't Is alleszins gene fotoshop. Dus die kar is écht bestickerd. Tenzij de snorren efkens nen turbo te leen hebben gekregen zodat één of andere op pensioen gaande commisaire nog 'es z'n droom in vervulling kan zien gaan (laatste weekje werken in een Porsche), is de periode toch wel heel verdacht. Geef toe. En aangezien de Belgische flikken wel in 't nieuws en op TV zullen komen met zo'n kar, is dat m.i. een mooie promotiestunt! Hopelijk leidt die turbo ze er allemaal af in Mannekesvere. De hele karavaan voor ons neus dokken. Misschien vallen er nog enkele briefkens van 500 EUR wisselgeld op de grond en kunnen we nadien nog met z'n allen pinten gaan drinken.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gumball 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten't Is alleszins gene fotoshop. Dus die kar is écht bestickerd. Tenzij de snorren efkens nen turbo te leen hebben gekregen zodat één of andere op pensioen gaande commisaire nog 'es z'n droom in vervulling kan zien gaan (laatste weekje werken in een Porsche), is de periode toch wel heel verdacht. Geef toe. En aangezien de Belgische flikken wel in 't nieuws en op TV zullen komen met zo'n kar, is dat m.i. een mooie promotiestunt! Hopelijk leidt die turbo ze er allemaal af in Mannekesvere. De hele karavaan voor ons neus dokken. Misschien vallen er nog enkele briefkens van 500 EUR wisselgeld op de grond en kunnen we nadien nog met z'n allen pinten gaan drinken.
Waarom maakt gij nen mens zijnen kop toch altijd zo zot ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenIk zie de 101 op de flank ook maar op 1 foto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenWaarom maakt gij nen mens zijnen kop toch altijd zo zot ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Staat langs de andere kant vooraan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenOmdat ik u zo graag zie, bietie !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenOmdat ik u zo graag zie, bietie !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krulle Bekijk Berichtenhet jpeg-effect doet me denken aan een zeer goeie fotoshop
Ik hoop dat 't waar is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenIk kan veel liefhebberij gebruiken in de vorm van die paarse briefjes, momenteel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenNeeneen, die eerste foto, staat het niet op de rechterheup, ofwel is het niet te zien door het zonlicht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDuw 'm een bergje op, kruip erin en laat je van 't bergje rollen terwijl je met je mond "broem-broem"-geluiden maakt?
Comment
-
-
Is het trouwens normaal dat op de verschillende flanken enerzijds Politie staat in't vlaams en op de andere Police in't frans ?
Of...
of...
Of...
Zou het nu écht engels zijn zodat de gumballers het kunnen lezen ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichtendie '911' op het dak is zoooooo fout
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenTegen wat uur staan jullie aan Mannekensvere ?
Die turbo zou veel te zalig zijn als het waar is
Comment
-
Ik kom ook naar dat tankstation en zal mss es doorrijden naar dat van Drongen.
ps: wij gaan minstens al met 10 man + de rest van het forum met maten +gasten die het forum volgen en komen = een hoop volk
Kan er iemand deze week aan de vangrail al een autowereld forum VIP - "loge" gaan afzetten
Comment
Comment