Tot straks jongens, ik ga naar Drongen. Ik verwacht ze daar binnen een hal uurtje
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gumball 2007
Collapse
X
-
Live from London
Het hele Gumball circus is net gepasseerd. Gelukkig had ik een pers pas waardoor ik in staat was om goede foto's te maken. Ik zal ze dinsdag posten als ik thuis ben.
Ik zag ondermeer:
- Pagani Zonda F (2x)
- Bugatti Veyron (3x) - slechts 1 aan de start
- McLaren SLR
- Spyker C8
- Lamborghini Gallardo - Gallardo Spider en Murcielago & LP640
- Ferrari Enzo, 360, 430 spider
- Fiat 1000
- Porsche Carrera GT (2x)
- Jaguar XJ220
- Nissan Skyline
- BMW M5 (Polizei) en M6 (Gumball nummerplaat) (2x)
- Ford GT (2x)
- Bentley Continental GT cabrio en GT (Team Fuel)
Sprak ook kort met JK van Jamiroquai, Xzibit (leuk interview afgenomen, zal het later posten), ...
Kijk op http://www.GTspirit.com voor foto's (massa's foto's)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MikeVee Bekijk BerichtenEr staat een veyron en carrera GT te tanken in Mannekesveere volgens de tracking
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Calli 2.0i Bekijk BerichtenHeb daarjuist ter hoogte van afrit beervelde een porsche turbo (997) zien staan bij een hoopje politie.. stonden ook te flitsen ter hoofte van destelbergen
Ajjj..
:p
Comment
-
dit topic wordt gesloten, nabespreking en foto's in volgend topic
http://www.vtm.be/auto/forum/showthread.php?t=22938
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichtenen ze passeren nog een keer door België!
Zo zeker ben ik dat nog niet zé, nu ze op de terugweg Duitsland niet aandoen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenZo zeker ben ik dat nog niet zé, nu ze op de terugweg Duitsland niet aandoen
Comment
-
Niet noodzakelijk gaan ze passeren in België om naar Calais te gaan.
Als ze vanuit Frankrijk komen gaan ze eerder de autosnelweg Rijsel-Duinkerke (pas heraangelegd als ik me niet vergis) nemen om in Calais aan te komen (zoals ze vorig jaar in de omgekeerde richting gedaan hebben )
Wss gaat er het een en ander te zien zijn aan de check-in van Eurotunnel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk BerichtenNiet noodzakelijk gaan ze passeren in België om naar Calais te gaan.
Als ze vanuit Frankrijk komen gaan ze eerder de autosnelweg Rijsel-Duinkerke (pas heraangelegd als ik me niet vergis) nemen om in Calais aan te komen (zoals ze vorig jaar in de omgekeerde richting gedaan hebben )
Wss gaat er het een en ander te zien zijn aan de check-in van Eurotunnel
Dan verzameling voor die wil, in het slechtste geval, aan de Eurotunnel, ik zou wel durven tot daar rijden als het niet te laat is.
Comment
Comment