Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hou jullie zelf wat onder controle gasten,hou het wat veilig!!!! Zodat we morgen hier geen berichten moeten lezen van een forummer die een zijn wagen in de prak gereden heeft of erger...
Hou jullie zelf wat onder controle gasten,hou het wat veilig!!!! Zodat we morgen hier geen berichten moeten lezen van een forummer die een zijn wagen in de prak gereden heeft of erger...
Geniet,maar hang het zwijn uit met mate
See you all,seffens
Moeten u gelijk geven, maar geef eerlijk toe, da's toch soms moeilijk e
Ga jij ook naar Mannekensvere? (anders template e) Ik rij vanuit Roeselare, maar niet langs autostrade, maar langs Staden-Diksmuide-Veurne (minder flitskansen, op die 3 flitspalen na...)
Ik vertrek rond 18u15, ik denk ik maximum één uur rijden vanuit Gent, kodak is aan het laden en de template is afgedrukt. Misschien straks de auto nog wat proper maken en frigo installeren.
Iemand een deftige alternatieve route ipv door Gent te rijden, want denk dat het er wel vrij druk gaat zijn ... richting kust enal :d
Richting kust zal het wel niet meer druk zijn. Om terug te rijden zou ik toch ginds niet te vroeg vertrekken, je kan beter daar wat langer rondhangen dan in de file te staan op terugweg. Vanwaar moet je vertrekken?
gaat dat daar druk, heeeeel druk of heeeeeeeeeeeeeeeeel druk zijn in Mannekensvere? Beetje in conclaaf of het wel de moeite is om tot daar te rijden... tzou zijn voor 'de sfeer', maar als het daar megadruk is het mss toch slimmer om naar drongen te gaan...
gaat dat daar druk, heeeeel druk of heeeeeeeeeeeeeeeeel druk zijn in Mannekensvere? Beetje in conclaaf of het wel de moeite is om tot daar te rijden... tzou zijn voor 'de sfeer', maar als het daar megadruk is het mss toch slimmer om naar drongen te gaan...
de sfeer gaat alleszins super zijn van de drukte heb ik niet direct een idee .. weet niet of daar buiten de mensen van AW veel volk gaat zijn
we'll see
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Moeten u gelijk geven, maar geef eerlijk toe, da's toch soms moeilijk e
Ga jij ook naar Mannekensvere? (anders template e) Ik rij vanuit Roeselare, maar niet langs autostrade, maar langs Staden-Diksmuide-Veurne (minder flitskansen, op die 3 flitspalen na...)
Greetz en mss tot straks?
Gij blokeerd PM ,ik kan miets terugsturen,tot straks.
Comment