Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gumball 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als je er over nadenkt: Het zou toch niet meer dan normaal zijn dat ze het stilleggen uit respect voor die mensen.
    En voor de fans de meesten moeten toch terug rijden naar Londen dus met wat geluk zien we ze toch nog, maar het zal toch maar een wrange smaak hebben als ik er naar sta te kijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brechtje Bekijk Berichten
      Nog mensen die zaterdag naar Calais gaan?

Ik zou naar de inrit van de Eurotunnel gaan, blijkbaar nemen ze die richting Engeland?
      Kan iemand dit bevestigen? (bralo?)

Kan't ook niet zijn dat Gumball wordt stilgelegd door dit dodelijk ongeval? of is hier geen risico op?
      In ieder geval héél jammer dat dit moest gebeuren!!! Hopelijk is dit niet de doodsteek voor Gumball!!!
      Als de kans te klein is dat ze terug via Mannekensvere gaan voorbij rijden, zal ik ook richting Calais afzakken.

Comment

• Ondertussen maakt een website gewag van een doofpotoperatie omtrent het dodelijke ongeval in Macedonië:

Oorspronkelijk geplaatst door Jalopnik.com
        Gumball 3000 Race Organizers Attempting To Cover Up Hit-And-Run

According to posters on the official site of the Gumball 3000 race, they've now shut down the forum and stopped answering questions about the Nick Morley and Matthew McConville hit-and-run accident we reported on earlier. One source told us over IM:

"everyone involveed has been told to shut up so im going around them, calling authorities...they tried covering the shit up, they've had 24 hours to issue a press release...and nothing of the sort...they kept it from all other gumballers too"

We'll have more as we get it, but the race organizers have yet to answer any phone calls or e-mails from yours truly. [Hat tip to ZeroSignal and the folks at GTSpirit! – Ray Wert
        Link: http://jalopnik.com/cars/death-in-ma...run-257475.php

Comment

• Awel ze zij, goed bezig als ze de Gumball voor volgende jaren willen redden zullen ze het toch anders moeten aanpakken. Ik kan begrijpen dat ze effe stil zijn omdat er eerst overleg met de overheden, sponsors en deelnemers nodig is maar alles in de doofpot steken en lekker verder feesten dat zou wel het laagste van het laagste zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
            Diene gast heeft een rijverbod in kweet niet hoeveel landen.

En als Kimble u ne geschifte kerel vindt, dan moet ge toch al ne redelijke zot zijn.

zie maar: http://www.youtube.com/watch?v=XxnyxPHEwsU
            Voor de toeschouwers die dan toch graag op de pechstrook staan, moest ik van jullie zijn ik zou toch in het vervolg een fluo vestje aandoen

Comment

• G

Team Polizei Departs Gumball 07.

Published by JF May 3rd, 2007 in 2007 Rally. 0 Comments
              In view of events of the past day, Alex Roy and Michael Ross of Team Polizei have withdrawn from the 2007 Gumball Rally. They are driving to Bratislava to thank the fans that have traveled from so far. They will make a further statement at 10.00GMT.

Bron: Team Polizei 144 http://www.gumball144.com

Comment

• Nieuwe update:

This news is coming in fast and furious on the story of the two Brit Gumball 3000 drivers involved in the fatal hit-and-run we've been reporting on hot and heavy over the past few hours. We've now got news that:

Comment

• Het vertrek van Alex Roy, met z'n Team Polizei, toch wel een van de bekendste gezichten van de Gumball 2007 voorspelt weinig goeds...

Fans beginnen meer en meer te speculeren over het verdere verloop van het evenement.

Comment

• Ai, ai voor ne fan als mij (ik schuim al sinds de laatste editie in den USA ongeveer dagelijks het sites over de Gumball af) is het echt wel een zwarte dag. het is eigenlijk niet met elkaar te vergelijken maar de ooit zo onsterfelijk populaire mille miglia is toch ook door dodelijke ongevallen aan z'n einde gekomen en ik vrees dat er geen 10de verjaardag zal inzitten voor de Gumball

ps Alex Roy deed vandaag nog z'n beklag over sommige Gumballers die veel te hard en te ver gingen om hem voor te willen zijn. Hij zei dat hij niet steeds de eerste was door snel te rijden maar door vooraf verkeningen etc te doen...

