Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
mja als je kijkt op de kaart is de afstand tussen het rond punt (vrachtwagenuitgang) en de andere uitgang maar 100 meter... denk wel degelijk dat je zal zien waar ze passeren (o.a. aan het publiek...)
mja als je kijkt op de kaart is de afstand tussen het rond punt (vrachtwagenuitgang) en de andere uitgang maar 100 meter... denk wel degelijk dat je zal zien waar ze passeren (o.a. aan het publiek...)
Je kan het zien, zéker en vast, maar t'is niet alsof je er in rechte lijn naartoe kunt
Reken toch een paar minuutjes om van de éne naar de andere uitgang te geraken, en ja, die Gumballers wachten niet natuurlijk
Nee, geen verbod maar de Belgen wissellen de nr-platen niet uit met de Franse flikken. Dus kunnen ze geen boetes opzenden...,DUS de eerstvolgende keer dat je naar Frankrijk gaat en ze doen je stoppen loop je tegen de lamp!
Nee, geen verbod maar de Belgen wissellen de nr-platen niet uit met de Franse flikken. Dus kunnen ze geen boetes opzenden...,DUS de eerstvolgende keer dat je naar Frankrijk gaat en ze doen je stoppen loop je tegen de lamp!
Ah, gewoon je auto opnieuw inschrijven hé, dan ist opgelost.
Neen die mobiele, en wat raar was, is dat ik 2 flitsen gezien heb. 1keer van langs voor en 1keer van langs achter, op hetzelfde moment. Omdat je er zeker goed zou opstaan... ?
Neen die mobiele, en wat raar was, is dat ik 2 flitsen gezien heb. 1keer van langs voor en 1keer van langs achter, op hetzelfde moment. Omdat je er zeker goled zou opstaan zeker?
Neen die mobiele, en wat raar was, is dat ik 2 flitsen gezien heb. 1keer van langs voor en 1keer van langs achter, op hetzelfde moment. Omdat je er zeker goled zou opstaan zeker?
Zo een groot rond punt is da nu ook weer niet. Dus als al die Fransen daar gaan kijken, waar ga jij dan nog staan?
zal er normaal wel tijdig zijn (omstreeks 17u). Dan eerst eens verkennen hoe en waar we aan de twee uitgangen kunnen geraken en dan dadelijk naar dat rond punt gaan en een mooi plekje kiezen...
Comment