Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gumball 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
    Bedoel je nu gijzelf of Alex Roy??
    Dat ik het nog niet weet...

Alles hangt af wat er in de volgende uren gaat gebeuren... De kans is groot dat er nog gaan stoppen...

Wat IMHO de enige juiste beslissing is...

Comment

• Will the Gumball Rally really be cancelled??

Rumour has it that the Gumball wil has its finish sooner then expected because of events happened earlier.Whatever they’re descision may be it will be for the best and therefore please do not start flaming Gumball HQ for they’re descisions made so far or will make.

Bron: http://www.gumball-live.com

Comment

• Hou me op de hoogte hé

edit: 't ziet er niet goed uit
        R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
        Mitsubishi Lancer Evo6 RS
        Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Ik heb respect voor Alex & Michael, echt waar.

Na de gebeurtenissen van gisteren en vandaag weet ik niet of ik nog ga kijken. Ik zal nog zien ...

Comment

• Erg wat er is gebeurd. Had waarschijnlijk wel vermeden kunnen worden maar dat is achteraf met alles zo.

Dit doet de gumball geen goeds

Comment

• Ik verwacht dat ze binnen enkele uren de rally zullen staken.

Ik verwacht desalniettemin niet dat het voor altijd gedaan zal zijn met de Gumball en ik hoop dat ik gelijk heb.

Comment

• Ik denk dat het het beste is voor de gumball en de gumballers om de rally stop te zetten. Dit uit respect voor de familie van de overledene en ook om het imago van de gumball niet (teveel) in het gedrang te brengen.

Comment

• Mja welke celebs gaan er nog willen aan meedoen? Welke sponsors gaan hun naam aan iets kleven waar doden vallen? Welke rijders willen al dat geld neertellen om nog meer problemen te krijgen met de politie? Welke landen gaan de Gumball nog willen toelaten op ulder grondgebied?

Er zal al veel afhangen van hoe ze het de komende dagen aanpakken...

Comment

• We kunnen nog niets zeggen.. afwachten geblazen!
                    Ik denk, wanneer we eventueel naar calais of daar ergens in de buurt gaan afzakken, dat de stemming niet hetzelfde zal zijn als over enkele dagen,..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
                      Mja welke celebs gaan er nog willen aan meedoen? Welke sponsors gaan hun naam aan iets kleven waar doden vallen? Welke rijders willen al dat geld neertellen om nog meer problemen te krijgen met de politie? Welke landen gaan de Gumball nog willen toelaten op ulder grondgebied?

Er zal al veel afhangen van hoe ze het de komende dagen aanpakken...
                      Volledig mee eens.

Comment

• Als die berichten over het vluchtmistdrijf correct zijn, dan is de officiële persmededeling nogal 'zwak' geformuleerd. Daar kan men een veel sterker standpunt innemen.

Dat er teams zich terugtrekken of dat de organisatie de rally volledig stopzet is niet meer dan logisch. Dit mag jammer zijn voor de deelnemers die graag het hele event hadden gereden én de rally ook op een verstandige manier rijden. Maar dit lijkt me op het eerste gezicht de enige manier om het imago van de rally niet volledig de grond in te laten boren. Want na dit tragische ongeval heeft het imago al veel rake klappen gekregen.

En natuurlijk ook uit respect voor de familie van de slachtoffers.
                        The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• "Ford GT crashed in Montenegro this morning and later today the last Porsche Carrera GT in the rally was also wrecked. "

Dit gaat echt niet goed.

Bron: gtspirit.com

Comment

• Nie goe bezig

Comment

• M'n delneming aan de nabestaanden van het dodelijke slachtoffer...

Hopelijk blijft de Gumball bestaan maar ik snap het niet van hun imago...Bij het overgrote deel van de media en het publiek heeft de Gumball al zo'n slechte naam...

Ik denk dat hun gevaarlijk/decadent imago voor de meeste mensen juist de aantrekking is van zo'n event.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
                                Ik denk dat hun gevaarlijk/decadent imago voor de meeste mensen juist de aantrekking is van zo'n event.
                                Als er doden vallen, forget it!

Comment

• De website van Adidas met "reclame" voor de Gumball is ook offline gehaald...

http://www.jointherally.com verwijst sinds deze avond naar de homepagina van Adidas...

Comment

• In ieder geval ... als de Gumball zou verdwijnen zou dit een zeer spijtige zaak zijn.

Maar zoals altijd zal er wel een ander evenement verrijzen met een gelijkaardig concept. Veel trendy evenementen overgroeien zichzelf na verloop van tijd en worden na de opdoeking ervan herboren in gelijkaardige concepten.

Voor alle duidelijkheid: ik heb het hier niet over Runball-achtige zaken ... maar bvb de Carbon Black Rally ...

Comment

• Ja, mannen, tloopt hier goed fout!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                                        Als er doden vallen, forget it!
                                        Ja akkoord, denk ik ook...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gattuso Bekijk Berichten
                                          Nie goe bezig

Dit gaat er wel over

Comment

Working...
                                          X