lol, als ze een kind omver rijden :p dan kunnen ze er beter voor zorgen dat er geen kinderen op den E40 rond waggelen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gumball 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenHet bewuste interview op Q-Music met Flor Koninckx:
http://www.q-music.be/static/media/a...orKoninckx.wma
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenzucht... gumball mensen in gevaar brengen? Zondag is weer maar eens gebleken dat de belgen zichzelf blijkbaar graag in gevaar brengen als de gumball langskomt...
Het is trouwens weer eens bewezen dat ze zich bij de VMMa niks aantrekken van de foute berichtgeving... Ik had gisteren een uitgebreide mail gedaan over de Gumball en 'k heb er zelfs geen reactie op gehad...
De pipo's...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenIdd,
Het is trouwens weer eens bewezen dat ze zich bij de VMMa niks aantrekken van de foute berichtgeving... Ik had gisteren een uitgebreide mail gedaan over de Gumball en 'k heb er zelfs geen reactie op gehad...
De pipo's...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenIdd,
De pipo's...
Als zelf de VRT al meedoet, dan stel ik me pas vragen over de nieuwsselectie, ofwel is het heel vroeg komkommertijd dit jaar. Als die media-aandacht er niet zou zijn, dan zou Flor ook al een pak minder moeten neuten.
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenHet bewuste interview op Q-Music met Flor Koninckx:
http://www.q-music.be/static/media/a...orKoninckx.wma
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenHmja, alsof die Gumball zo een belangrijk nieuwsfeit is, dat een ganse redactie daarvan wakker ligt. Ik vind dat de Gumball uberhaupt al geen nieuwswaarde heeft.
Als zelf de VRT al meedoet, dan stel ik me pas vragen over de nieuwsselectie, ofwel is het heel vroeg komkommertijd dit jaar. Als die media-aandacht er niet zou zijn, dan zou Flor ook al een pak minder moeten neuten.
Tsjein, waarom stonden die duizenden mensen dan in Beloeil vorig jaar?
Of misschien omdat Beloeil net zoals Acoz het jaar voordien niet tot België maar tot de republiek Wallonië behoort
Comment
-
gumball toch naar berlijn
juist verschenen op gtspirit.com
"Gumball will come back in Germany. After the announce when in the past days Gumball HQ changed the way back to London because of the massive roadblocks and fines of the german police seems that now with official driving permission for Saxonia, Brandenburg, Berlin, Saxonia-Anhalt, Lower Saxony and North Rhine-Westphalia the gumballers will leave Bratislava to Berlin as the original route told."
wat dan waarschijnlijk ook wil zeggen dat ze ook terug door ons belgenlandje komen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PiTTbuLL003 Bekijk Berichtenjuist verschenen op gtspirit.com
"Gumball will come back in Germany. After the announce when in the past days Gumball HQ changed the way back to London because of the massive roadblocks and fines of the german police seems that now with official driving permission for Saxonia, Brandenburg, Berlin, Saxonia-Anhalt, Lower Saxony and North Rhine-Westphalia the gumballers will leave Bratislava to Berlin as the original route told."
wat dan waarschijnlijk ook wil zeggen dat ze ook terug door ons belgenlandje komen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten't Is inderdaad komkommertijd
Paardenkoers misschien?
Of misschien omdat Beloeil net zoals Acoz het jaar voordien niet tot België maar tot de republiek Wallonië behoort
Bwa: aanstormende verkiezingen, vermist meisje, Midden-Oosten,.... Tis een kwestie van (vekeerde) keuzes als het dan toch komkommertijd is.
En echt é, dien Flor...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Adlamzamazam Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNog mensen die nooit meer mogen meedoen aan de Gumball.
Na Lonman en Schmitz
Comment
Comment