Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gumball 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik lees nu al een jaar mee op het forum en nu toch ook eens geregistreerd.
    Vandaag nog een kogel door de kerk, na enkele dagen twijfel tussen Calais of Mannekesverre is er eindelijk een beslissing gevallen ... we gaan gewoon naar Londen om de start mee te maken.
    Ticketten voor de boot zijn gekocht, batterijen voor fototoestel en camera worden opgeladen, GPS wordt klaargestoomd en zondagmorgen zijn we weg.

Dus ook al ben ik hier nieuw ... je mag zeker mooie foto's verwachten hier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jumper Bekijk Berichten
      Ik lees nu al een jaar mee op het forum en nu toch ook eens geregistreerd.
      Vandaag nog een kogel door de kerk, na enkele dagen twijfel tussen Calais of Mannekesverre is er eindelijk een beslissing gevallen ... we gaan gewoon naar Londen om de start mee te maken.
      Ticketten voor de boot zijn gekocht, batterijen voor fototoestel en camera worden opgeladen, GPS wordt klaargestoomd en zondagmorgen zijn we weg.

welkom, en we kijken er alvast naar uit!

Comment

• Ik ga wss ook, maar vertrek pas vanaf 19u vanuit deerlijk.

Auto al gevuld met 2 man.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pieterken9 Bekijk Berichten
          Waar zie je ze ZEKER? als je naar calais gaat, zie je daar iets deftigs? of is het de moeite niet? anders kom ik ook wel naar mannekensvere...
          je ziet ze nergens ZEKER tenzij je naar Londen gaat of een officieel checkpoint.

Oorspronkelijk geplaatst door Jumper Bekijk Berichten
          Ik lees nu al een jaar mee op het forum en nu toch ook eens geregistreerd.

Wow, super ! Welkom en alvast bedankt voor de foto's

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
          Ik ga wss ook, maar vertrek pas vanaf 19u vanuit deerlijk.

Auto al gevuld met 2 man.
          Waar rij jij naartoe ?

Ik ga 'stratégie aurélie' toepassen denk ik ... de madam meepakken om een paar stickers vast te krijgen
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
            je ziet ze nergens ZEKER tenzij je naar Londen gaat of een officieel checkpoint.

Wow, super ! Welkom en alvast bedankt voor de foto's

Waar rij jij naartoe ?

Ik ga 'stratégie aurélie' toepassen denk ik ... de madam meepakken om een paar stickers vast te krijgen
            Ik weetet echt nog niet alex, ik zal zien waar jullie naartoe gaan en eventueel wat aanpassen naargelang de situatie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              't Is alleszins gene fotoshop. Dus die kar is écht bestickerd. Tenzij de snorren efkens nen turbo te leen hebben gekregen zodat één of andere op pensioen gaande commisaire nog 'es z'n droom in vervulling kan zien gaan (laatste weekje werken in een Porsche), is de periode toch wel heel verdacht. Geef toe. En aangezien de Belgische flikken wel in 't nieuws en op TV zullen komen met zo'n kar, is dat m.i. een mooie promotiestunt! Hopelijk leidt die turbo ze er allemaal af in Mannekesvere. De hele karavaan voor ons neus dokken. Misschien vallen er nog enkele briefkens van 500 EUR wisselgeld op de grond en kunnen we nadien nog met z'n allen pinten gaan drinken.
              Het lijkt er inderdaad héél erg op dat de bestickering echt is. Meer zelfs, ze is zelfs uitgevoerd volgens de geldende normen...

Ik betwijfel echter dat men deze wagen gaat inzetten...

'k Zal morgen m'n licht eens opsteken

Toevallig nog foto's van die kar?

Comment

• Zeg gasten, waar spreken we nu eigenlijk af zondag?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                  Is het trouwens normaal dat op de verschillende flanken enerzijds Politie staat in't vlaams en op de andere Police in't frans ?

Of...

of...

Of...

Zou het nu écht engels zijn zodat de gumballers het kunnen lezen ???
                  De voertuigen van de reserve, logistieke diensten, etc... dragen tweetalige opschriften evenals de voertuigen van de WPR Brabant. De overige voertuigen (WPR) dragen eentalige opschriften NL of F. Misschien ook enkele F / D maar daar durf ik m'n hand niet voor in het vuur steken...

