Oorspronkelijk geplaatst door guess_who
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gumball 2007
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door guess_who Bekijk BerichtenNiemand die naar calais gaat kijken? :s
Je kan er hoogstens 2-3 missen, voordat je weet waar ze uitkomen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilviaS12 Bekijk BerichtenIk mag toch niet meer binnen in Frankrijk, ben daar verleden jaar met de gumball geflitst geweest...
Ik ook
Alsof me dat zou beletten van nog naar Frankrijk te gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenGe mist er echt wel een zak meer zenne
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilviaS12 Bekijk BerichtenIk mag toch niet meer binnen in Frankrijk, ben daar verleden jaar met de gumball geflitst geweest...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guess_who Bekijk Berichtenmja als je kijkt op de kaart is de afstand tussen het rond punt (vrachtwagenuitgang) en de andere uitgang maar 100 meter... denk wel degelijk dat je zal zien waar ze passeren (o.a. aan het publiek...)
Reken toch een paar minuutjes om van de éne naar de andere uitgang te geraken, en ja, die Gumballers wachten niet natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilviaS12 Bekijk BerichtenJa, ik wel. Heb geen goesting om daar ter plekke een vette boete te betalen of in den bak te vliegen.
Was het ook die vaste flitsbak in calais ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilviaS12 Bekijk BerichtenNee, geen verbod maar de Belgen wissellen de nr-platen niet uit met de Franse flikken. Dus kunnen ze geen boetes opzenden...,DUS de eerstvolgende keer dat je naar Frankrijk gaat en ze doen je stoppen loop je tegen de lamp!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilviaS12 Bekijk BerichtenNeen die mobiele, en wat raar was, is dat ik 2 flitsen gezien heb. 1keer van langs voor en 1keer van langs achter, op hetzelfde moment. Omdat je er zeker goled zou opstaan zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilviaS12 Bekijk BerichtenNeen die mobiele, en wat raar was, is dat ik 2 flitsen gezien heb. 1keer van langs voor en 1keer van langs achter, op hetzelfde moment. Omdat je er zeker goled zou opstaan zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilviaS12 Bekijk BerichtenZo een groot rond punt is da nu ook weer niet. Dus als al die Fransen daar gaan kijken, waar ga jij dan nog staan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilviaS12 Bekijk BerichtenEn wat gaat er dan opstaan op da spandoek? Iets van: "PLEASE Gumballers...stop here!!"
Doe het op een andere manier: FREE FUEL!
Is er nergens een brug voor naftstation van mannekensvere? hint hint
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk BerichtenDe 2 Mini s'kes zullen ook aanwezig zijn. daarna mss porbere te volgen
Maar volgen gaan wij niet doen.
Wel tot drongen rijden mss...
Comment
Comment