Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gumball 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
    En mag trouwens nooit meer deelnemen aan de Gumball3000...
    goeie zaak
    wist ik nie (but what I don't know can fill a warehouse)

Comment

• Na wat m'n oor her en der te luister gelegd te hebben (en m'n ogen de kost gegeven te hebben ) blijkt dat ze toch toestemming hebben om via Duitsland ter rijden als ze zich "koest" houden...

Tot op dit moment is de 2de passage door Duitsland echter nog steeds geannulleerd... De vraag is dan ook of ze het risico nemen en toch via Duitsland rijden of ze al dan niet een alternatieve route nemen...

Als ik in hun plaats zou zijn zou ik toch voor een alternatief gaan...

To be continued...

Comment

• Okay prima, als ze zich enigzinds aan de regels houden, en niet teveel opvallen zou dat niet echt een probleem mogen geven?!

Comment

• Mmm, hoe hou ik mij onopvallend in een Veyron, Ferrari, Lambo, ... :S

Niet zo makkelijk me dunkt

Comment

En mag trouwens nooit meer deelnemen aan de Gumball3000...
            Heeft die een tijdje geleden (1 of 2 jaar) iemand in België buiten de Gumball niets een omver gereden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
              Heeft die een tijdje geleden (1 of 2 jaar) iemand in België buiten de Gumball niets een omver gereden?
              Ja, en er zijn nog zo van die gevallen. Ongeluk met een andere wagen omdat hij op het andere rijvak reed in een bocht enz
              1982 BMW E28 528i
              2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
                Ondermeer ja... Zonder hulp te bieden aan het slachtoffer maar hij was wel alles aan het filmen...

Ook tijdens de Gumball zijn er zaken voorgevallen die niet door de beugel konden... Niet enkel speeding, over pechstroken rijden, etc... maar ook zwaar omkopen van politie en andere authoriteiten...

Na de Gumball wou hij zijn eigen "event" starten onder de naam Ultimate Rally maar dit is nooit van de grond gekomen...

Hoe het nu gesteld is met Kim Schmitz is onbekend...

Het is trouwens mede dank zij "Kimble" dat de Gumball een negatieve bijklank heeft in diverse landen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door carfreak007 Bekijk Berichten
                  Mmm, hoe hou ik mij onopvallend in een Veyron, Ferrari, Lambo, ... :S

Niet zo makkelijk me dunkt

Zalige bimmer heb jij !

Is er een topic over ?

Comment

Ondermeer ja... Zonder hulp te bieden aan het slachtoffer maar hij was wel alles aan het filmen...
                    heeft onder andere een aantal websites lamgelegd (van Justitie en van de plaatselijke burgemeester van de gemeente waar het vluchtmisdrijf had plaatsgevonden dacht ik) om te tonen hoe machtig hij wel was in de nasleep van gans de affaire
                    tzou wel eens interessant zijn om te weten hoe het er nu mee gesteld is

Comment

Na wat m'n oor her en der te luister gelegd te hebben (en m'n ogen de kost gegeven te hebben ) blijkt dat ze toch toestemming hebben om via Duitsland ter rijden als ze zich "koest" houden...

Tot op dit moment is de 2de passage door Duitsland echter nog steeds geannulleerd... De vraag is dan ook of ze het risico nemen en toch via Duitsland rijden of ze al dan niet een alternatieve route nemen...

Als ik in hun plaats zou zijn zou ik toch voor een alternatief gaan...

To be continued...
                      Ik hoop echt dat ze door Duitsland mogen want ik denk dat ze Frankrijk nog minder zien zitten.
                      1 ding is zeker der staat op het einde heel wat te doen in Londen dus daar komen ze zeker aan. Maar het zou me niet verbazen moesten ze uit een Oost europees land gewoon de vlieger nemen rechtstreeks naar den UK.

Als ze door België enpasseren kom ik zeker da sta vast. Kzou wel graag zo snel mogelijk een uur weten want kan zijn dat ik er een trouwfeest moet voor afzeggen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                        heeft onder andere een aantal websites lamgelegd (van Justitie en van de plaatselijke burgemeester van de gemeente waar het vluchtmisdrijf had plaatsgevonden dacht ik) om te tonen hoe machtig hij wel was in de nasleep van gans de affaire
                        tzou wel eens interessant zijn om te weten hoe het er nu mee gesteld is
                        Naar het schijnt zou em ergens ondergedoken leven (Hong Kong heb ik es ergens gelezen) waarom? daar wordt er druk om gespeculeerd:

