Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gumball 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zwaar laten bestraffen en auto aanslaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichten
      In den dakar vallen ook ieder jaar doden, da blijft ook bestaan.Waarom zou de Gumball dan moeten stoppen?
      Leve de GUMBALL and all the GUMBALL lovers .
      de gumballers lappen al de regels aan hun laars.
      Dakar niet

Comment

• zoals eerder in het gumballtopic:
        Yup, looks like the old man died of a heart attack to us. I mean, come on — I'd be scared of excitement if I were driving around in Macedonia and saw a TechArt Porsche too! [Hat tip to Mr4Runner!]

Comment

• Wat me vooral verbaast is de slechte manier waarop de organisatie met dit verhaal is omgegaan. Het is 2 dagen geleden gebeurd, de 'daders' hebben in eerste instantie geprobeerd te vluchten, de organisatie probeerde het angstvallig stil te houden... Tot, via fora en websites, het nieuws naar buiten druppelde. Toen heeft men (meer dan 24 uur na het incident!) besloten te reageren - en dus de rally maar te stoppen. Ze hebben 9 jaar te tijd gehad om over zo iets na te denken. Dat dat niet gedaan is kun je Max Cooper en de zijnen zeker aanrekenen.

Comment

• jullie zijn gewoon jaloers

hoor ik een bepaald type mens al zeggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
              Zwaar laten bestraffen en auto aanslaan.
              oog om oog, tand om tand? lijkt me wel wat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
                Yup, looks like the old man died of a heart attack to us. I mean, come on -- I'd be scared of excitement if I were driving around in Macedonia and saw a TechArt Porsche too!
                de ongevoeligheid en tactloosheid.... van arrogantie gesproken

Comment

• re

ben faut bien quil rentre a londres
                  donc il passeront bien en belgique, non?

Comment

In den dakar vallen ook ieder jaar doden, da blijft ook bestaan.Waarom zou de Gumball dan moeten stoppen?
                    Een ongeval waarbij iemand met een Porsche bijna 200 km/h rijdt op een gewone weg, en dan ook nog eens vluchtmisdrijf pleegt, kan gewoonweg niet. OK, de Gumball-organisatie is er niet verantwoordelijk voor, maar ze zetten wel aan tot illegaal gedrag op de weg. Nu ben ik de laatste om te beweren dat ik me altijd aan de verkeersreglementen houd, maar ze moeten niet overdrijven, vind ik. Voor zover ik te weten ben gekomen is het gebeurde ongeval gebeurd door zwaar te overdrijven op dit vlak.
                    Het zou me nu eerlijk gezegd niet verbazen mocht de organisatie van een dergelijk evenement verboden worden. Vooral omdat de organisatie no way kan garanderen dat de race veiliger zal worden naar de toekomst toe. Stel nu dat je een 997 Tubo hebt, dan heb de Gumball toch niet nodig om eens snel te kunnen rijden?
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
                      de ongevoeligheid en tactloosheid.... van arrogantie gesproken
                      idd, zijn mensen die niet beseffen wat ze zeggen.

Comment

• Hoezeer ik ook fan ben van de gumball, dit kan niet door de beugel!

Comment

erg volwassen van je.

Comment

• Zoals iedereen hier ben ik zwaar fan van mooie (snelle) wagens, maar wat die Gumball betreft, direct opdoeken dat circus. Iedereen kan, als de buidel genoeg euro's bevat tenminste, een Porsche, Ferrari,... kopen en als een gek rond scheuren. Als ze er echt een "wedstrijd" willen van maken stel ik voor dat ze de "Ring" afhuren en die gastjes daar een week op los laten. Eens kijken hoeveel van die gapers er dan nog uit hun kot zullen komen.

Comment

• Wtf, waarom gaat de thread in algemeen dicht ?

Comment

• edit* dubbel
                                Last edited by ; 04/05/2007, 14:26.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
                                  Wtf, waarom gaat de thread in algemeen dicht ?
                                  Omdat dit topic al bestaat misschien?

Comment

• Mja dan nog hé. De gumball zelf, en het stopzetten ervan wegens een dodelijk ongeval vind ik twee totaal verschillende zaken.
                                    Zou jammer zijn moet de discussie erover verloren gaan in dit topic vol enthousiasme en goed nieuws...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
                                      Mja dan nog hé. De gumball zelf, en het stopzetten ervan wegens een dodelijk ongeval vind ik twee totaal verschillende zaken.
                                      Zou jammer zijn moet de discussie erover verloren gaan in dit topic vol enthousiasme en goed nieuws...
                                      Dit topic telt 51 blz en dat zijn doorgaans degelijke posts. (ik heb het wel niet gevolgd, maar ik ga hiervan uit). Het topic onder algemeen had een groot risico om aan "hersenloos gelul" () tenonder te gaan, dus ik verkies om het topic hier open te houden en verder te gaan met -meestal- onderbouwde posts en respect voor elkaar.

Het topic uit algemeen is op aanvraag hieronder samengevoegd.

Comment

• het valt me wel heel hard tegen dat de verantwoordelijkheid van die bestuurders vna de prosche zo ver te zoeken is...

en tegen 260 per uur is dat toch wel een gewetenstrek die vaak noodzakelijk is!

Comment

• Gumball3000.com is weer off line.

Comment

Working...
                                          X