Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
is echt onmogelijk te zeggen vrees ik ... je kan wel gokken, ze vertrekken om 16h in Londen.
local time... ik vermoed dat ze pas tegen 20u de grens met Belgie passeren. Weet er iemand wat het gemiddelde rijbereik is van een Gumball bolide over Brits-Frans-Belgisch grondgebied? Ik kan maar moeilijk aannemen dat ze al gaan tanken in Mannekensvere... ik gok dat Drongen een grotere kanshebber is...
Misschien een domme vraag aangezien ik niet het hele topic heb gelezen, maar is het wel degelijk bevestigd dat ze in Calais zullen aankomen? En niet in pakweg Rotterdam ofzo?
Als je op het blauwe pijltje duwt kan je de hele quote lezen. Is een brief van het hoofdkwartier waar er wel degelijk instaat dat ze de eurotunnel nemen.
Als je op het blauwe pijltje duwt kan je de hele quote lezen. Is een brief van het hoofdkwartier waar er wel degelijk instaat dat ze de eurotunnel nemen.
Jup, gelezen Thanks.
Ik volg dit topic mee en kom eventueel ook wel kijken..
Wat ik me eigenlijk ook afvraag is wanneer ze voor 2de keer door België komen. En ook langs waar. Zondag zie ik ze al maar ik zou eigenlijk ook de 2de keer wel ergens willen gaan kijken.
local time... ik vermoed dat ze pas tegen 20u de grens met Belgie passeren. Weet er iemand wat het gemiddelde rijbereik is van een Gumball bolide over Brits-Frans-Belgisch grondgebied? Ik kan maar moeilijk aannemen dat ze al gaan tanken in Mannekensvere... ik gok dat Drongen een grotere kanshebber is...
Als je in Mannekensvere staat en je ziet dat ze voorbij rijden, kan je er nog altijd achterna met de hoop dat ze in Drongen stoppen ...
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
ik ga nog even de kat uit de boom kijken , ik ga zeker gaan , maar waar en wanneer moet ik nog even bekijken
Ik denk er ook zo over, mannekensvere lijkt me leuk, ma ik heb ook wa schrik om alleen maar voorbijscheurende auto's te zien, in Calais stonden we op de weg, waar ze wel moesten vertragen !
Comment