Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bon 'k ga afsluiten en nog wat foto's maken, de auto's en het volk begint stilaan toe te stromen...
We staan hier achter de hoek van het hotel geparkeerd met een mogelijke uitvalsweg... Het plan is hier straks alle auto's en crew te fotograferen en dadelijk na de start richting vaste land te vertrekken om eventueel nog door te rijden naar Amsterdam.
Als ik van Antwerpen kom welk tankstation is het dan juist (naam en richting)?
Afkomen he !
@ Brechtje : het is inderdaad de bedoeling dat je de nicknames (of uw gewone naam... 't is zoals ge zelf wilt natuurlijk) invult, en dan het blad één of meermaals afprint en aan de ruit van uw wagen kleeft.
Zo is't makkelijk om te weten wie wie is, en om es rap een babbelke te doen enzo
Ik heb even een dringende vraag. Een maat van mij en ik willen Gumball ook meemaken dit jaar, en willen bij een tankstation hier in de buurt staan.
Is er iets bekend van hoe de Gumballers van Amsterdam naar Frankfurt rijden? Volgens de routeplanner komen ze hier langs, maar ik heb geen zin om hier voor niets te gaan staan.
We willen ergens bij de A12 gaan staan, vlak voorbij het punt waar de route aangeeft dat ze van de A30 de A12 opgaan, zodat we ze, mochten ze via Utrecht gaan over de A12, we ze ook nog zien. Hoe zeker is het dat ze zo rijden? 80%, 0%,...?
Comment