Iemand een deftige alternatieve route ipv door Gent te rijden, want denk dat het er wel vrij druk gaat zijn ... richting kust enal :d
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gumball 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SLEMPIE Bekijk BerichtenWeet iemand hoe laat de Gumballers ongeveer zullen passeren in
Mannekesvere??
Is namelijk op 15 minuutjes van mijn deur en zou mss nog wel
eens langsgaan om te genieten van al dat moois
Welkom
Wij gaan daar rond 18h30 - 19h zijn1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenmijn zus vraagt of er een Viper SRT 10 meedoet (haar favo wagen) . Iemand een idee?
TTN, blijft gij gewoon op de parking van St-Niklaas of rijdt gij ook nog door naar mannekesvere?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenmijn zus vraagt of er een Viper SRT 10 meedoet (haar favo wagen) . Iemand een idee?
maar hou er rek. mee dat je niet àlle auto's ziet
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenMiserie!
Onze pa begint hier last minute moeilijk te doen omdat em juist op het nieuws heeft gehoord dat de gumball ''gevaarlijk'' is en dat die ''onverantwoord rijden''.
Ik zie da hier weer al aankomen . Grmbl1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten90% zeker van wel, ja
maar hou er rek. mee dat je niet àlle auto's ziet
in B rijden ze echt rustig hoor
Ik zit juist 1 weekend zonder eigen auto en 't is van da. Dju.
Comment
-
Zeg dan maar ja!
Dan kom ik ook tot Sint-NiklaasSenna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenTTN, blijft gij gewoon op de parking van St-Niklaas of rijdt gij ook nog door naar mannekesvere?
ik weet niet waar die parking in Sint Niklaas is . Als ge mij zegt waar, dan wil ik naar daar rijden ze.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenIs uw zus een schone? En komt ze mee als er een SRT10 meedoet?
Zeg dan maar ja!
Dan kom ik ook tot Sint-Niklaas
Als een SRT 10 komt en de BBQ is op tijd gedaan of begint later dan is de kans bestaande dat ze meekomt. Een schone...sommige zeggen van wel, maar ze is ook maar op het einde van 16 jaar hé .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenik weet niet waar die parking in Sint Niklaas is . Als ge mij zegt waar, dan wil ik naar daar rijden ze.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door so0ly Bekijk BerichtenIemand een deftige alternatieve route ipv door Gent te rijden, want denk dat het er wel vrij druk gaat zijn ... richting kust enal :d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenIk ook niet, ik wou het net aan u vragen . Het tankstation in Kruibeke weet ik zijn.
PM me anders uw nummer eens, ik zal dat van mij ook PM-en. Voor mij is kruibeke ook in orde. Dus als ge tot in kruibeke rijdt dan laat ge dat maar weten en dan zal ik waarschijnlijk naar ginder komen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
De overige updates zullen waarschijnlijk morgen volgen
Mvg,
Stijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk BerichtenAllé 4 mini cooper S'kes , Wannes kom is met den Toy 007 !!
Maar ik vrees dat het marginaal druk gaat zijn op die autostrade
en vooral dat er zotte toeren gaan gedaan worden.
Comment
Comment