Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gumball 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Iemand een deftige alternatieve route ipv door Gent te rijden, want denk dat het er wel vrij druk gaat zijn ... richting kust enal :d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SLEMPIE Bekijk Berichten
      Weet iemand hoe laat de Gumballers ongeveer zullen passeren in
      Mannekesvere??
      Is namelijk op 15 minuutjes van mijn deur en zou mss nog wel
      eens langsgaan om te genieten van al dat moois

Welkom

Wij gaan daar rond 18h30 - 19h zijn
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
        mijn zus vraagt of er een Viper SRT 10 meedoet (haar favo wagen) . Iemand een idee?

TTN, blijft gij gewoon op de parking van St-Niklaas of rijdt gij ook nog door naar mannekesvere?

Comment

mijn zus vraagt of er een Viper SRT 10 meedoet (haar favo wagen) . Iemand een idee?
          90% zeker van wel, ja

maar hou er rek. mee dat je niet àlle auto's ziet

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
          Miserie!
          Onze pa begint hier last minute moeilijk te doen omdat em juist op het nieuws heeft gehoord dat de gumball ''gevaarlijk'' is en dat die ''onverantwoord rijden''.

Ik zie da hier weer al aankomen . Grmbl
          in B rijden ze echt rustig hoor
          1994 Mercedes SL320
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
            90% zeker van wel, ja

maar hou er rek. mee dat je niet àlle auto's ziet

in B rijden ze echt rustig hoor
            Kga nog last minute een lift proberen te fixen naar ginder.

Ik zit juist 1 weekend zonder eigen auto en 't is van da. Dju.

Comment

Is uw zus een schone? En komt ze mee als er een SRT10 meedoet?

Zeg dan maar ja!

Dan kom ik ook tot Sint-Niklaas
              Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                TTN, blijft gij gewoon op de parking van St-Niklaas of rijdt gij ook nog door naar mannekesvere?

ik weet niet waar die parking in Sint Niklaas is . Als ge mij zegt waar, dan wil ik naar daar rijden ze.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                  Is uw zus een schone? En komt ze mee als er een SRT10 meedoet?

Zeg dan maar ja!

Dan kom ik ook tot Sint-Niklaas

Als een SRT 10 komt en de BBQ is op tijd gedaan of begint later dan is de kans bestaande dat ze meekomt. Een schone...sommige zeggen van wel, maar ze is ook maar op het einde van 16 jaar hé .

Comment

ik weet niet waar die parking in Sint Niklaas is . Als ge mij zegt waar, dan wil ik naar daar rijden ze.
                    Ik ook niet, ik wou het net aan u vragen . Het tankstation in Kruibeke weet ik zijn.

Comment

• Doet er eigenlijk geen R8 mee ?

Spillie doet mee met een RS4 blijkbaar .. vorig jaar wou em daar al mee meedoen maar omdat hij niet op tijd geleverd was is ie dan met z'n Samba meegereden
                      1994 Mercedes SL320
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Wij komen ook met een 5-tal mensen naar Mannekesvere.. rond 19u :-)

Tot straks!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door so0ly Bekijk Berichten
                          Iemand een deftige alternatieve route ipv door Gent te rijden, want denk dat het er wel vrij druk gaat zijn ... richting kust enal :d
                          Vanwaar kom je? Wil je files vermijden op de E-40 richting Veurne?

Comment

• Idem ..

ik kom in principe met een zwarte X3
                            1994 Mercedes SL320
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                              Ik ook niet, ik wou het net aan u vragen . Het tankstation in Kruibeke weet ik zijn.

PM me anders uw nummer eens, ik zal dat van mij ook PM-en. Voor mij is kruibeke ook in orde. Dus als ge tot in kruibeke rijdt dan laat ge dat maar weten en dan zal ik waarschijnlijk naar ginder komen

Comment

• ik kom met de 535d naar mannekesvere ... blad afegeprint
                                Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                                ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Ik kom waarschijnlijk ook wel af naar Mannekesvere. Heb toch niks te doen vanavond en morgen heb 'k 'n dagje verlof.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten

De overige updates zullen waarschijnlijk morgen volgen

Mvg,

Stijn
                                    damn,als ik tijd had dan kwam ik enkel voor die 2 mokkes

Comment

• Whispy... is er nog plaats over in uw auto?

Comment

• Allé 4 mini cooper S'kes , Wannes kom is met den Toy 007 !!

Maar ik vrees dat het marginaal druk gaat zijn op die autostrade

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten
                                          Allé 4 mini cooper S'kes , Wannes kom is met den Toy 007 !!

Maar ik vrees dat het marginaal druk gaat zijn op die autostrade

en vooral dat er zotte toeren gaan gedaan worden.

Comment

Working...
                                          X