Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gumball 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Sorry, maar ik vind het een bende ongelooflijke losers...

Eerst een pak geld betalen en een op zich mooie auto, (die voor de meesten van ons nooit betaalbaar gaat zijn) helemaal verkrachten met wa stickertjes.
    Dan alles op Internet gooien : de route, de auto's enz...
    Om erna door elke Europese Politiemacht aangehouden te worden en minstens voor een paar uur gekloot zijn.
    En dan nog wa show verkopen door als een halve gek te gaan zigzaggen, alle regels aan hun laars lappen en erger nog ?

Vervolgens de een na de ander die crasht ?!?

Erger nog, weeral een dodelijk ongeval ook !!!

(Tja, auto's met 400+ pk laten zich niet makkelijk temmen, zelfs niet als er een knopke met ESP op staat... )

Heel fout bezig daar denk ik, die Maximiililmiillan of hoe dat doe origanisator ook noemt moet zichzelf eens dringend afvragen waar het eigenlijk voor hem over gaat : geld/show of prut ....
    Last edited by Wally; 04/05/2007, 07:45.
    www.perfectshine.be

Comment

• Iedereen wist dat dit ooit ging gebeuren. Voor autofreaks is het fijn om naar de wagens te kijken, maar de deelnemers zijn toch vaak opgeblazen achterlijke idioten, jammer voor de "goede" deelnemers, vooral jammer dat er slachtoffers zijn gevallen.
      Last edited by ; 04/05/2007, 09:05.

Comment

• als ik zo een evenement moest organizeren , ik zou zorgen dat al die exclusieve karren in konvooi van het ene circuit naar het andere over verschillende landen werden begeleid...en dan kon iedereen die dat wenste in alle veiligheid gaan kijken...Die stadsparade's zouden ook mogen blijven , maar allemaal deftig zoals in londen...de sponsors zouden veel meer in de kijker rijden en de risico's voor de gewone mens die zich geen zak aantrekt van al die heisa zou nihil zijn...de decadente feestje zouden ook gewoon kunnen blijven .... maar ja dat is een ander concept natuurlijk...

Comment

• was er eens geen sprake van een gumball in dubai over volledig afgesloten wegen (de sjeik regelt dat wel), verhoogt de veiligheid en zorgt ervoor dat het weer een echt race kan worden?

Comment

• denk dat dat weinig sponsors gaat opleveren...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
              denk dat dat weinig sponsors gaat opleveren...
              er hangen ondertussen al 15 tv-zenders vast aan de gumball, waarom niet, dodelijke ongevallen schrikken ook sponsors af hé

Comment

• Wansmakelijke doofpotoperatie en meer dan terecht is ie stopgezet.
                Hopelijk een blijvende beslissing.

Comment

• /edith zegt dat ik weer te laat ben

Comment

• Flor'ekke zal "blij" zijn...

Comment

• Ik heb het nieuws over het ongeval net op de radio gehoord. In feite een schande voor de Gumball die ze nog moeilijk te boven gaan komen (voor zover ze nog een beetje een positieve reputatie hadden). Dat de veroorzakers van het ongeval probeerden te vluchten, maakt het alleen erger. Erger kan in feite nog amper. Hopelijk wordt het vluchtmisdrijf voldoende zwaar bestraft.
                      Last edited by Beta; 04/05/2007, 17:32.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Op alle fora/sites/blogs waar ik nu kom wordt er over gesproken en er is precies een 'anti gumball/gumball haat' actie bezig . Ik denk dat ik nog maar bij een heel selecte groep hoor die nog altijd pro gumball is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                          Op alle fora/sites/blogs waar ik nu kom wordt er over gesproken en er is precies een 'anti gumball/gumball haat' actie bezig . Ik denk dat ik nog maar bij een heel selecte groep hoor die nog altijd pro gumball is.

Dan zal er volgend jaar alleszins al wat minder volk aan al die tankstations staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
                            Dan zal er volgend jaar alleszins al wat minder volk aan al die tankstations staan
                            Daar heb ik sterk mijn twijfels bij zenne!

Comment

• Yup, looks like the old man died of a heart attack to us. I mean, come on — I'd be scared of excitement if I were driving around in Macedonia and saw a TechArt Porsche too! [Hat tip to Mr4Runner!]

Comment

• In den dakar vallen ook ieder jaar doden, da blijft ook bestaan.Waarom zou de Gumball dan moeten stoppen?
                                Leve de GUMBALL and all the GUMBALL lovers .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichten
                                  Leve de GUMBALL and all the GUMBALL lovers.
                                  Leve de gumball vind ik dezer dagen niet zo gepast...

Comment

• Gumball 2007 stopgezet

De Gumball Rally, die vorige week Amsterdam aandeed, is gestopt na een dodelijk ongeval in Macedonië.

Een Britse, door Techart getunede Porsche 911 is in Macedonië, in de buurt van Sturga frontaal op een tegenligger gebotst. De auto nam deel aan de Gumball 3000 rally. Bij het ongeluk kwam de 67-jarige bestuurder van aankomende auto om het leven. Zijn vrouw ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis.
                                    De 30-jarige bestuurder en de 32-jarige bijrijder van de Porsche zijn kort na het ongeluk bij een andere deelnemer ingestapt. Bij de Albanische grens zijn ze opgepakt.

De opgevraagde pagina kon niet gevonden worden

ik vind het schandalig dat de dingen zo moetne lopen... elkaar overdag aftroeven om de snelste te zijn en dan 's avonds op de feestjes elkaar onder tafel proberne drinken...

sorry maar dit concept gaat er bij mij niet in, hoeveel mooie exoten het dan ook mogen zijn. zulk onverantwoord gedrag is gewoon walgelijk

Comment

• Opdoeken dat spel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichten
                                        In den dakar vallen ook ieder jaar doden, da blijft ook bestaan.Waarom zou de Gumball dan moeten stoppen?
                                        dat is verder van ons bed, daar zijn geen snelheidsregels en dat gaat over zwarten
                                        hun leven blijkt minder waard te zijn en dat is niet mijn mening, eerder een schandalige vaststelling

ook dat blijft niet duren moesten er nog veel doden onder de plaatselijke bevolking vallen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
                                          zulk onverantwoord gedrag is gewoon walgelijk
                                          Inderdaad.
                                          Een bende rijke losers die denken dat ze boven alles en iedereen staan.
                                          Opdoeken!

Comment

Working...
                                          X