Sorry, maar ik vind het een bende ongelooflijke losers...
Eerst een pak geld betalen en een op zich mooie auto, (die voor de meesten van ons nooit betaalbaar gaat zijn) helemaal verkrachten met wa stickertjes.
Dan alles op Internet gooien : de route, de auto's enz...
Om erna door elke Europese Politiemacht aangehouden te worden en minstens voor een paar uur gekloot zijn.
En dan nog wa show verkopen door als een halve gek te gaan zigzaggen, alle regels aan hun laars lappen en erger nog ?
Vervolgens de een na de ander die crasht ?!?
Erger nog, weeral een dodelijk ongeval ook !!!
(Tja, auto's met 400+ pk laten zich niet makkelijk temmen, zelfs niet als er een knopke met ESP op staat... )
Heel fout bezig daar denk ik, die Maximiililmiillan of hoe dat doe origanisator ook noemt moet zichzelf eens dringend afvragen waar het eigenlijk voor hem over gaat : geld/show of prut ....
En dan nog wa show verkopen door als een halve gek te gaan zigzaggen, alle regels aan hun laars lappen en erger nog ?
Vervolgens de een na de ander die crasht ?!?
Erger nog, weeral een dodelijk ongeval ook !!!
(Tja, auto's met 400+ pk laten zich niet makkelijk temmen, zelfs niet als er een knopke met ESP op staat... )
Heel fout bezig daar denk ik, die Maximiililmiillan of hoe dat doe origanisator ook noemt moet zichzelf eens dringend afvragen waar het eigenlijk voor hem over gaat : geld/show of prut ....