to Berlin
5th May 2007:
Cars drive through Oschersleben race circuit check point to end in London
Final Party, music concert in London
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAan de Westvlamingen : ik doe mee met de nachtrit Nordschleife + overnachting aldaar, de nacht ervoor (zaterdag op zondag), maar kom dan ook naar één van die twee naftstations staan piepen. Spreken we af op 'n bepaald uur, ofzo?
Zoals dus al gezegd zouden we afspreken aan het tankstation op de E40 tussen jabbeke en veurne, in het station 'mannekensvere' (of zo). Dit is het eerste station in een honderdtal kilometers dus de kans is groot (ik zeg niet dat het 100% zeker is) dat een groot deel van de Gumballers er zal stoppen voor een korte pauze.
Aangezien dat voor mij maar op een steenworp van me thuis is ga ik er sowieso een kijkje nemen .. door de blok en de thesis kan ik het me niet permitteren van een halve 'tour de belgique' te doen maar dit lijkt me toch wel een gokje waard om eens te gaan afwachten ... you never know
Aangezien ze vertrekken om 16h in Londen schat ik dat ze er zeker niet voor 19h zullen passeren. Ik zou omstreeks dat uur naar ginder gaan ...
Aanwezigen tankstation 'mannekensvere' - E40 - 19h- alex69alex
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Aanwezigen tankstation 'mannekensvere' - E40 - 19h- alex69alex
- Stevy
- gTa
- Bt.
- Maxime Soete
- P.Stichelb
- Simoni
- ICEFARMER
- etc etc
Dat is het Texaco station hé.
Al stoppen ze daar niet,hoewel ik het wel verwacht,dan wil ik daar nog langs de vangrail staan om een Veyron op (bijna)full speed te zien passeren.
Comment
-
- alex69alex
- Stevy
- gTa
- Bt.
- Maxime Soete
- P.Stichelb
- Simoni
- ICEFARMER
- Vanni
- etc etc