Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gumball 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• lol, als ze een kind omver rijden :p dan kunnen ze er beter voor zorgen dat er geen kinderen op den E40 rond waggelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
      Het bewuste interview op Q-Music met Flor Koninckx:

http://www.q-music.be/static/media/a...orKoninckx.wma
      zucht... gumball mensen in gevaar brengen? Zondag is weer maar eens gebleken dat de belgen zichzelf blijkbaar graag in gevaar brengen als de gumball langskomt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
        zucht... gumball mensen in gevaar brengen? Zondag is weer maar eens gebleken dat de belgen zichzelf blijkbaar graag in gevaar brengen als de gumball langskomt...
        Idd,

Het is trouwens weer eens bewezen dat ze zich bij de VMMa niks aantrekken van de foute berichtgeving... Ik had gisteren een uitgebreide mail gedaan over de Gumball en 'k heb er zelfs geen reactie op gehad...

De pipo's...

Comment

Idd,

Het is trouwens weer eens bewezen dat ze zich bij de VMMa niks aantrekken van de foute berichtgeving... Ik had gisteren een uitgebreide mail gedaan over de Gumball en 'k heb er zelfs geen reactie op gehad...

De pipo's...
          Ik vond 't al straf dat hun beelden duidelijk van op de pechstrook zelf opgenomen werden. Die mannen geven dan 'n goei voorbeeld blijkbaar.

Comment

Idd,

De pipo's...
            Hmja, alsof die Gumball zo een belangrijk nieuwsfeit is, dat een ganse redactie daarvan wakker ligt. Ik vind dat de Gumball uberhaupt al geen nieuwswaarde heeft.
            Als zelf de VRT al meedoet, dan stel ik me pas vragen over de nieuwsselectie, ofwel is het heel vroeg komkommertijd dit jaar. Als die media-aandacht er niet zou zijn, dan zou Flor ook al een pak minder moeten neuten.

Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
            Het bewuste interview op Q-Music met Flor Koninckx:

http://www.q-music.be/static/media/a...orKoninckx.wma
            Tsjein, waarom stonden die duizenden mensen dan in Beloeil vorig jaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
              Hmja, alsof die Gumball zo een belangrijk nieuwsfeit is, dat een ganse redactie daarvan wakker ligt. Ik vind dat de Gumball uberhaupt al geen nieuwswaarde heeft.
              Als zelf de VRT al meedoet, dan stel ik me pas vragen over de nieuwsselectie, ofwel is het heel vroeg komkommertijd dit jaar. Als die media-aandacht er niet zou zijn, dan zou Flor ook al een pak minder moeten neuten.
              't Is inderdaad komkommertijd

Tsjein, waarom stonden die duizenden mensen dan in Beloeil vorig jaar?
              Paardenkoers misschien?

Of misschien omdat Beloeil net zoals Acoz het jaar voordien niet tot België maar tot de republiek Wallonië behoort

Comment

• gumball toch naar berlijn

juist verschenen op gtspirit.com

"Gumball will come back in Germany. After the announce when in the past days Gumball HQ changed the way back to London because of the massive roadblocks and fines of the german police seems that now with official driving permission for Saxonia, Brandenburg, Berlin, Saxonia-Anhalt, Lower Saxony and North Rhine-Westphalia the gumballers will leave Bratislava to Berlin as the original route told."

wat dan waarschijnlijk ook wil zeggen dat ze ook terug door ons belgenlandje komen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PiTTbuLL003 Bekijk Berichten
                  juist verschenen op gtspirit.com

"Gumball will come back in Germany. After the announce when in the past days Gumball HQ changed the way back to London because of the massive roadblocks and fines of the german police seems that now with official driving permission for Saxonia, Brandenburg, Berlin, Saxonia-Anhalt, Lower Saxony and North Rhine-Westphalia the gumballers will leave Bratislava to Berlin as the original route told."

wat dan waarschijnlijk ook wil zeggen dat ze ook terug door ons belgenlandje komen
                  Ja, zal zo zijn maar ik stel mij de vraag dat ze volgens mij niet direct zullen stoppen aan de tankstations vôôr calais, of toch?

Comment

• De geruchten waren dus correct

Comment

• Als je ze per se wilt zien zul je aan de boot moeten gaan staan denk ik..

Comment

• En waar zouden ze Belgie binnenrijden?

Comment

• Op welke dag komen ze nu door belgie en rond hoe laat?

Comment

• zaterdag

Hoe laat : hangt er een beetje van af hoe "rap" ze rijden.

Je kan ze volgen via copilot-live maar ik vind het toch
                            niet je dat.

Comment

't Is inderdaad komkommertijd

Paardenkoers misschien?

Of misschien omdat Beloeil net zoals Acoz het jaar voordien niet tot België maar tot de republiek Wallonië behoort

Bwa: aanstormende verkiezingen, vermist meisje, Midden-Oosten,.... Tis een kwestie van (vekeerde) keuzes als het dan toch komkommertijd is.

En echt é, dien Flor...

Comment

• Auwtsh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adlamzamazam Bekijk Berichten
                                  Dat zal de reputatie van de gumball ook niet ten goede komen

Comment

• Kut!

Helemaal niet goed voor de reputatie..

Comment

• Nog mensen die nooit meer mogen meedoen aan de Gumball.

Na Lonman en Schmitz

Comment

• Cool, taalfout in een persbericht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                          Nog mensen die nooit meer mogen meedoen aan de Gumball.

Na Lonman en Schmitz
                                          Lonman ook niet meer? How come?

Comment

Working...
                                          X