1) Hij wou ooit es een straat race a la Gumball organiseren maar dan veel extremer.
                        Maar zou er met het inschrijvingsgeld vandoor zijn (1miljoen$per deelnemer)

2)Ergens anders heb ik es gelzen dat ty de Amerikanen zou geholpen hebben met het opsporen van terroristen zoals Bin Laden (het fijne weet ik er niet van)

Comment

• Gewoon om ter info. Kan je gewoon naar Calais rijden en de treinop rijden zonder te boeken? En zoja wa mag da kosten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
                            Gewoon om ter info. Kan je gewoon naar Calais rijden en de treinop rijden zonder te boeken? En zoja wa mag da kosten?
                            www.eurotunnel.com
                            denk 30 à 40 euro enkele reis

Comment

Naar het schijnt zou em ergens ondergedoken leven (Hong Kong heb ik es ergens gelezen) waarom? daar wordt er druk om gespeculeerd:

1) Hij wou ooit es een straat race a la Gumball organiseren maar dan veel extremer.
                              Maar zou er met het inschrijvingsgeld vandoor zijn (1miljoen$per deelnemer)
                              't was zeker geen miljoen $. En hij heeft alles terugbetaald
                              Last edited by ; 02/05/2007, 19:22.

Comment

Gewoon om ter info. Kan je gewoon naar Calais rijden en de treinop rijden zonder te boeken? En zoja wa mag da kosten?
                                136 EUR 'k Heb dat zondag ook gedaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                                  't was zeker geen miljoen $ dollar. En hij heeft alles terugbetaald
                                  Ja, tkan goed zijn. Kzeg het, tzijn dingen die ik es gelezen heb. Ja, mss was het "maar" 100.000$ en won degene die eerste eindigde 1miljoen. Sorry voor de foute info
                                  Last edited by ; 02/05/2007, 19:27.

Comment

136 EUR 'k Heb dat zondag ook gedaan
                                    En plannen om het weer te doen? Als ik op m'n gemak kan meerijden van Drongen tot Calais en kheb alles gezien dan ga ik het daarbij houden(hoewel samen met die mannen op de trein moet wel nog fijn zijn). En als ze niet meer door België passeren dan rij ik mss es tot daar op voorwaarde dat da 136euro is voor nen auto met 4 man in.

Comment

• Ik denk er inderdaad aan om terug te gaan naar London ja...
                                      Maar de kans is wel groot (zeer groot) dat ik vanuit Ieper vertrek rond de middag...

Het is spijtig om dit te zeggen maar eens je in London geweest bent wil je niets anders meer Tenzij er natuurlijk een controlepost in de "buurt" is natuurlijk... Die sfeer ginder is magnifiek... En al bij al is het nog zo ver niet om te gaan kijken...

Zaterdag is er trouwens nog een party en een optreden dacht ik... Maw: er is genoeg te zien in London

Comment

• 'k Ben trouwens nog een mailke aan 't maken naar Q-Music... Ze hebben deze ochtend een item gemaakt over de Gumball met een razende en fout geïnformeerde Flor Koninckx in de hoofddrol ...

Eens wat fouten rechtzetten

Die negatieve persaandacht en dan nog uitspraken van die voormalige commissaris die nota bene zijn eigen wegcode niet kent zorgt ervoor dat het imago van de Gumball en andere gelijkaardige evenementen serieus naar beneden gaan...

Comment

• Update 14:08 CET:

Steve: “We’re good. Got a paper map at the toll booth. Screw technology :-)”

Update 14:35 CET:

In an effort to catch up with the other Gumballers the 2 SLR’s and Carrera GT are running between 150 and 180 mph on a deserted Greek highway.

Update 16:42 CET:

Steve: ‘We just blew past cops standing on the side of the road at 140 mph, they looked very suprised but didn’t bother to chase us.’

Update 17:08 CET:

Steve: ‘Oil light came on on the Team 26 McLaren SLR, we all pulled over and after we let the car cool down it’s good to go again.’

Update 17:20 CET:

Steve: ‘We are driving the Carrera GT without the roof in the rain and we’re getting wet…’

Update 17:35 CET:

Greek police begged Team 25, 26 and 83 to do a burnout from the tollbooth!

Update 17:47 CET:

Team 53 pulled up with 6 other Gumballers at the Greek/Macedonian border.

Update 18:01 CET:

Steve just messaged us that team 25 had a chance to put their foot down in the Carrera GT on an amazing bit of highway in Greece without any traffic. They reached over 200 mph.

gtspirit.com

Comment

Working...
                                          X