Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gumball 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tankstation op de E40, waar ergens ligt dat ongeveer?

Ik zou wel willen alleen gaat het druk zijn onderweg vrees ik door de mensen die eens naar de kust gaan voor een dag...

Comment

• Uitgeslapen --> check
      Template geprint --> check
      Auto aftanken --> dadelijk check
      Auto poetsen --> dadelijk check

Heb er zin in!
      Ga me nu nog is verdiepen in hoe best te rijden.

Comment

• *Pakt ier rap een pilleke tegen de zenuwen*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Ideaalheid !

Wellek merk isset? Dan kom ik bij u enkele pinten aanschaffen. Als je plechtig belooft dat we dan een toneelspelletje gaan spelen in het zicht van de echte cassière, en dat je dan ook kassageluiden maakt en zo met je mond, dan betaal ik 2 eur per pint.

Nadeel : ge gaat wel op video staan dan maar hey 't is gumball dus beter op video waarop ge u stierlijk belachelijk maakt dan op ne foto van de flikken, right?
          Deal is da goed dat ik m'nj kassiersters meeneem ik zal dan gerant van de winkel spelen

ps tis jupiler en aangezien dat den bak al een beetje leeg was heb ik hem vr de rest aangevuld met het enige wat er nog stond Leffe...

Comment

• Ik denk dat ik maar eens ga gaan tanken in Mannekensvere deze avond

Comment

• Hoe laat ongeveer

Weet iemand hoe laat de Gumballers ongeveer zullen passeren in
              Mannekesvere??
              Is namelijk op 15 minuutjes van mijn deur en zou mss nog wel
              eens langsgaan om te genieten van al dat moois

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SLEMPIE Bekijk Berichten
                Weet iemand hoe laat de Gumballers ongeveer zullen passeren in
                Mannekesvere??
                Is namelijk op 15 minuutjes van mijn deur en zou mss nog wel
                eens langsgaan om te genieten van al dat moois
                en kan er dan ineens iemand zeggen waar dat dat ligt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
                  Afkomen he !

@ Brechtje : het is inderdaad de bedoeling dat je de nicknames (of uw gewone naam... 't is zoals ge zelf wilt natuurlijk) invult, en dan het blad één of meermaals afprint en aan de ruit van uw wagen kleeft.

Zo is't makkelijk om te weten wie wie is, en om es rap een babbelke te doen enzo
                  Ik heb het zo gedaan: "Hans (aka SilviaS12)". Dat is dan duidelijk. Want iemand aanspreken met zn forumnaam vind ik maar raar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                    en kan er dan ineens iemand zeggen waar dat dat ligt?
                    E40 Jabbeke (Brugge) - Veurne, laatste tankstation Texaco

Comment

• van antwerpe : ge rijdt richting gent, en gent pakte E40

en dan blijvde rijden (ligt nog voorbij oostende enzo) ge rijdt tot ge da tankstation tegen komt

ge pakt de volgende afrit, en ge rijdt er weer op in de tegengestelde richting

Comment

• Ik ben hier 2 jaar geleden van miserie in het Gumball topic beginnen posten omdat er ver geen kat interesse had in de Gumball. Kvind het super dat iedereen er nu zo naar uitkijkt en even opgepept loopt als dezen hier...

Ik ga al vertrekken (moet eerst nog iets anders doen) aan degene die naar Mannekesvere of drongen gaan mss tot fleust. En aan de anderen zij wijs amuseert ulle en zorg dat het hier morgen vol foto's en verhalen staat!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilviaS12 Bekijk Berichten
                          E40 Jabbeke (Brugge) - Veurne, laatste tankstation Texaco
                          Dank u wel!

Maar dat vind ik nu wel vrij ver. Zal nog zien wat ik doe.

Comment

• Ik zal ook trachten in Mannekesvere te geraken.

Hopelijk mag ik daar Rami's Lambo ook eens treffen (figuurlijk dan )

C ya,

Comment

• Iemand enig idee waar er in de buurt van Sint Niklaas een tankstation ligt waar ik de zafira kan droppen, want dat krel gaat no way meekunnen en dan kan ik toch aan de kant staan om te kijken. De bruggen zullen toch vol staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spidey Bekijk Berichten
                                van antwerpe : ge rijdt richting gent, en gent pakte E40

en dan blijvde rijden (ligt nog voorbij oostende enzo) ge rijdt tot ge da tankstation tegen komt

ge pakt de volgende afrit, en ge rijdt er weer op in de tegengestelde richting
                                Ghostrider

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten

@Wannes : Misschien dan toch maar meedoen volgend jaar.

Comment

• re

help me !

sorry for my bad english, im french

I cannot see the gumball this evening has hamper, because I must have left has 19h30, unless it arrives front, but if I am not mistaken, it is not possible

but on May 5, i will see the gumball, I seek this information on their passage in Belgium or France (especially the hours!! )

thx

Comment

• Help, welke is het?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                                        Dank u wel!

Maar dat vind ik nu wel vrij ver. Zal nog zien wat ik doe.
                                        In een uur ben je der!

Comment

• Als ik GPS nu inschakel zou ik er 4 uur over doen .
                                          Onnuzele GPS.
                                          't is overigens 187km enkele reis voor mij.

Comment

Working...
                                          X