Calais -> mannekensvere > Jabbeke > E40 Oostende-Brussel tot in Gent > A'pen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gumball 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
Calais -> mannekensvere > Jabbeke > E40 Oostende-Brussel tot in Gent > A'pen
kwil wel eens in zwijnaerde op de brug staan wachten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenals ge uw nummer stuurt kan ik u wel iets laten weten wanneer de eerste in M passeren
heb je enig of dat 19h, of 22h ofzo is ...
want ik moet daarvoor eerst al in gent zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krulle Bekijk Berichtenheb je enig of dat 19h, of 22h ofzo is ...
want ik moet daarvoor eerst al in gent zijn1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenis echt onmogelijk te zeggen vrees ik ... je kan wel gokken, ze vertrekken om 16h in Londen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk BerichtenEindelijk, het verlossende nieuws: Ze passeren twee maal door België
Volia, stond al eerder opt forum
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilviaS12 Bekijk BerichtenVolia, stond al eerder opt forum
Thanks! Had het hele topic niet gelezen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilviaS12 Bekijk BerichtenAls je op het blauwe pijltje duwt kan je de hele quote lezen. Is een brief van het hoofdkwartier waar er wel degelijk instaat dat ze de eurotunnel nemen.
Ik volg dit topic mee en kom eventueel ook wel kijken..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door autofreak Bekijk Berichtenlocal time... ik vermoed dat ze pas tegen 20u de grens met Belgie passeren. Weet er iemand wat het gemiddelde rijbereik is van een Gumball bolide over Brits-Frans-Belgisch grondgebied? Ik kan maar moeilijk aannemen dat ze al gaan tanken in Mannekensvere... ik gok dat Drongen een grotere kanshebber is...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenik ga nog even de kat uit de boom kijken , ik ga zeker gaan , maar waar en wanneer moet ik nog even bekijken
Comment
Comment