Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gumball 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zou ook graag komen kijken maar het is net een beetje te ver voor mij. Van hieruit zou het ongeveer 1u50 rijden zijn naar Mannekesvere.

Zou er rond Drongen nog veel te zien zijn?
    Last edited by WC-eend; 28/04/2007, 00:12.
    Senna, Driven To Perfection

Comment

• check this out: Max's Jag XJ220

http://www.autoforum.be/showthread.php?t=45881

Comment

• Tjah, das gene brol...

Comment

• Ik kom wws ook met mijn broer naar 1 vd parkings nog geen idé dewelke..

Comment

• Zijn jullie zeker dat ze Belgie an doen??
            Onderstaand kaartje komt vd officiele Gumball site. En als je deze route bekijkt zouden ze niet via Calais gaan.

R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
            Mitsubishi Lancer Evo6 RS
            Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
              Zijn jullie zeker dat ze Belgie an doen??
              Onderstaand kaartje komt vd officiele Gumball site. En als je deze route bekijkt zouden ze niet via Calais gaan.

*panikeert*

Comment

tis te hopen
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• 't Zou me eigenlijk wel verwonderen dat ze de oversteek naar Nederland doen.
                  Duurt veel te lang. En ze zouden praktisch niet rijden.
                  't Zal wel via Calais gebeuren.
                  R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                  Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                  Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Ik heb deze vraag hier ook al eens gesteld, er was via de gumball site bevestigd dat ze de eurotunnel zouden nemen. No panic

Comment

• ik ga me mobiel opstellen , en als het nodig is vlam ik gewoon naar nederland

Comment

• let op voor 'blik op de weg' he ginder

alhoewel die mannen ook Beatrix aan't vieren zullen zijn ..
                        1994 Mercedes SL320
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Ze komen zelfs 2x door België en nemen 2x de tunnel in Calais. Dit is me trouwens vorige week nogmaals definitief bevestigd door de Gumball HQ

Dus zeker niet panikeren ;-)

Comment

't Zou me eigenlijk wel verwonderen dat ze de oversteek naar Nederland doen.
                            Duurt veel te lang. En ze zouden praktisch niet rijden.
                            't Zal wel via Calais gebeuren.
                            Inderdaad, eerst ook hier even paniek, maar als je het bekijkt staan gewoon alle etappes erop in vogelvlucht, dus zou ik geen reden zien dat ze niet langs belgie zouden rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                              let op voor 'blik op de weg' he ginder

alhoewel die mannen ook Beatrix aan't vieren zullen zijn ..

Na de Oostenrijkse,Wannes nu ook op de Nederlandse televisie

Comment

In dit promofilmpje legt Max.Cooper zelf de route uit,dus via Calais
                                A LONG EPK of Gumball 3000. Describing the 2007 Gumball rally route from London to Asia... and back! Featuring fast supercars and celebrities, Gumball is the...

Kunnen de politiemensen op dit forum niets regelen zodat ze een controleke krijgen in Mannnekesvere Zo moeten ze allemaal stoppen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk Berichten
                                  De eerste auto's zijn in de loop van vandaag gearriveerd:

Today the first group of Gumball 3000 participants arrived with their cars in London. Most of them are American, we counted two McLaren SLR's, two Ford GT's,

Team Adidas just arrived from Germany with their pimped out van (no sign of Xzibit or any other celebrity though). Next to the Adidas van we found a swedish

Foto's zijn getrokken door forum leden van GTspirit.

Ikzelf vertrek morgenvroeg met de Eurostar naar Londen waar ik rond 10.30 uur ongeveer aankom. Daarna is het meteen door naar de garage van het hotel om te zien welke supercars er allemaal geparkeerd staan.

Vele vroegen zich af waar de auto's langs zouden rijden en wanneer ze daar zouden zijn. Wel daar is een heel simpel antwoord op: niemand weet het!
                                  Iedereen rijdt zoals hij/zij wil naar Amsterdam, dus geen vaste routes. Hooguit koesteren de meeste de hoop dat ze de 'eenvoudigste en kortste' weg nemen.

Ik zal mijn foto's ook hier posten zo snel als mogelijk is. Voor het overige nieuws raad ik je aan om naar www.GTspirit.com te surfen (waar ik overigens moderator van ben).

'k wens jullie veel plezier en hoop dat iedereen voldaan naar huis terug keert

Dirk aka W1ck3D

Hey, kan je mss zeggen in welk hotel de wagens te zien zijn? En of je daar zomaar binnen kan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilviaS12 Bekijk Berichten
                                    Een update van de politie-porsche. Het is nu wel duidelijk dat het geen fotoshop is en dat hij er juist maar is voor de show.
                                    True, men wou 'n special voor de D'Ieteren stand op Infopol, liefst een Porsche dus (als knipoog naar 't verleden). De witte turbo was de enige 911 die dan op dat moment beschikbaar stond bij de dealers, dus Porsche is 'm daar even gaan wegpikken om te bestickeren, vandaar dat die 't dus geworden is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                                      Zalig !

Bram (maat die vorig jaar meewas) z'n broer komt net terug vann tripje Engeland als de gumballers ook de oversteek moeten doen

Hebben we direct onze correspondent ter plaatste om precies te weten wanneer ze daar boarden !

IDEAL !
                                      Skètter'nd biegbrodder!!

Dan moeten we niet te vroeg weg van den apéro.

Comment

• Mannekensvere is toevallig geen tankstation met McDonalds aan?

Comment

• McDonald's zijn nog niet doorgebroken in WeVle
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X