Comment

• 'k denk dat we de gumball stillekens aan kunnen vergeten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
                        Ai, ai voor ne fan als mij (ik schuim al sinds de laatste editie in den USA ongeveer dagelijks het sites over de Gumball af) is het echt wel een zwarte dag. het is eigenlijk niet met elkaar te vergelijken maar de ooit zo onsterfelijk populaire mille miglia is toch ook door dodelijke ongevallen aan z'n einde gekomen en ik vrees dat er geen 10de verjaardag zal inzitten voor de Gumball
                        Zelf ben ik ook al enkele jaren liefhebber van de Gumball, ik volgde deze dan ook op de voet... Zowel op het net als "IRL" de laatste jaren...

De start in Londen beloofde veel goeds, we maakten zelfs plannen om volgende editie deel te nemen...

Er is zoveel gebeurd tijdens de voorbije dagen en uren... Hun imago heeft vooral de laatste uren een enorme deuk gekregen...

ps Alex Roy deed vandaag nog z'n beklag over sommige Gumballers die veel te hard en te ver gingen om hem voor te willen zijn. Hij zei dat hij niet steeds de eerste was door snel te rijden maar door vooraf verkeningen etc te doen...
                        Alex Roy is altijd al een buitenbeentje geweest tijdens de Gumball, hij gebruikte vaak alternatieve wegen en zorgde ervoor dat hij de routes goed kende... Net als iedereen reed ook hij wel eens zeer snel maar hij bewees dat je dat Gumball ook perfect kan uitrijden door slimmer te zijn dan de anderen...

Alex werd de voorbije jaren dan ook naast Max zelf het gezicht van de Gumballl... Team Polizei 144 werd dan ook vaak in een adem met de Gumball vernoemt...

Het feit dat net zij uit het evenement stappen is teken dat er iets ernstig fout gegaan is... Maar goed, we zullen het later wel horen, omstreeks 23h Belgische tijd zal men vanuit Team Polizei een statement plaatsen.

't Zal dus zaterdag wss geen tripje Londen worden vrees ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                          Zelf ben ik ook al enkele jaren liefhebber van de Gumball, ik volgde deze dan ook op de voet... Zowel op het net als "IRL" de laatste jaren...

De start in Londen beloofde veel goeds, we maakten zelfs plannen om volgende editie deel te nemen...

Er is zoveel gebeurd tijdens de voorbije dagen en uren... Hun imago heeft vooral de laatste uren een enorme deuk gekregen...

Alex Roy is altijd al een buitenbeentje geweest tijdens de Gumball, hij gebruikte vaak alternatieve wegen en zorgde ervoor dat hij de routes goed kende... Net als iedereen reed ook hij wel eens zeer snel maar hij bewees dat je dat Gumball ook perfect kan uitrijden door slimmer te zijn dan de anderen...

Alex werd de voorbije jaren dan ook naast Max zelf het gezicht van de Gumballl... Team Polizei 144 werd dan ook vaak in een adem met de Gumball vernoemt...

Het feit dat net zij uit het evenement stappen is teken dat er iets ernstig fout gegaan is... Maar goed, we zullen het later wel horen, omstreeks 23h Belgische tijd zal men vanuit Team Polizei een statement plaatsen.

Rood:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                            Rood:
                            Ik was al langer van zin om ooit deel te nemen hoor... En als je dan meer mensen hebt die hetzelfde denken kun je al heel wat bereiken...

Helaas zal het er waarschijnlijk niet (meer) van komen.

