Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gumball 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBlijkbaar is dienen 911 turbo zo bestickerd om als promo-girl te fungeren op één of ander snorrenfeest dees weekend. Niks Gumball (dixit Carrera Motors aan Tuurken Bow over den tillefon).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
Dat zou der wat heel over zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk BerichtenSpijtig, ik had anders wel voor bijhorende tapinstallatie gezorgd.
Comment
-
Sorry, ik kan geen vangrails afzetten, geen vereist diploma
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenSorry, ik kan geen vangrails afzetten, geen vereist diploma
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk BerichtenSpijtig, ik had anders wel voor bijhorende tapinstallatie gezorgd.
Een party-tent zetten van AW-forum
Het gaat daar gezellig worden precies
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichtenalex69alex is daar naar tschijnt nog goed in...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenNen tap van brouwerij Roman ?
Een party-tent zetten van AW-forum
Het gaat daar gezellig worden precies
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk BerichtenDie zou es moeten weggeblazen worden door de veyron die tegen +300km/u voorbijraasd, dan halen we zeker het VTM nieuws.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk BerichtenOja, mss een dom idee... weet er iemand of er in de buurt van of aan dat tankstation een hotspot aanwezig zou zijn?
Dan zouden we via internet kunnen volgen waar ze ongeveer zitten... Want de afgelopen jaren stonden we de eerste uren maar wortel te schieten....
Hotspot weet ik niet, maar misschien wel zo'n ding van op de reclame van proximus waarbij al die nurds naar buiten komen om te surfen op internet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenHotspot weet ik niet, maar misschien wel zo'n ding van op de reclame van proximus waarbij al die nurds naar buiten komen om te surfen op internet.
Kent z'n eigen soort nog niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk BerichtenOja, mss een dom idee... weet er iemand of er in de buurt van of aan dat tankstation een hotspot aanwezig zou zijn?
Dan zouden we via internet kunnen volgen waar ze ongeveer zitten... Want de afgelopen jaren stonden we de eerste uren maar wortel te schieten....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenSorry, ik kan geen vangrails afzetten, geen vereist diploma
Comment
-
Laatste nieuws (gumball3000.com)
Get ready for the start of the 2007 Gumball rally this Sunday 29th April at Pall Mall, London. There are a number of exciting cars that will on display from 11am, including three Bugatti Veyron's, McLaren Mercedes SLR's, Porsche Carrera GT, Enzo Ferrari, Lamborghini Gallardo, Maserati Quattroporte as well as fans favourite Turkish Taxi, a Buick Hot Rod, the A-Team and a VW Golf R32 with “Herbie” wrap and many many more... The cars are to set off at 4pm with the last car set to leave at 6pm, so get down early to get the best view of these amazing cars.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk BerichtenDie zou es moeten weggeblazen worden door de veyron die tegen +300km/u voorbijraasd, dan halen we zeker het VTM nieuws.
Comment
Comment