Dat wws ook, hopelijk ni te veel sjonnie en marina's die denke da ze kunnen rijden en onnodige risico's nemen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gumball 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenWhispy... is er nog plaats over in uw auto?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk BerichtenAllé 4 mini cooper S'kes , Wannes kom is met den Toy 007 !!
Maar ik vrees dat het marginaal druk gaat zijn op die autostrade1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenspijtig dat mijn vriendin hem nodig heeft .. anders moet ik nog rap gaan wisselen van auto met haar .. ff bellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenmijn zus vraagt of er een Viper SRT 10 meedoet (haar favo wagen) . Iemand een idee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenoké, ofwel sta ik aan de brug in Hamme en anders in Kruibeke. Zwarte Zafira, kzal mijn template wel hangen
en nu ben ik door. Ciao!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk BerichtenEn En ...?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtennegatief ze durft niet met de X3 rijden ... en de 6 staat met een band die lost en een achterlicht dat niet werkt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenHoe zit 't nu eigenlijk juist met die template? Waar kan 'k die te pakken krijgen?
komt ge ook naar Mannekensvere?
Hoe laat ga jij? Wij tegen 18u30
Comment
-
12345
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenDOWNLOAD: Template !
Gelieve deze in te vullen en af te drukken. Zo krijgen we een beeld van wie er in welke wagen zit.
Vorig jaar ook gedaan, en bleek best wel handig te zijn
(mss in openingspost zetten?)1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenReservewiel en dat achterlicht...foert !
achterlicht .. der rijden véél flikken rond hoor1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brechtje Bekijk Berichtendenk op pag 29 of 30
komt ge ook naar Mannekensvere?
Hoe laat ga jij? Wij tegen 18u30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenreservewiel heeft nog een band uit 1981 en is een andere velg
achterlicht .. der rijden véél flikken rond hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenreservewiel heeft nog een band uit 1981 en is een andere velg
achterlicht .. der rijden véél flikken rond hoor
Comment
Comment