Misschien een ander evenement zoals Carbon Black? Wie zal het zeggen? Time will tell

Comment

• Tis zeker niet goed voor de reputatie en dat zo sommige idioten dan nog de jan willen uithangen door te laten zien wat ze ''kunnen'' vind ik al helemaal erover. Men zou beter moeten selecteren van wie erin wie niet, dit konden ze niet voorzien maar het zat er wel aan te komen als je het mij vraagt.

Ik hoop dat de gumball blijft bestaan zeker voor later dan zal ik niet twijfelen om er eens aan deel te nemen maar met dit imago en het dodelijke slachtofeer , zou het niet slecht zijn het eventjes te laten rusten.

Comment

• moesten ze van plan zijn voort te rijden naar londen via calais ga ik prolly ook zelf in calais kijken, maar weet iemand waar je daar dan het best zou gaan staan ?

gr
                                Daan

Comment

• Of ze nu stoppen of niet 99% moet zeker naar Calais dus we zullen zaterdag wel nog iets te zien krijgen.

Het blijft angstaanjagend lang stil uit de hoek van de organisatie.

Comment

• Officiëel persbericht

Gumball 3000 is very saddened to announce a road accident which occurred yesterday, May 2nd, involving a participating vehicle and a local vehicle in Macedonia. Exact details are still filtering through, but below are the facts as of midday May 3rd 2007 issued by the Macedonian authorities.

An adult Macedonian male aged 67 died in hospital from a heart attack following the incident where the two cars collided. The participants in the rally were held in custody last night with a preliminary court judgement expected today.

Organisers of the rally would like to express its deepest condolences to the family of the victim for this tragic accident.

Maximillion Cooper, founder of the Rally says: "It is with extreme sadness I have to make an announcement of this nature in the events nine year history. The event is organised with each local authorities support and permission, and drivers are under strict stipulation to abide by the laws and road regulations of the country they are driving through. It is extremely sad for this unfortunate accident to have occurred. I am informed that the incident was reported immediately by the drivers. Both drivers are extremely traumatised by this occurrence."

Bron: http://www.gumball3000.com & http://www.gtspirit.com

Comment

Het vertrek van Alex Roy, met z'n Team Polizei, toch wel een van de bekendste gezichten van de Gumball 2007 voorspelt weinig goeds...

Fans beginnen meer en meer te speculeren over het verdere verloop van het evenement.
                                      Er gaan er zeker nog volgen die spontaan gaan stoppen.

Denk maar eens na wat voor impact dit heeft voor celebs as Xzibit en JayKay ...

Al bij al een zeer spijtig voorval. In de eerste plaats voor de getroffen familie van de overledene en daarnaast ook voor de deelnemers van de Gumball die het evenement wel op een serieuze manier benaderden. Een beetje gezond verstand kan zeker geen kwaad als je aan zo'n rally deelneemt.

Comment

Bedoel je nu gijzelf of Alex Roy??
                                        R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                                        Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                                        Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Officiëel persbericht

Gumball 3000 is very saddened to announce a road accident which occurred yesterday, May 2nd, involving a participating vehicle and a local vehicle in Macedonia. Exact details are still filtering through, but below are the facts as of midday May 3rd 2007 issued by the Macedonian authorities.

An adult Macedonian male aged 67 died in hospital from a heart attack following the incident where the two cars collided. The participants in the rally were held in custody last night with a preliminary court judgement expected today.

Organisers of the rally would like to express its deepest condolences to the family of the victim for this tragic accident.

Maximillion Cooper, founder of the Rally says: "It is with extreme sadness I have to make an announcement of this nature in the events nine year history. The event is organised with each local authorities support and permission, and drivers are under strict stipulation to abide by the laws and road regulations of the country they are driving through. It is extremely sad for this unfortunate accident to have occurred. I am informed that the incident was reported immediately by the drivers. Both drivers are extremely traumatised by this occurrence."

Bron: http://www.gumball3000.com & http://www.gtspirit.com
                                          Tot dusver geen bericht of ze gewoon verder gaan...

Comment

Working...
                                          X