Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zijn jullie zeker dat ze Belgie an doen??
Onderstaand kaartje komt vd officiele Gumball site. En als je deze route bekijkt zouden ze niet via Calais gaan.
Onderstaand kaartje komt vd officiele Gumball site. En als je deze route bekijkt zouden ze niet via Calais gaan.
tis te hopen
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
't Zou me eigenlijk wel verwonderen dat ze de oversteek naar Nederland doen.
Duurt veel te lang. En ze zouden praktisch niet rijden.
't Zal wel via Calais gebeuren.
Ze komen zelfs 2x door België en nemen 2x de tunnel in Calais. Dit is me trouwens vorige week nogmaals definitief bevestigd door de Gumball HQ
't Zou me eigenlijk wel verwonderen dat ze de oversteek naar Nederland doen.
Duurt veel te lang. En ze zouden praktisch niet rijden.
't Zal wel via Calais gebeuren.
Inderdaad, eerst ook hier even paniek, maar als je het bekijkt staan gewoon alle etappes erop in vogelvlucht, dus zou ik geen reden zien dat ze niet langs belgie zouden rijden.
In dit promofilmpje legt Max.Cooper zelf de route uit,dus via Calais
A LONG EPK of Gumball 3000. Describing the 2007 Gumball rally route from London to Asia... and back! Featuring fast supercars and celebrities, Gumball is the...
Kunnen de politiemensen op dit forum niets regelen zodat ze een controleke krijgen in Mannnekesvere Zo moeten ze allemaal stoppen.
Today the first group of Gumball 3000 participants arrived with their cars in London. Most of them are American, we counted two McLaren SLR's, two Ford GT's,
Team Adidas just arrived from Germany with their pimped out van (no sign of Xzibit or any other celebrity though). Next to the Adidas van we found a swedish
Foto's zijn getrokken door forum leden van GTspirit.
Ikzelf vertrek morgenvroeg met de Eurostar naar Londen waar ik rond 10.30 uur ongeveer aankom. Daarna is het meteen door naar de garage van het hotel om te zien welke supercars er allemaal geparkeerd staan.
Vele vroegen zich af waar de auto's langs zouden rijden en wanneer ze daar zouden zijn. Wel daar is een heel simpel antwoord op: niemand weet het!
Iedereen rijdt zoals hij/zij wil naar Amsterdam, dus geen vaste routes. Hooguit koesteren de meeste de hoop dat ze de 'eenvoudigste en kortste' weg nemen.
Ik zal mijn foto's ook hier posten zo snel als mogelijk is. Voor het overige nieuws raad ik je aan om naar www.GTspirit.com te surfen (waar ik overigens moderator van ben).
'k wens jullie veel plezier en hoop dat iedereen voldaan naar huis terug keert
Dirk aka W1ck3D
Hey, kan je mss zeggen in welk hotel de wagens te zien zijn? En of je daar zomaar binnen kan?
Een update van de politie-porsche. Het is nu wel duidelijk dat het geen fotoshop is en dat hij er juist maar is voor de show.
True, men wou 'n special voor de D'Ieteren stand op Infopol, liefst een Porsche dus (als knipoog naar 't verleden). De witte turbo was de enige 911 die dan op dat moment beschikbaar stond bij de dealers, dus Porsche is 'm daar even gaan wegpikken om te bestickeren, vandaar dat die 't dus geworden is.
Comment