Maw: de Porsche is correct gestriped

Comment

Blijkbaar is dienen 911 turbo zo bestickerd om als promo-girl te fungeren op één of ander snorrenfeest dees weekend. Niks Gumball (dixit Carrera Motors aan Tuurken Bow over den tillefon).

Knappe bestickering... En vooral een dure bestickering

Comment

• 9/10 sta ik ook in mannekensvere.
                      Maar ik zou eigenlijk een 2CV ofzo moeten hebben voor zelfverdediging

Comment

't Is alleszins gene fotoshop. Dus die kar is écht bestickerd. Tenzij de snorren efkens nen turbo te leen hebben gekregen zodat één of andere op pensioen gaande commisaire nog 'es z'n droom in vervulling kan zien gaan (laatste weekje werken in een Porsche), is de periode toch wel heel verdacht. Geef toe. En aangezien de Belgische flikken wel in 't nieuws en op TV zullen komen met zo'n kar, is dat m.i. een mooie promotiestunt! Hopelijk leidt die turbo ze er allemaal af in Mannekesvere. De hele karavaan voor ons neus dokken. Misschien vallen er nog enkele briefkens van 500 EUR wisselgeld op de grond en kunnen we nadien nog met z'n allen pinten gaan drinken.

Als we nu eens een of andere Sloveense trucker betalen om zijne camion dwars over de snelweg te zetten aan dat benzinestation in Mannekesvere.
                        Dan moeten ze wel allemaal door de parking passeren.

Ofwel parkeren alle aanwezige forummers hun auto op de autostrade,ook geen doorkomen meer aan .

Comment

• 8/10 kom ik ook naar mannekesveren met een hoop mensen et begint hier toch al wat te kriebelen :p
                          Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                          ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                            Als we nu eens een of andere Sloveense trucker betalen om zijne camion dwars over de snelweg te zetten aan dat benzinestation in Mannekesvere.
                            Dan moeten ze wel allemaal door de parking passeren.

Ofwel parkeren alle aanwezige forummers hun auto op de autostrade,ook geen doorkomen meer aan .
                            Ge ziet dat gij ne Westvlaming zijt : 't gezond boerenverstand komt boven !! Let's party.

Comment

• Fok, diene parking daar gaat al gewoon bomvol staan met auto's van toeschouwende AW'ers en aanhangsels. 't Toppunt zou zijn mochten die Gumballers dan niet via ginder passeren. Wie heeft er daar het éérst die parking voorgesteld? Die gaat om nieuwe tanden mogen.

Comment

Ge ziet dat gij ne Westvlaming zijt : 't gezond boerenverstand komt boven !! Let's party.

By the weg,zaterdagmiddag kwam ik heftig met de lichten flaschend naar jou toe gereden in de Vandenbogaerdelaan.Meer aandacht op de weg Gilles

Tegen welk uur staan jullie in Mannekesvere?

Comment

By the weg,zaterdagmiddag kwam ik heftig met de lichten flaschend naar jou toe gereden in de Vandenbogaerdelaan.Meer aandacht op de weg Gilles

Zaterdagmiddag welk uur? Want ik kan me niet herinneren dat ik daar ben geweest, eigenlijk. Was 't Renske niet die met Babs op stap was?

Comment

Zaterdagmiddag welk uur? Want ik kan me niet herinneren dat ik daar ben geweest, eigenlijk. Was 't Renske niet die met Babs op stap was?
                                    Halfweg de namiddag,ik reed Izegem binnen,jij richting rond punt,Renske naast u.
                                    Nu ik eraan denk,gij had jou handen niet aan het stuur!!

Comment

• Tzou kunnen dat ik wat later ga zijn, kmoet dat weekend naar de Wallonie (rally) en kweet nog niet wanneer ik daar ga kunnen vertrekken naar huis.

Comment

Tegen welk uur staan jullie in Mannekesvere?
                                        19h, zoiets .. misschien wa vroeger

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Wie heeft er daar het éérst die parking voorgesteld? Die gaat om nieuwe tanden mogen.
                                        that would be Stevy

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                        Zeg gasten, waar spreken we nu eigenlijk af zondag?
                                        kom je anders nie af naar mij thuis in de middag ? kging me Frank nog een terrasje gaan doen ...
                                        1963 Land Rover Series IIa
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Heeft iemand een plannetje van de mogelijke routes ?

Of tenminste van de route die jullie nu prognoseren....

Comment

Working...
                                          X